Film in Flame

معلم فیلمسازی

فیلم در شعله یک مجله فیلم آنلاین است که به فیلم‌های در آتش علاقه دارد.

ما چنان اشتیاق زیادی به فیلمسازی داریم که باعث می شود به اندازه نیمه ماه لبخند بزنیم. ما عاشق ویرایش های عالی، احساسات بزرگ و لحظاتی هستیم که می توانید حرارت نبوغ را در یک فیلم احساس کنید.

ما اساتید بزرگ را مطالعه می کنیم. و در اینجا، ما باید آنچه را که از آنها آموخته ایم با شما به اشتراک بگذاریم. ما حاضریم تمام جنبه های فیلمسازی را به شما آموزش دهیم. البته این امکان پذیر نیست! زیرا بسیاری از چیزها را نمی توان با تلفن یا جلوی رایانه یاد گرفت. تو باید دستت رو تو کار کثیف کنی اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا دانش اولیه را به شما بدهیم تا بتوانید بقیه کارها را انجام دهید.

امیدوارم مطالب ما را دوست داشته باشید و برای شما آرزوی موفقیت دارم.

دوره های این مدرس:

آموزش فیلمبرداری شماره 2: حرکات دوربین | از طریق حرکت ارتباط برقرار کنید

Cinematography #2: Camera Movements | Communicate Through Motion

"حرکات دوربین، مانند عکس‌های دوربین، در فیلم‌برداری و دستور زبان فیلم ضروری هستند. همه حرکات دوربین مختلف، اکشن را ثبت می‌کنند، اما این کار را به‌طور طبیعی انجام می‌دهند.


آموزش فیلمبرداری شماره 1: نماهای دوربین | از طریق فریم ارتباط برقرار کنید

Cinematography #1: Camera Shots | Communicate Through Frame

"یک شات در فیلم این است که چگونه مردم را دعوت می کنید تا احساس خاصی نسبت به چیزی داشته باشند. و این چیزی است که شما در این کلاس یاد خواهید گرفت. نماها از نظر ظاهری متفاوت هستند..."


آموزش ویرایش ویدیو/تدوین فیلم: Essential Cuts | از طریق انتقال ارتباط برقرار کنید

Video Editing / Film Editing: Essential Cuts | Communicate Through Transition

ویرایش ویدیو و برش های اساسی در فیلم: ویرایش یکی از مهم ترین بخش های ساخت محتوای ویدیویی است. چه یک فیلم باشد، چه یک وبلاگ یا یک تبلیغ vi. ..


آموزش تئوری رنگ: ترکیبات رنگی که کار می کنند

Color Theory: Color Combinations That Work

«رنگ قدرتی است که مستقیماً بر روح تأثیر می گذارد. چه هنرمند بصری باشید چه نباشید، اگر به زیبایی‌شناسی بصری اهمیت می‌دهید، باید بدانید که رنگ‌ها چگونه می‌شوند. .."


آموزش عکاسی: قاب عکس زیبا | 17 اصل ترکیب

Photography: Frame a Beautiful Photo | 17 Composition Principles

وقتی صحنه ای را برای عکاسی پیدا می کنید، باید عناصر آن صحنه را تا جایی که می توانید زیبا در کادر بچینید. که به آن ترکیب می گویند. یک ج بد ..