Kiley Bennett

هنرمند + مدرس آنلاین

سلام! من کیلی بنت هستم، هنرمند و معلم آنلاین مستقر در لکسینگتون، کنتاکی، ایالات متحده.

چه برای یک کلاس (یا دو، یا سه!) در اینجا در Skillshare به من ملحق شوید، یا در جای دیگری آنلاین با من معاشرت کنید، می توانید انتظار داشته باشید که احساس تشویق، اعتماد به نفس و الهام بگیرید. در جنبه خلاقانه خود کاوش کنید راه مورد علاقه من برای به اشتراک گذاشتن آنچه می دانم، از طریق کتابخانه رو به رشد دوره های آنلاین من است که همه چیز را از حروف نویسی گرفته تا Procreate و گوشواره های سفالی در فر را پوشش می دهد! در بین کلاس‌ها، می‌توانید آموزش‌ها و منابع دیگری برای هنرمندان و صاحبان مشاغل خلاق در

پیدا کنید.

اینجا در Skillshare چه چیزی یاد خواهید گرفت؟
پاسخ: روش های ساده p
برای خلق هنر در رسانه های مورد علاقه من: دیجیتال، آبرنگ و حروف. گاهی اوقات، من دوست دارم یک کلاس صنایع دستی خوب و قدیمی را در ترکیب قرار دهم. هشدار اسپویلر: من یک سریال خلاق هستم...من دارم همه چیز را حداقل یک بار امتحان کرد.


من را دنبال کنید تا در مورد کلاس‌های آینده به‌روز بمانید! اگر پروژه‌های کلاس‌های من را با استفاده از #skillsharexkiley به اشتراک می‌گذارید، امتیاز پاداش می‌گیرید.>


لیست ایمیل من یک مکان ویژه برای هر کسی است که پشت صحنه واقعی را می خواهد! همه به‌روزرسانی‌ها، محتوای انحصاری و نگاه شخصی‌تر به زندگی خلاقانه‌ام را با فهرستم به اشتراک می‌گذارم. می توانید به

بپیوندید

دوره های این مدرس:

آموزش تولید پالت های رنگی: فرآیندی ساده برای پالت های برجسته

Procreate Color Palettes: A Simple Process for Stand-Out Palettes

"با استفاده از فرآیند ساده من که هر بار کار می کند، پالت های رنگی زنده و متعادل ایجاد کنید! در طول زندگی حرفه ای خود به عنوان یک هنرمند و طراح، چشم خود را آموزش داده ام. .."


آموزش گوشواره سفالی آسان: 3 سبک را با استفاده از Oven-Bake Clay یاد بگیرید

Easy Clay Earrings: Learn 3 Styles using Oven-Bake Clay

به Easy Clay Earrings خوش آمدید! من کیلی بنت هستم و یک احمق پیشه‌ور هستم. من همچنین عاشق گوشواره های بزرگ، سرگرم کننده و رنگارنگ هستم. من از خاک رس در فر استفاده کرده ام. ..


آموزش گوشواره های سفالی آسان: تکنیک های پیشرفته

Easy Clay Earrings: Advanced Techniques

«به Easy Clay Earrings: Techniques Advanced خوش آمدید! در سال 2019، من یک کلاس را درست تدریس کردم. .."


آموزش حروف رنگی: حروف براش رنگارنگ با رنگ های فودنوسوکه

Lettering in Color: Colorful Brush Lettering with Fudenosuke Colors

"به Lettering in Color خوش آمدید! در این کلاس Skillshare می‌آموزید که چگونه حروف را با استفاده از قلم‌های Tombow USA Fudenosuke Colors Brush قلم‌زنی کنید و رنگ‌های خلاقانه طراحی کنید. .."


آموزش گل های جوهری: 3 سبک گل که فقط از جوهر سیاه استفاده می کنند

Inky Florals: 3 Floral Styles Using Only Black Ink

سطح مهارت: مبتدی به Inky Florals خوش آمدید! این کلاس اولین «مطالعه سبک» من است که در آن یک موضوع (برای این کلاس، گل‌ها است) و یک موضوع را انتخاب می‌کنم. ..


آموزش گوشواره سفالی جشن: 3 سبک سرگرم کننده برای تعطیلات

Festive Clay Earrings: 3 Fun Holiday Styles

"به گوشواره های سفالی جشن خوش آمدید: 3 سبک سرگرم کننده برای تعطیلات! من کیلی بنت هستم و ژاکت های زشت کریسمس را فراموش کرده ام... گوشواره های جشن تعطیلات همانجا هستند...."


آموزش حروف خود را با Adobe Illustrator دیجیتالی کنید

Digitize Your Lettering with Adobe Illustrator

"من روند خود را برای دیجیتالی کردن حروف و پاداش خود به اشتراک می گذارم!! تصاویر ساده، با استفاده از برنامه ترجیحی من، Adobe Illustrator. من شما را با نحوه انجام ... آشنا خواهم کرد."


آموزش قلم مو رسا گل

Expressive Brush Pen Florals

" من روند ساده خود را برای ایجاد گلهای منحصر به فرد و زیبا با استفاده از ابزار مورد علاقه خود، قلم مو دوتایی Tombow به اشتراک می گذارم. من شما را از طریق نحوه رسیدن به شما راهنمایی می کنم. .."


آموزش کلاس Procreate: مبتدیان + فراتر

The Procreate Class: Beginner Basics + Beyond

سطح مهارت: مبتدی به کلاس Procreate خوش آمدید! این کلاس در سطح مبتدی شما را با پایه‌های Procreate و ویژگی‌هایی که من بیشتر از همه استفاده می‌کنم راهنمایی می‌کند. ..


آموزش طرح های جذاب: تصویر متقارن در Procreate

Captivating Designs: Symmetrical Illustration in Procreate

"آیا تا به حال آرزو کرده اید که بتوانید در نیمی از زمان هنر دیجیتال خلق کنید؟ با ابزار Symmetry در Procreate، می توانید تصاویر جذاب و منحصر به فرد را سریع خلق کنید.