Megs Hollis

#DigitalBetter

چرا سلام! سلام! Howzit.

اسم من مگس است. من یک استراتژیست دیجیتال مارکتینگ در روز و ایجاد دوره در شب هستم. من عاشق به اشتراک گذاشتن همه چیزهایی هستم که در ده سال گذشته کار برای آژانس های دیجیتال و برندها در حوزه استراتژی رسانه های اجتماعی و بهترین روش بازاریابی دیجیتال آموخته ام.

با هم می توانیم #dodigitalbetter

را انجام دهیم

من دوره های کوتاه زیادی در اینجا در Skillshare در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی و همچنین در کانال یوتیوب خود دارم. علایق بزرگ من عبارتند از:

کمک به کسب‌وکارهای کوچک و صاحبان مشاغل انفرادی با رسانه‌های اجتماعی خود

به اشتراک گذاشتن جعبه ابزار و اسرار خودی خود پس از 10 سال کار برای آژانس های دیجیتال یا به عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال برای مارک ها - این به معنای انبوهی از نکات، ابزارها، ترفندها و هک ها است!

توانمندسازی کارآفرینان جوان برای ایجاد مسیرهای آنلاین خود - پس چه به معنای تبدیل شدن به یک یوتیوبر، راه اندازی یک دوره آنلاین یا راه اندازی یک وب سایت باشد

به طور خلاصه؟ من همیشه اینجا هستم تا کمک کنم.

من در کیپ تاون آفتابی، آفریقای جنوبی زندگی می‌کنم، و وقتی آنلاین نیستم، می‌توانید من را در مسیر دویدن، بوکس و گرفتن عکس از پکینگ، آبی، پیدا کنید. من همچنین یک خواننده مشتاق هستم و متوجه می شوم که در حال تماشای بسیاری از فیلم های آموزشی برای ادامه یادگیری مهارت های آنلاین هستم، می توانید بگویید برای همیشه یادگیری!

خوشحال می‌شوم اگر به سفر من بپیوندید تا با هم بتوانیم بازاریابی دیجیتال را ابهام‌زدایی کنیم و کسب‌وکارمان را با هم متحول کنیم

از من در یوتیوب بیشتر بیاموزید

دوره های این مدرس:

آموزش شتاب دهنده هوش مصنوعی: از ایده تا راه اندازی موفق با استفاده از ChatGPT

AI Accelerator: From Idea to Successful Start Up using ChatGPT

"به شتاب دهنده هوش مصنوعی خوش آمدید: از ایده تا استارتاپ موفق! آیا آماده هستید تا از قدرت هوش مصنوعی استفاده کنید و رویاهای تجاری خود را به ... تبدیل کنید."


آموزش بازاریابی خود را با ChatGPT شارژ کنید

Turbocharge Your Marketing with ChatGPT

"آیا آماده‌اید تا بازی بازاریابی خود را به سطح بعدی ببرید؟ با این کلاس کوتاه، پتانسیل‌های پیشرفته هوش مصنوعی (AI) را کشف کنید.


آموزش ایجاد محتوای اینستاگرام بهتر، موثرتر

Creating Better Instagram Content, More Effectively

"صاحبان کسب و کارهای کوچک به قدری مشغول هستند که تازه نگه داشتن اینستاگرام و فید آنها می تواند یک چالش باشد - اما من اینجاست. در این مسترکلاس...."


آموزش صرفه جویی در زمان با بازاریابی رسانه های اجتماعی | نکات و راهکارهایی برای ساده کردن زندگی آنلاین!

Save Time with Social Media Marketing | Tips & Hacks to Simplify Life Online!

"در این کلاس شما تمام نکات، ابزارها، ترفندها و هک های مورد علاقه من برای صرفه جویی در زمان با بازاریابی رسانه های اجتماعی را یاد خواهید گرفت. اینها را می توان در تلفن شما، کامپیوتر شما انجام داد."


آموزش فریلنسری موفق در شبکه های اجتماعی 101

Successful Social Media Freelancing 101

" آیا می خواهید با ارائه خدمات رسانه های اجتماعی درآمد جانبی کسب کنید؟ اگر خلاق هستید، از آنلاین بودن لذت ببرید و عاشق نوشتن هستید - این صادقانه یکی از بهترین هاست. .."


آموزش دیجیتال مارکتینگ رمزگشایی شده: راهنمای نهایی برای موفقیت

Digital Marketing Demystified: The Ultimate Guide to Success

"برای یک کاوش روشنگرانه در دنیای دیجیتال مارکتینگ آماده شوید! ما در طول سفر خود، عناصر و مفاهیم اساسی را کشف خواهیم کرد..."


