Rino De Boer

طراح و سازنده محتوا

سلام، من رینو هستم و بیش از 10 سال است که در زمینه طراحی فعالیت دارم. من با طراحی به عنوان یک سرگرمی شروع کردم، اما به سرعت متوجه شدم که این برای من بیش از یک سرگرمی است. بنابراین به همین دلیل به مدرسه طراحی رفتم و در دانشگاه علوم کاربردی روتردام (هلند) در رشته طراحی ارتباطات و چند رسانه ای تحصیل کردم.

من آنقدر به آن علاقه داشتم که اولین کانال YouTube خود را (به زبان هلندی) در مورد طراحی راه اندازی کردم. من این کانال را به حدود 30.000 مشترک افزایش دادم و پس از آن اولین کانال انگلیسی خود را ایجاد کردم که در آن در حال حاضر بیش از 150.000 مشترک دارم. در مجموع من بیش از 10 میلیون کل بازدید را تنها در YouTube ایجاد کردم.

به دلیل این کانال یوتیوب، تأثیرگذاران و برندهای بزرگ به من مراجعه کردند، و من این فرصت را پیدا کردم که شرکت خود را راه اندازی کنم و برای برندهای مانند: Coca Cola، ICI Paris XL، کار کنم. RTL و بسیاری از اینفلوئنسرهای بزرگ (با حدود 100 هزار تا 1 میلیون دنبال کننده).

به دلیل این پروژه‌ها و ویدیوهای YouTube، یاد گرفتم که چگونه به روش کارآمد ایجاد کنم، و مهمتر از همه: در سناریوهای زندگی واقعی . من همه چیز را خودم ایجاد می کنم و به الگوها متکی نیستم، که به من این آزادی را می دهد که هر آنچه را که می خواهم ایجاد کنم. اگر این روش را دوست دارید، پس فکر می کنم دوره های من را دوست خواهید داشت.

امیدوارم دوره های من را دوست داشته باشید!

دوره های این مدرس:

آموزش بخش‌ها، ستون‌ها، حاشیه و پد توضیح داده شده - Elementor WordPress برای صفحه‌آرایی

Sections, Columns, Margin & Padding EXPLAINED - Elementor WordPress for Page Layout

"در این کلاس به تفصیل توضیح می دهم که چگونه می توانید از Sections، Inner Sections، Columns، Margin amp؛ Padding برای ایجاد طرح بندی صفحه در Elementor استفاده کنید. این یک Eleme است. ..."


آموزش چگونه با Elementor Pro یک وبلاگ شخصی در وردپرس بسازیم

How to make a personal blog in Wordpress with Elementor Pro

"آیا استفاده از Elementor در واقع برای ساختن وبلاگ بهتر است؟ مشکل ایجاد وبلاگ با وردپرس این است که تا همین اواخر تنها گزینه برای ساختن ...."


آموزش معرفی Figma: A Beginners Mini Course (طراحی UI UX 2023)

Introducing Figma: A Beginners Mini Course (2023 UI UX Design)

"مبانی Figma، ابزار طراحی محبوب برای طراحان UI و UX را بیاموزید. در این آموزش مبتدی، ویژگی های ضروری Figma، از جمله ... را پوشش می دهیم."


آموزش Adobe Xd Webdesign: طراحی وب سایت های حرفه ای از ابتدا - UI UX Design

Learn Adobe Xd Webdesign: Design professional websites from scratch - UI UX Design

آیا Adobe Xd در طراحی وب واقعا بهتر از فتوشاپ است؟ مشکل مشکل طراحی وب سایت در ابزارهای طراحی قدیمی (مانند فتوشاپ یا Ill. . .


آموزش برنامه های افزودنی کروم برای طراحان - با این برنامه های افزودنی به گردش کار خود سرعت دهید

Chrome Extensions for Designers - Speed up your workflow with these extensions

"او بچه ها. از آنجا که سوالات زیادی در مورد برنامه های افزودنی که در Google Chrome استفاده می کنم دریافت می کنم، به این فکر کردم که چرا یک کلاس کوتاه در مورد آن تشکیل ندهم. بنابراین در اینجا بهترین Ch. .."


آموزش نحوه ایجاد یک منوی هدر شفاف در وردپرس با Elementor Pro (در 15 دقیقه)

How to create a Transparent Header Menu in Wordpress with Elementor Pro (in 15 min)

سلام و خوش آمدید! در این تماس شما یاد خواهید گرفت که چگونه افکت هدر/منو شفافی را که در بسیاری از وب سایت های فوق مدرن مشاهده می کنید، ایجاد کنید. این اثر آی. ..


آموزش نحوه مدیریت هاست و دامنه برای مشتریان خود - از چه اشتباهاتی باید اجتناب کرد

How to handle hosting and domains for your clients - What mistakes to avoid

«در این کلاس، نحوه مدیریت هاست و دامنه‌ها را وقتی با مشتریان کار می‌کنید، توضیح می‌دهم. بهترین ارائه دهنده هاست چیست؟ یا باید به دنبال آن بروید. .."


آموزش چگونه یک وب سایت نمونه کار طراحان در وردپرس با ابزارهای رایگان در عرض 1 روز بسازیم

How to build a Designers Portfolio Website on Wordpress with free tools within 1 day

"در این دوره شما یاد می گیرید که چگونه یک فایل طراحی را به یک وب سایت نمونه کار طراحان تمیز در وردپرس تبدیل کنید. بنابراین در پایان دوره می توانید yo را داشته باشید.


آموزش چرا هرگز نباید ساخت یک وب سایت را در Elementor، بلکه در ابزار طراحی مانند Adobe XD شروع کنید.

Why you should NEVER start building a website in Elementor, but in a design tool like Adobe XD.

او بچه ها، در این کلاس من در نهایت به این سوال پاسخ می دهم که چرا من همیشه قبل از اینکه حتی وردپرس یا Elemento را لمس کنم، در Adobe Xd با یک پروژه طراحی وب شروع می کنم. ..


آموزش نحوه ارائه یک وب سایت وردپرس به مشتری در 8 مرحله - فرآیند تحویل وب سایت

How to Deliver a Wordpress Website to a Client in 8 steps - Website Delivery Process

در این کلاس به شما نشان می‌دهم که وقتی وب‌سایتی را به مشتری تحویل می‌دهم از چه فرآیندی استفاده می‌کنم. اگر این مراحل را دنبال کنید، می توانید مطمئن شوید که مشتری شما یک nic دارد. ..