Nicki Traikos

نامه نویس، آبرنگ و مدرس

اول از همه، به Skillshare خوش آمدید! من سال‌ها شاگرد این پلتفرم شگفت‌انگیز بوده‌ام و مهارت‌ها و تکنیک‌های ارزشمند و جدیدی را یاد گرفته‌ام که تا به امروز در کسب‌وکار خلاق فعلی‌ام از آن‌ها استفاده می‌کنم!

من عاشق همه چیزهایی هستم که با حروف خوشنویسی مدرن آبرنگ مرتبط هستند. من در رسانه های مختلفی کار می کنم مانند؛ آبرنگ، گواش و اکریلیک، تا طراحی الگوها، کار بر روی سفارش و حتی ایجاد طرح های خالکوبی!

یک واقعیت جالب کمی؟!

من کسب و کار خلاقانه خود را در خانه شروع کردم، زمانی که 40 ساله بودم و به گذشته نگاه نکرده ام! این کسب و کار خلاقانه من به من این امکان را داد که در خانه بمانم تا فرزندانم را به نوجوانان مستقلی تبدیل کنم که امروز هستند!! هیچ وقت برای تلاش کردن، انجام دادن و انجام هر چیزی که به آن علاقه دارید دیر نیست!

اکنون بیشتر روزهایم را صرف طراحی، و آموزش به دیگران می‌کنم که چگونه خلاق باشند! من یک پادکست سبوس دار جدید دارم که همه چیزهای هنری، کسب و کار خلاقانه و کمی زندگی روزمره را به اشتراک می گذارد - لطفاً گوش کنید.

تمرکز من الهام بخشیدن، به اشتراک گذاری و آموزش در حین داشتن یک زندگی خلاقانه است!

امیدوارم در Skillshare روی دنبال کردن کلیک کنید تا به شما کمک کند مهارت های خلاقانه جدیدی بیاموزید، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، و مهمتر از همه لذتی را که هنر، نقاشی و حروف نویسی ارائه می دهند، تجربه کنید!

حتماً مشترک خبرنامه من در این آدرس شوید تا بتوانید به کتابخانه خلاق من دسترسی داشته باشید، جایی که من منابع، موارد قابل چاپ و الهامات بیشتری در انتظار شما هستم - به صورت رایگان!!

هر چیزی که به شما کمک می کند زندگی ای را داشته باشید که شما طراحی کرده اید!

"من این کلاس را دوست داشتم! پس از بازی کردن با قلم موها و آموزش‌های یوتیوب، می‌خواهید یک ویدیوی دستورالعمل واضح داشته باشید، این خوب و آسان است که چگونه قلم خود را بارگیری کنید و قلم شیب خود را مونتاژ کنید و احساس کردم که پیشرفت من بسیار سریع بود! یک کلاس فوق العاده، من فقط مجبور شدم ویدیوی حروف الفبا را متوقف کنم تا خطوط کامل هر حرف را انجام دهم (البته) اما اکنون اصول اولیه را پایین آورده ام و احساس اطمینان بیشتری می کنم تا خودم تمرین کنم. متشکرم! ”

«با داشتن کمترین تعداد بیننده در بین تمام کلاس‌های خوشنویسی، این را در انتهای فهرست خود قرار دادم. شوک بزرگی بود که معلوم شد بهترین از همه چیز است. همچنین در حالی که به نظر می رسد سایر دروس بر روی 1-3 هنر کلمه بزرگ متمرکز شده اند (با فرض تبلیغات). من احساس می‌کنم این پایه بسیار بهتری برای دست‌خط خوب و همچنین آن قطعات هنری کلمه بزرگ است. ”

"کلاس عالی و نقطه شروع خوشنویسی. نیکی با توضیح گام به گام و همچنین ارائه دیدگاهی در مورد دانش عملی بر اساس تجربه کار بسیار خوبی انجام می دهد. ساده، آموزنده و مشتاقانه منتظر تمرین تکنیک ها است. "

"این کلاس و حال و هوای شیک و درمانی نیکی را دوست داشتم! مشتاقانه منتظر کلاس های بعدی او هستم!"

