Ksenia Annis

هنرمند فیگوراتیو

در دوران تحصیل در کالج در روسیه شوروی، به من گفتند که هیچ استعدادی برای طراحی یا نقاشی ندارم. من مدرک معماری را دنبال کردم و حدود 20 سال به عنوان معمار برای شرکت های مختلف در روسیه و ایالات متحده کار کردم. در سال 2009، رویای من برای اینکه یک هنرمند حرفه ای باشم، عملی بودن یک شغل اداری ثابت را تحت تأثیر قرار داد. خوشبختانه، آموزش معماری روسی، مطالعه جدی در طراحی و نقاشی کلاسیک را الزامی می کند، و زمینه های مهمی را برای پیگیری اشتیاق من فراهم می کند. وقتم را به مطالعات منظم در کلاس‌ها، کارگاه‌ها، جلسات مدل زنده و کار استودیویی اختصاص دادم. در سال 2014، من شرکتم، استودیو Tummy Rubb را تأسیس کردم و هنر من تبدیل به یک تجارت تمام وقت شد. من نقاشی، تصویرسازی و پروژه های هنری عمومی خلق کردم. تمرکز من در حال حاضر بر کمک به هنرمندان دیگر است تا توانایی های هنری خود را بهبود بخشند، به آنها ابزاری بدهم تا به اهداف هنری خود برسند، الهام بخش و شجاعت خلق کنند. کلاس های هنری من برای افرادی است که به طور جدی در مورد بهبود مهارت های خود هستند اما علاقه ای به یک محیط دانشگاهی سفت و سخت ندارند. من از طریق دموها و تمرین های ساده اما موثر تدریس می کنم و بیشتر با رسانه های آبی کار می کنم: آبرنگ، گواش و اکریلیک. از طریق تجربه تدریس خود، مفتخرم که با هزاران هنرمند در سراسر جهان ارتباط برقرار کنم که به نوبه خود به من کمک می کنند تا به عنوان یک هنرمند به یادگیری و رشد خود ادامه دهم.

دوره های این مدرس:

آموزش شما می توانید مردم را ترسیم کنید! هنر بیانگر را در 20 دقیقه یا کمتر ایجاد کنید

You Can Sketch People! Create Expressive Art in 20 min or Less

اگر همیشه می خواستید افراد را ترسیم کنید اما نمی دانستید از کجا شروع کنید، این کلاس برای شما مناسب است. من نحوه ایجاد طرح های سرگرم کننده، منحصر به فرد و گویا را توضیح خواهم داد. ..


آموزش امپرسیونیسم با گواش

Impressionism with Gouache

از جنبش هنر انقلابی امپرسیونیسم درس بگیرید! در این کلاس، نقاشی‌های آگوست رنوار و کلود مونه را مطالعه می‌کنیم تا تعامل آنها را درک کنیم. ..


آموزش گل های گواش و آبرنگ: رویکرد استادان قدیمی

Gouache and Watercolor Flowers: Old Masters Approach

"آبرنگ وسیله ای عالی برای رنگ آمیزی گل ها است، اما کنترل آن با حفظ نواحی سفید و روشن گل و مشخص کردن لبه ها ممکن است سخت باشد. I. .."


آموزش نقاشی روی سطوح غیر کاغذی: آنچه یک هنرمند آبرنگ باید بداند

Painting on Non-Paper Surfaces: What a Watercolor Artist Needs to Know

"وقتی به آبرنگ فکر می کنیم، به طور طبیعی تمایل داریم که کاغذ را به عنوان سطح نقاشی خود در نظر بگیریم. این انتخاب سنتی است، با این حال، بسیاری از صفحات هیجان انگیز دیگر وجود دارد.


آموزش کارت پستال های آبرنگ: تعطیلات پاییز و زمستان

Watercolor Greeting Cards: Fall and Winter Holidays

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه کارت پستال های آبرنگی را نقاشی کنید. این آثار هنری مینیاتوری کار بزرگی را انجام می دهند که به ما کمک می کنند تا عشق، قدردانی و روز جمعه را ابراز کنیم..."


آموزش پرتره سگ به سبک ون گوگ با آبرنگ

Van Gogh Style Dog Portrait with Watercolor

"آیا هنر ونسان ون گوگ را دوست داری؟ آیا می‌خواهی رنگ‌هایت به روشنی و روشنی رنگ‌های او باشد، قلم‌هایت به همان اندازه توصیف‌کننده و پرانرژی؟ در این ماست..."


آموزش پرتره های حیوان خانگی نقاشی شده: چگونه آبرنگ های خود را درخشان کنیم

Painterly Pet Portraits: How to Make Your Watercolors Shine

"در این کلاس ما یاد خواهیم گرفت که چگونه حیوانات خانگی و به طور کلی حیوانات مورد علاقه خود را با آبرنگ روی کاغذ شکار کنیم. اما این کلاس در مورد مخلوط کردن سابق نخواهد بود."


آموزش Lion: Loose Watercolor Masterclass

Lion: Loose Watercolor Masterclass

"در این مسترکلاس ما در مورد نقاشی آبرنگ سبک شل صحبت خواهیم کرد. ما روی پرتره یک شیر کار خواهیم کرد. متریال اصلی ما آبرنگ همراه با تبلیغات خواهد بود."


آموزش یاد بگیرید مانند ون گوگ نقاشی کنید

Learn to Paint Like Van Gogh

"در این کلاس سعی خواهیم کرد از نقاش بزرگ قرن نوزدهم ونسان ون گوگ بیاموزیم. رویکرد ون گوگ به رنگ، قلم مو و ... را به طور عمیق مطالعه خواهیم کرد."


آموزش افراد: طراحی بصری با آبرنگ

People: Intuitive Sketching with Watercolor

"آیا دوست دارید ترسیم شکل انسان را یاد بگیرید اما این موضوع را بسیار پیچیده و ترسناک بدانید؟ در این مستر کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه به راحتی اسکچ را شروع کنید..."


آموزش Procreate to Paper: Process Sketching Digital for Artists Traditional

Procreate to Paper: Digital Sketching Process for Traditional Artists

حتی اگر در رسانه‌های سنتی مانند آبرنگ، روغن یا اکریلیک کار می‌کنید، توسعه مطالعات اولیه برای آثار هنری شما بسیار سریع‌تر و آسان‌تر است.


آموزش شما می توانید چهره ها را ترسیم کنید! درک فرم، تناسبات و رنگ

You Can Sketch Faces! Understanding Form, Proportions and Color

"انسان ها یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین موضوعات در هنر هستند، اما بسیاری از هنرمندان هنگام کار بر روی چهره ها با مشکل مواجه می شوند.  در این کلاس ما از نزدیک به فا نگاه خواهیم کرد.