Liz Azyan

مشاور دیجیتال

من دوست دارم به مردم کمک کنم محتوای جذابی ایجاد کنند و به صورت آنلاین پیشرفت کنند، هر بار یک دوره Skillshare.

به خاطر کار و تأثیری که در رسانه های اجتماعی ایجاد کرده ام، جایزه معتبر Google Fellowship را دریافت کرده ام. و تعامل دیجیتال، به عنوان یکی از 50 تأثیرگذار برتر تبلیغات بازاریابی در بریتانیا نامگذاری شده است و من همچنین در نشریات مختلفی مانند The Guardian، The Huffington Post، Social Media Examiner، CIPR، Tech President، Computer Weekly، روی جلد مجله Drum Business Rocks و بسیاری دیگر. همچنین از من دعوت شده است تا در چندین رویداد در سراسر جهان درباره موضوع تعامل دیجیتال صحبت کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش بازاریابی محتوا: برای قیف فروش خود یک صفحه فرود با تبدیل بالا بسازید

Content Marketing: Build a High-Converting Landing Page For Your Sales Funnel

"یاد بگیرید که چگونه یک صفحه فرود با تبدیل بالا برای قیف فروش خود با استفاده از یک فرمول کپی ساده با تقویت کننده مدیر عامل؛ بنیانگذار Digital Matchbox، لیز آزیان بسازید. لا..."


آموزش بازاریابی محتوا: فرمول 4 مرحله ای برای تبدیل سرنخ ها به مشتریان پولی

Content Marketing: The 4-Step Formula for Converting Leads into Paying Customers

«محتوای مغناطیسی ایجاد کنید که سرنخ ها را به مشتریان پولی تبدیل می کند با مدیر عامل، موسس Digital Matchbox، لیز آزیان. در حالی که هیچ دو قیف فروش sa هستند. .."


آموزش Visual Marketing 101: یاد بگیرید چگونه برند خود را متمایز کنید

Visual Marketing 101: Learn How to Make Your Brand Stand Out

" این دوره درباره بازاریابی بصری خوب است. آماده شوید تا برند خود را به «مه» و «شگفت‌انگیز» ببرید. بازاریابی بصری خوب را می توان با ساختن v. به دست آورد."


آموزش چگونه محتوای بازاریابی رسانه های اجتماعی جذاب ایجاد کنیم

How to Create Engaging Social Media Marketing Content

آیا تا به حال احساس می کنید که در شبکه های اجتماعی چه پستی بگذارید؟ آیا تعامل و تعامل کافی با مخاطبان خود ندارید؟ بیا پشت صحنه ..