Lincoln Michel

داستان نویس و استاد

لینکلن میشل نویسنده، ویراستار و استاد داستان است. او نویسنده رمان نوآر علمی تخیلی (مدار) و مجموعه داستان های خم کننده ژانر (مطبوعات قهوه خانه) است و آثارش در پاریس ریویو، گرانتا، افق های عجیب، NOON و جاهای دیگر دیده می شود. مقالات و انتقادات او در مجلاتی مانند نیویورک تایمز، گاردین، مجله BOMB و Lit Hub منتشر می شود.

او یکی از ویراستاران گلچین علمی تخیلی فلش (کتاب های غول پیکر)، گلچین فلش نوآر برنده جایزه شرلی جکسون (منجنیق) و گلچین ترسناک فلش آتی کابوس های کوچک (منجنیق) است. . این گلچین ها شامل کارهای جدیدی از کارمن ماریا ماچادو، چارلز یو، برایان اونسون، لورا ون دن برگ، سامانتا هانت و بسیاری دیگر است.

او یکی از سردبیران موسس Gigantic و سردبیر سابق ادبیات الکتریک بود. او در برنامه های MFA در کالج سارا لارنس و دانشگاه کلمبیا، داستان نویسی و داستان نویسی نظری تدریس می کند.

~

تمجید از جانوران راست قامت

«داستان‌های عجیب و غریب و خنده‌دار... میشل به خوبی حالت‌ها را از غنایی تا کنایه‌آمیز کنترل می‌کند.» —نیویورک تایمز

"اگر توئین پیکس را دوست دارید، این کتاب را دوست خواهید داشت" - هافینگتون پست

«[جانوران قائم] من را به یاد شگفتی‌های بی‌نظیری که داستان‌های عالی خلق می‌کنند» - رکسان گی

"این داستان‌ها شگفتی‌های سوررئالیستی قدرتمند، بسیار خنده‌دار و بسیار هوشمندانه هستند، و لینکلن میشل نویسنده‌ای است که شما را شگفت‌زده خواهد کرد." -لورا ون دن برگ

"اولین بازی فوق العاده." —چارلز یو

«داستان‌ها [که] به طور شگفت‌انگیزی از اصالت عجیب و عالی خود اطمینان دارند…مقدار بزرگی از کلاسیک‌های واقعی» —داستان داستان

کتاب‌های من:

خرید از , Amazon, .

دوره های این مدرس:

آموزش علمی تخیلی و فانتزی: خلق جهان های منحصر به فرد و قدرتمند

Science Fiction & Fantasy: Creating Unique and Powerful Worlds

نکته مهم در نوشتن داستان های علمی تخیلی و فانتزی این است که هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. بخش سخت این است که، خوب، هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. این کلاس Skillshare. ..