Olga Rogalski

مانگاکا و تصویرگر حرفه ای

هیچ وقت برای شروع دیر نیست...

این همان چیزی است که وقتی برای اولین بار طراحی را در 18 سالگی با ایده بزرگ تبدیل شدن به یک مانگاکا حرفه ای به طور جدی شروع کردم به خودم گفتم. از دیدن کتاب هایم در کتابفروشی ها و لمس کردن قلب و ذهن خوانندگان.

دختری خجالتی از یک خانواده مهاجر فقیر در یک روستای استانی خواب‌آلود در بایرن، بدون هیچ گونه ارتباط و بودجه. می دانستم که باید سریع یاد بگیرم، جسور باشم، شجاع باشم. و می دانستم که رویای خود را به واقعیت تبدیل خواهم کرد.

و من انجام دادم.

نه فوراً، اما 4 سال مطالعه مداوم، کمپ‌های طراحی خودخواسته، جستجو، یادگیری، توسعه پروژه و شکار ویراستاران در نمایشگاه‌ها و همایش‌ها نتیجه داد.

ابتدا شروع به برنده شدن در مسابقات نقاشی کردم. سپس در نهایت در توکیوپاپ آلمان و کارلسن مانگا استراحت کردم و به یک مانگاکا، معلم هنر و تصویرگر حرفه ای تبدیل شدم و برای ناشران و مشتریان تجاری کار می کردم. این به من امکان داد به شهر رویاهایم نقل مکان کنم و به دانشگاه بروم.

بعد از بیش از یک دهه زندگی پر حادثه، من همیشه در جستجوی دانش جدید به سرمایه گذاری ها، پروژه های جدید رفتم. اما فکری که هرگز مرا رها نکرد، آرزوی پنهانی، این بود که به تدریس برگردم و بتوانم دانش خود را به دیگران منتقل کنم. بسیاری از مردم می خواهند مانگای خود را بسازند اما تعداد کمی از آنها آن را مدیریت می کنند. موانع متفاوت هستند، اما اگر ابزار مناسبی در اختیار داشته باشید (در مورد لوازم هنری صحبت نمی‌کنم، اما آنها کمک می‌کنند) و بدانید که چگونه از دام‌ها اجتناب کنید، می‌توان اکثر آنها را کنار زد.

روش‌های من ممکن است همیشه معمولی نباشند، اما مؤثر هستند. شاید هیچ وقت برای شروع دیر نباشد، اما بهتر است همین الان شروع کنیم، زیرا من چیزهای زیادی برای آموزش به شما دارم!

من از شما می خواهم که به اهداف خود برسید و رویاهای خود را زندگی کنید!

همانطور که من کردم!

دوره های این مدرس:

آموزش رنگ آمیزی با نشانگر

Coloration with Markers

"آیا تا به حال آرزو کرده اید که شخصیت های خود را با نشانگرها رنگ آمیزی کنید؟ پس این دوره برای شما مناسب است! در این دوره می خواهم یکی از تکنیک های خود را در مورد نحوه همکاری به شما نشان دهم."


آموزش جاده مانگا - حق چاپ 101

The Road to Manga - Copyright 101

آیا تا به حال شده که بخواهید مانگای خود را بسازید اما نگران کپی رایت و دزدیده شدن آثارتان شده باشید؟ یا سعی می کنید بفهمید چه کاری می توانید انجام دهید و چه کاری نمی توانید انجام دهید. ..


آموزش جاده مانگا - جوهرسازی پیشرفته

The Road to Manga - Advanced Inking

آیا تا به حال آرزو کرده اید که مانگای خود را بکشید، اما در ترجمه نقاشی فوق العاده خود با مداد به جوهر مشکل دارید؟ یا دارید شروع می کنید و د. ..


آموزش کاردستی های کاغذی زیبا برای هالووین

Cute Halloween Paper Crafts

"آیا می خواهید این کاردستی های کاغذی زیبا با تم هالووین را ایجاد کنید؟ پس این دوره برای شما مناسب است! در این دوره من توضیحات و قالب های فرآیند را ارائه می دهم، بنابراین. .."


آموزش The Road to Manga - Inking 101

The Road to Manga - Inking 101

آیا تا به حال آرزو کرده اید که مانگای خود را بکشید، اما در ترجمه نقاشی فوق العاده خود با مداد به جوهر مشکل دارید؟ یا دارید شروع می کنید و. ..


آموزش جاده مانگا - ایجاد مفهومی برای یک داستان کوتاه 101

The Road to Manga - Creating a Concept for a Short Story 101

"آیا تا به حال آرزو کرده اید که مانگای خود را بکشید اما هنگام برنامه ریزی پروژه خود با مشکل مواجه شده اید؟ یا شما یک تصویرگر هستید که می خواهید به دنباله آن بروید..."


آموزش جاده مانگا - انگیزه 101

The Road to Manga - Motivation 101

"آیا تا به حال می خواستید مانگای خود را بسازید، اما زمانی که می خواستید به آن سفر هیجان انگیز بروید، انگیزه شما ناگهان ناپدید شد؟ یا در ... هستید."