Melissa Thomas

گل فروشی

سلام، زیبا! من ملیسا هستم، خالق فلفل رز. خیلی خوشحالم که اینجا هستید.

Pepper Rose عشق من به گل ها، هنر و زیبایی را از طریق رسانه های مختلف گرد هم می آورد - Skillshare یکی از آنهاست! فیلمبرداری این ویدیوها برای شما تمام قلب من را روشن می کند. وقتی دبیرستان بودم، رویای من این بود که مثل Giada DiLaurentiis در شبکه غذا باشم و برنامه آشپزی خودم را داشته باشم. کانال Skillshare من اجازه داده است که این رویا محقق شود، اما با اشتیاق عمیق من برای طراحی گل!

درست زمانی که تصمیم گرفتم نمایش شخصی خود را داشته باشم، به عنوان یک دختر زایمان در یک گل فروشی شروع به کار کردم. در آنجا، من گل ranunculus را کشف کردم، قلبم بهم ریخت و از آن زمان به بعد عاشق گلها شدم. وقتی صحبت از عشق شد، همین چند سال پیش عاشق دوست پسرم شدم که اتفاقاً یک عکاس حرفه ای فوق العاده با استعداد است و از تمام محتوای من که در کانال من می بینید، فیلم می گیرد.

پس از کار کردن به‌عنوان طراح گرافیک گل در چند سال گذشته، می‌دانستم که باید در Skillshare معلم شوم تا مهارت‌هایم در طراحی گل را به اشتراک بگذارم و خودم را به عنوان یک هنرمند بیان کنم.

آنچه می توانید از کلاس های ویدیویی من در Skillshare انتظار داشته باشید:

انتظار داشته باشید که اصول طراحی گل را با من بیاموزید، زیرا من شما را از طریق فرآیندهای گام به گام برای ایجاد چیدمان های زیبا راهنمایی می کنم! من این کلاس ها را برای کسی که مثل من بود چند سال پیش درست کردم، زمانی که چیز زیادی در مورد طراحی گل نمی دانستم اما می خواستم یاد بگیرم!

هدف من برگزاری کلاس‌هایی است که علایق و خواسته‌های شما را به عنوان یک دانش‌آموز برآورده می‌کنند، بنابراین لطفاً از بخش بحث در زیر استفاده کنید و هر گونه بازخورد یا سؤالی که ممکن است داشته باشید را مطرح کنید! من نمی توانم صبر کنم تا با شما ارتباط برقرار کنم!

من را دنبال کنید، @pepperrosedesign برای همه چیزهای گل، به‌روزرسانی‌های مربوط به کلاس‌های آینده، و کارهایی که در استودیوی طراحی خود انجام می‌دهم! حتما طرح های گل های زیبای خود را با استفاده از هشتگ #pepperroseflowers

به اشتراک بگذارید.

دوره های این مدرس:

آموزش یک دسته گل خشک شده طراحی کنید

Design A Dried Floral Bouquet

چه تازه شروع به یادگیری طراحی گل کرده اید و چه تجربه ای دارید، این کلاس برای شما مناسب است! گل‌های خشک شده در گل‌ها غوغا می‌کنند. ..


آموزش طراحی گل آرایی حرفه ای در خانه - دوستانه مبتدیان

Design a Professional Floral Arrangement at Home - Beginner Friendly

اگر علاقه مند به یادگیری مهارت های اساسی و پایه طراحی گل هستید، این کلاس برای شما مناسب است! من این کلاس را برای افرادی مثل من ایجاد کردم که فقط چند نفر هستند. ..


آموزش گل های هنرمندانه: تکنیک های پیشرفته برای طراحی مرکز

Artful Florals: Advanced Techniques for Centerpiece Design

اگر یک گل فروشی متوسط ​​یا پیشرفته هستید، یا می خواهید تکنیک های طراحی پیشرفته تری را یاد بگیرید، این کلاس برای شما مناسب است. در این کلاس، با هم ایجاد خواهیم کرد. ..


آموزش دسته گل دست بسته را طراحی کنید

Design A Hand Tied Bouquet

"با همه طراحان گل یا گلفروشان مشتاق تماس می گیریم! یاد بگیرید که یک دسته گل زیبا، منحصر به فرد و دست بسته با ملیسا از گل رز فلفلی طراحی کنید. در این سطح متوسط...."


آموزش یک مرکز گل زیبا طراحی کنید

Design an Elegant Floral Centerpiece

در این آموزش گام به گام با Melissa of Pepper Rose، نحوه طراحی یک مرکز گل زیبا را بیاموزید. من این کلاس را برای دوست گلم ایجاد کردم. ..


آموزش گل های جشن برای هر مناسبت زمستانی

Festive Flowers for Any Winter Occasion

یاد بگیرید که برای هر تعطیلات زمستانی یک گل آرایی جشن طراحی کنید! در این کلاس، من شما را در فرآیند گام به گام هر کاری که انجام می‌دهم و w. ..