Kristy Gordon

هنرمند و معلم مستقر در نیویورک

کریستی گوردون دوازده سال تجربه تدریس و اجرای کارگاه ها، سخنرانی ها و کلاس های نقاشی در سراسر آمریکای شمالی دارد. او استادیار آکادمی هنر نیویورک است و در مدارس و آکادمی های متعددی از جمله آکادمی ملی نیویورک و آکادمی هنر رئالیستی در اتاوا و بوستون تدریس کرده است. گوردون آثار خود را در نمایشگاه های انفرادی و گروهی در سراسر کانادا، ایالات متحده، اروپا و چین به نمایش گذاشته است. کارهای او جوایز متعددی از جمله جایزه بنیاد الیزابت گرین شیلدز و جایزه شایستگی استثنایی از انجمن پرتره آمریکا را دریافت کرده است. او به طور گسترده در مجلات، نشریات هنری، نمایش های رادیویی و تلویزیونی، از جمله Artist International، Fine Art Connoisseur، The Artists Magazine، Southwest Art و Bravo به نمایش درآمده است! پرتره ستاره ها نقاشی های کریستی در بیش از 600 مجموعه در سراسر جهان از جمله مجموعه هنری دولت انتاریو و خانه تسویه حساب در نیویورک وجود دارد.

دوره های این مدرس:

آموزش ترکیب بندی در هنر

Composition in Art

"ترکیب یکی از مهم ترین جنبه های تصویرسازی است که اغلب نادیده گرفته می شود. در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه از ترکیب بندی برای هدایت یدک کشیدن چشم استفاده کنید..."


آموزش نقاشی چشم

Painting the Eye

در این کلاس یاد می گیرید که با رنگ های متقاعد کننده، یک نقاشی با ساختار مناسب از چشم خلق کنید. ما با بحث در مورد ساخت چشم شروع خواهیم کرد. ..


آموزش نقاشی پرتره از یک عکس با پالت کامل

Portrait Painting from a Photo with a Full Palette

"این کلاس بر اساس اولین کلاس من است، "Portrait Painting from a Photo: Underpainting"  با ایجاد یک زیر نقاشی جامد در کلاس اول، شما آماده هستید ...


آموزش ترسیم حالات پویا چهره: چشمان عصبانی

Drawing Dynamic Facial Expressions: Angry Eyes

شاید ظریف ترین و زودگذرترین جنبه پرتره، تنوع پیچیده حالات چهره است که احساسات انسان را به تصویر می کشد. در این کلاس دانش آموزان خواهد شد. ..


آموزش نقاشی پرتره در پروفایل

Painting the Portrait in Profile

در این کلاس 2 ساعت و 30 دقیقه ای، هنرمند و معلم نیویورکی، کریستی گوردون، شما را در مراحل توسعه یک نقاشی پرتره با رنگ روغن راهنمایی می کند. ..


آموزش نقاشی پرتره معاصر

Contemporary Portrait Painting

در این کلاس 2 ساعت و 30 دقیقه ای، هنرمند و معلم حرفه ای کریستی گوردون شما را طی مراحل توسعه یک نقاشی پرتره با رنگ روغن راهنمایی می کند. ش. ..


آموزش نحوه رنگ آمیزی رنگ های گوشتی

How To Paint Flesh Tones

"در این کلاس 2 ساعت و 45 دقیقه ای، من به شما نشان خواهم داد که چگونه رنگ های گوشتی غنی و درخشان را در حالی که شما را در مراحل ایجاد یک نقاشی برهنه راهنمایی می کنم، ترکیب کنید.


آموزش ترسیم حالات پویا چهره: جیغ

Drawing Dynamic Facial Expressions: The Scream

شاید ظریف ترین و زودگذرترین جنبه پرتره، تنوع پیچیده حالات چهره است که احساسات انسان را به تصویر می کشد. در این کلاس دانش آموزان خواهد شد. ..


آموزش لعاب کاری و سایر تکنیک های نقاشی

Glazing and other Painting Techniques

"در این کلاس شما تکنیک‌های رنگ‌آمیزی با روغن ضروری را خواهید آموخت: لعاب‌کاری، اسکامبلینگ و ایمپاستو. لعاب‌کاری تکنیکی شگفت‌انگیز است که در آن از شفاف‌سازی استفاده می‌کنید.


آموزش نقاشی پرتره از یک عکس: Underpainting

Portrait Painting From A Photo: Underpainting

"آیا احساس کرده اید که به نقاشی رنگ روغن کشیده شده اید اما مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید؟  در این کلاس 45 دقیقه ای، هنرمند و معلم نیویورکی کریستی گوردون شما را راهنمایی خواهد کرد..."


آموزش نقاشی پرتره با پالت کامل

Painting the Portrait With A Full Palette

"یاد بگیرید که نقاشی های پرتره با ساختار مناسب با رنگ های متقاعد کننده ایجاد کنید. ما با بحث در مورد اندازه‌گیری مقایسه‌ای شروع می‌کنیم تا نسبت‌های دقیق را بدست آوریم. .."