"کلمات بسیار زیادی، و همه آنها حروف به حرف به زیبایی ساخته شده اند. من عاشق این هستم که نیکی چگونه به ما نشان می دهد که چگونه هر حرف را از نظر اندازه و فاصله تغییر دهیم، و عبارات مختلفی را با هر کدام بسازیم. نسخه همان کلمه."

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی با آبرنگ: صحنه های پاییزی آسان برای مبتدیان

Watercolor Painting: Easy Autumn Scenes for Beginners

"نقاشی برگ‌ها باید یکی از کارهای مورد علاقه من باشد، به خصوص در پاییز که درختان شروع به تغییر رنگ می‌کنند.   من اغلب از پیاده‌روی‌هایم در na عکس می‌گیرم.


آموزش چگونه یک تاج گل آبرنگ را در 15 دقیقه یا کمتر رنگ آمیزی کنیم!

How to Paint a Watercolor Wreath in 15 minutes or less!

به دنبال یک پروژه نقاشی سرگرم کننده، سریع و آسان هستید؟ ! در اولین کلاس آبرنگ من به من بپیوندید، جایی که به شما نشان می دهم چگونه تاج گل های مدرن، آسان و سریع را برای ما نقاشی کنید. ..


آموزش برگ های نقاشی با آبرنگ: چگونه به راحتی چندین سبک را نقاشی کنیم، عمق و حرکت ایجاد کنیم

Watercolor Painting Leaves: how to easily paint multiple styles, create depth and movement

برگ‌های آبرنگ: چگونه به راحتی چندین سبک را نقاشی کنیم، یاد می‌گیریم که لایه‌بندی برگ‌ها ایجاد عمق برای یک اثر هنری جالب که می‌توانید قاب‌بندی، دیجیتالی کنید. ..


آموزش چگونه مهارت خوشنویسی مدرن خود را ارتقا دهید!

How to Advance your Modern Calligraphy Skill!

بنابراین شما به یادگیری خوشنویسی مدرن علاقه مند شده اید و یک یا دو کلاس مبتدی برگزار کرده اید؟ حالا چی؟ ! این کلاس خوشنویسی مدرن پیشرفته بوده است. ..


آموزش مقدمه ای بر خوشنویسی مدرن با استفاده از قلم و جوهر برای مبتدیان

Introduction to Modern Calligraphy Using a Dip Pen and Ink for Beginners

" این مقدمه بر خوشنویسی مدرن با استفاده از قلم و جوهر با هدف مبتدی طراحی شده است. قلم و جوهر اولین معرفی من به حالت بود. .."


آموزش حروف قلم مو با استفاده از قلم مو/قلم مو برای مبتدیان

Learn Brush Lettering Using a Waterbrush / Paint Brush for Beginners

به یادگیری حروف قلم مو با استفاده از قلم مو/برس برای مبتدیان خوش آمدید. در این کلاس به شما یاد می دهم که چگونه از آبرنگ و قلم مو برای ایجاد واریته استفاده کنید. ..


آموزش چگونه با استفاده از Adobe Illustrator و Photoshop، خوشنویسی و حروف خود را به راحتی دیجیتالی کنید

How to easily digitize your Calligraphy & Lettering using Adobe Illustrator and Photoshop

"بنابراین شما در کلاس‌های خط‌نویسی من خوشنویسی یا قلم مو شرکت کرده‌اید، تمرین کرده‌اید و گیر افتاده‌اید! بعد چه چیزی؟ !  یاد بگیرید چگونه حروف خود را به ماکسی دیجیتالی کنید.


آموزش نقاشی با آبرنگ: نحوه رنگ آمیزی گل های شل را بیاموزید

Watercolor Painting: Learn How to Paint Loose Florals

"به نقاشی با آبرنگ خوش آمدید: چگونه گلهای شل را رنگ کنیم، این کلاس برای فیلمبرداری و خلق کردن بسیار سرگرم کننده بود! من به شما نشان می دهم که چگونه ابزارهای جدید و رنگ پریده را کشف می کنم. .."