فید اینستاگرام خود را کامل کنید | آموزش 5 دقیقه ای

Perfect your Instagram Feed | 5 Minute Tutorial

میخوای یه بمب داشته باشی com اینستاگرام اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ فید اینستاگرام خود را با استفاده از دو ابزار رایگان برنامه ریزی کنید که هر کدام دارای قالب قابل سرقت من هستند: 1. . . .


آموزش باید ابزارهای رسانه های اجتماعی که به آنها نیاز دارید داشته باشید

Must Have Social Media Tools you NEED

" ابزارهای زیادی وجود دارد که دنیای وحشی و پشمالو رسانه های اجتماعی را بسیار قابل کنترل تر و (مهمتر از همه) سرگرم کننده تر می کند! این بخش جایزه برای. .."


آموزش ایده های بازاریابی رایگان و سرگرم کننده برای کسب و کار کوچک شما

Free & Fun Marketing Ideas for your Small Biz

"آیا به دنبال راه‌های خلاقانه و در عین حال رایگان برای بازاریابی کسب و کار کوچک خود در سال 2022 هستید؟ من پیشنهادات سریعی را برای کمک به دستیابی به آن آب خلاقانه جمع‌آوری کرده‌ام."


آموزش استاد بازاریابی واتساپ در سال 2022 | دوره بازاریابی واتساپ را کامل کنید

Master Whatsapp Marketing in 2022 | Complete WhatsApp Marketing Course

"تا به حال به این فکر کرده اید که Whatsapp برای کسب و کار چه می کند و چگونه می توانید از آن برای منفجر کردن کسب و کار کوچک خود استفاده کنید؟ در این مستر کلاس، من شما را از طریق عملکردهای کلیدی آشنا خواهم کرد..."


آموزش پروژه خلاقانه بعدی خود را با Airtable انجام دهید

Nail your Next Creative Project with Airtable

"در این کلاس، من می خواهم به شما کمک کنم تا قدرت Airtable، یک ابزار پایگاه داده همه کاره و کاربرپسند، برای مدیریت پروژه خلاقانه بعدی خود را کشف کنید.


آموزش چگونه یک یوتیوبر شویم | یک کانال YouTube راه اندازی کنید و آن را رشد دهید!

How to Become a YouTuber | Start a YouTube Channel & Grow It!

"آیا همیشه می خواستید یک کانال یوتیوب راه اندازی کنید اما مطمئن نیستید که چگونه همه چیز کار می کند؟ در این مستر کلاس، من اصول اولیه تبدیل شدن به یک یوتیوبر را توضیح می دهم. من ب..."


آموزش کپی رایتینگ دیجیتال 101 | ساختن کپی قابل کلیک

Digital Copywriting 101 | Crafting click-worthy copy

"به Digital Copywriting 101 خوش آمدید - من بسیار هیجان زده هستم که اینجا هستید! در این کلاس ما تمام اصول اولیه تبدیل شدن به یک کپی رایتر دیجیتال را پوشش خواهیم داد - این بدان معنی است که ...."


آموزش مبانی بازاریابی رسانه های اجتماعی | استفاده از رسانه های اجتماعی برای کسب و کار شما

Social Media Marketing Basics | Leveraging Social Media for your Business

به دوره مقدماتی من برای بازاریابی رسانه های اجتماعی خوش آمدید! این دوره برای شما مناسب است اگر می خواهید: کارکردهای اساسی شبکه های اجتماعی را درک کنید. ..


آموزش از Clueless تا Creator: قدرت Capcut را آزاد کنید

From Clueless to Creator: Unleash the Power of Capcut

وقتی پنج سال پیش ویرایش ویدیو را شروع کردم، با Wondershare Filmora، Premier Pro و Da Vinci Resolve مبارزه کردم.


آموزش از استراتژی تا موفقیت: ایجاد یک برنامه بازی رسانه اجتماعی برنده

From Strategy to Success: Creating a Winning Social Media Game Plan

"این دوره مقدمه ای جذاب و هیجان انگیز به دنیای استراتژی ارائه می دهد، با تمرکز بر قلمرو پویا رسانه های اجتماعی. با راهنمایی من، تعداد زیادی ...."


آموزش محتوای رسانه های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید | به راحتی و به سرعت

Plan your Social Media Content | Easily & Quickly

"اگر با ایجاد محتوا در رسانه های اجتماعی رابطه عشق و نفرت دارید، این کلاس فقط برای شماست! من فرآیند پنج مرحله ای خود را برای ایجاد شبکه های اجتماعی به اشتراک خواهم گذاشت."