Greta Lan

طراح جواهرات و لوازم جانبی، یوتیوبر

گرتا لان یک طراح لوازم جانبی جواهرات و YouTuber مستقل است که در نیوزلند مستقر است. او قبلا یک هنرمند آرایش بود و در مدرسه برای ساختن انواع جواهرات دست ساز و لوازم جانبی برای طرح های آرایش خود، از جمله گل سازی فرانسوی، مهره کاری، بسته بندی سیمی و کاردستی با پر درس خواند. او از سال 2016 بر روی طراحی جواهرات مهره ای متمرکز شده است، آموزش های خود را در پلتفرم های مختلف به اشتراک می گذارد و یک کانال یوتیوب (Greta's Creations) با هزاران مشترک دارد.

دوره های این مدرس:

آموزش موفقیت یوتیوب برای مبتدیان: چگونه یک کانال جدید راه اندازی و رشد کنیم

Youtube Success for Beginners: How to Start and Grow A New Channel

"به این دوره آموزشی YouTube که برای مبتدیان درست کردم خوش آمدید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه یک کانال کاملا جدید YouTube و قوانین ضروری برای رشد کانال خود را در آن راه اندازی کنید."


آموزش ساخت لوازم جانبی مو برای مبتدیان: پاپیون موی روبانی به سبک بوتیک بسازید

Hair Accessory Making For Beginners: Make Boutique Style Ribbon Hair Bows

"می‌خواهید سبک‌های مختلفی از کمان مو بسازید که زیبا و پوشیدنی آسان باشد؟ می‌خواهید مهارت‌های اولیه ساخت پاپیون روبانی را یاد بگیرید و با انواع مختلف بازی کنید...."


آموزش ساخت جواهرات برای مبتدیان: تکنیک ها و بخیه های مهره زنی شماره 2 اصول اولیه Peyote

Jewelry Making For Beginners: Beading Techniques & Stitches #2 Peyote Basics

"می‌خواهید جواهراتی از مهره‌هایی بسازید که زیبا و پوشیدنی باشند؟ می‌خواهید مهارت‌های ضروری‌تر ساخت جواهرات را بیاموزید و شروع به طراحی و ساخت جواهرات خود کنید؟ ..."


آموزش ساخت جواهرات برای مبتدیان: تکنیک ها و بخیه های مهره زنی شماره 1

Jewelry Making For Beginners: Beading Techniques & Stitches #1

در این کلاس ساخت جواهرات مبتدی با تکنیک های اولیه و ضروری جواهرات ساخت 3 نوع زیورآلات مهره ای آشنا می شوید. در مهره و وی. ..