Michelle Smith Watercolor

هنرمند-سوملیه آبرنگ در رم

سلام، از آشنایی با شما خوشحالم. من یک هنرمند حرفه ای هستم (علاقه های دیگر شامل شراب است، بسیاری از آن، زیرا من یک سوملیای واجد شرایط (FIS) و راهنمای شراب سازی هستم). من هم آشپز خیلی بدی هستم. من تمام زندگی ام را نقاشی کرده ام و نمی توانم بدون رنگ زندگی کنم و در سرتاسر ایتالیا (جایی که 40 سال است در آنجا زندگی می کنم) نمایشگاه گذاشته ام.نقاشی های من در لندن و ترکیه نیز به نمایش درآمده اند. نقاشی های مختلف من بر روی دیوارها در سراسر جهان آویزان شده است! من حتی چند جایزه هم برای آبرنگ و هم برای نقاشی رنگ روغنم برده ام. من با Zbukvic، Khassiev، Sava، Iocco و Zangarelli برای آبرنگ و David Cranswick (معروف جهانی به عنوان متخصص رنگدانه و معلم تکنیک نقاشی فلاندری) در کلاس های روغن شرکت کرده ام. اما من عمدتاً خودآموخته هستم (از راه سخت یاد گرفتم!!) به همین دلیل است که هنوز می توانم به یاد بیاورم که آرزو می کردم چه چیزهایی را در طول این سالها به من توضیح می دادم! من عضو انجمن بین المللی آبرنگ و ARA (Associazione Romana Acquerellisti) هستم. من به عنوان هنرمند نماینده ایتالیا در جشنواره آبرنگ فابریانو اینارته در سال 2018 انتخاب شدم.

من دو مهارت خاص و متفاوت اینجا در Skillshare دارم که مشتاقم با شما به اشتراک بگذارم:

نقاشی و مزه شراب.

آنچه دانش آموزان می گویند:

"این کلاس فراتر از انتظارات من بود! این یکی بود و هست از معدود کلاس‌هایی در Skillshare که استعداد و توانایی‌های هنرمند (میشل) در تمام جنبه‌های کار نشان می‌دهد. قطعه تمام شده (ونیز) فوق العاده بود، نقاشی بسیار زیبایی بود. سپس مشاهده ابرهای نقاشی اضافه شده در پایان بسیار لذت بخش بود. امیدوارم دستورالعمل های بیشتری از این هنرمند بسیار با استعداد وجود داشته باشد. بسیار متشکرم"

"این کلاس فراتر از انتظارات من بود! کلاس سریع و سرگرم کننده در حین داشتن یک شب آرامش بخش نقاشی را همراهی کنید. معلم ایده هایی در مورد اینکه چگونه هنر انتزاعی خود را به روش های خلاقانه و بدیع مشاهده کنید به من می دهد. واقعاً به من کمک می کند تا از برخی آزمایشاتی که به عنوان یک نقاش آبرنگ مبتدی انجام داده ام قدردانی کنم. p>

"این کلاس از انتظارات من فراتر رفت! معلم عالی واضح و دقیق و در حالی که نقاشی می کند آموزش می دهد"

دوره های این مدرس:

آموزش مزه شراب با یک سوملیه حرفه ای. یک دوره فشرده: همه چیز در مورد شراب سازی و مزه کردن

Wine Tasting with a Professional Sommelier. A condensed course: All about Wine making and Tasting

آیا تا به حال از فهرست شراب در یک رستوران یا قفسه شراب فروشی یا حتی در مهمانی شام یکی از دوستانتان احساس ترس کرده اید؟ آیا فقط عاشق شراب هستید و می خواهید بدانید. ..


آموزش اولین نقاشی آبرنگ خود را نقاشی کنید: منظره ای ساده و آرامش بخش برای مبتدیان

Paint your first Watercolor Painting: A Simple and Relaxing Landscape for Beginners

چرا این کلاس را دنبال کنید؟ نقاشی با آبرنگ را در منظره مبتدی گام به گام، ساده و آرامش بخش بیاموزید. من حتی برای کسانی که ه. ..


آموزش نقاشی آبرنگ مانند یک حرفه ای! یک قایق بادبانی زیبا

Watercolor Painting like a pro! A Beautiful Sailing boat.

"سلام! در این درس، ما یک قایق بادبانی را از ابتدا تا انتها نقاشی خواهیم کرد. من به شما نشان خواهم داد که چگونه با موضوع برخورد می کنم و شما می توانید در کنار آن نقاشی کنید، یا همه چیز را تماشا کنید."


آموزش نقاشی آبرنگ مانند یک حرفه ای - هنرمندان فلورانس را دوست دارند، بیایید پونته وکیو را نقاشی کنیم

Watercolor Painting like a Pro - Artists love Florence, let's paint Ponte Vecchio

از اینکه با من در درس آبرنگ همراهی کردید متشکرم. من میشل هستم و یک هنرمند نیمه حرفه ای هستم که در رم زندگی می کنم. در این درس، ما پونت V را نقاشی می کنیم.


آموزش نقاشی آبرنگ مانند یک حرفه ای: این منظره رم ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد

Watercolor Painting like a Pro: This Landscape of Rome is easier than it looks

"از طریق هنر سفر کنید! بیایید صحنه ای را در رم نقاشی کنیم. در این کلاس، من شما را در روند نقاشی خود با آبرنگ راهنمایی خواهم کرد که برای هر پایی مشابه است."


آموزش نقاشی آبرنگ مانند یک حرفه ای - ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید!

Watercolor Painting like a Pro - It's easier than you think !

آیا نمی دانید در نقاشی های آبرنگ خود چه اشتباهی می کنید؟ آیا دوست دارید نقاشی آبرنگ را با اجتناب از ظاهر آماتوری یاد بگیرید؟ چاه آبرنگ ..


آموزش نقاشی انتزاعی با آبرنگ - تقریباً هر آنچه را که باید در مورد آبرنگ بدانید در اینجا بیاموزید

Abstract Watercolor Painting - Learn nearly all you need to know about Watercolor here

"آیا تا به حال مدیتیشن می کنید؟ جوانه های خود را با موسیقی آرامش بخش وصل کنید و فقط چشمان خود را ببندید؟ سپس به مرحله ای برسید که افکار شما شروع به فروپاشی می کنند، سپس سرگردان می شوند...."


آموزش چگونه یک گل شل را در آبرنگ نقاشی کنیم تا یک نقاشی هماهنگ و منسجم ایجاد کنیم (برای همه سطوح)

How to Paint a Loose Floral in Watercolor to Create a Harmonious, Cohesive Painting (for all levels)

"در این کلاس، من به شما نشان می‌دهم که چگونه یک گل رز نقاشی ساده‌شده را که در یک سطح مرطوب بازتاب می‌شود، نقاشی کنید. من شما را راهنمایی می‌کنم که چه چیزی و چگونه نقاشی می‌کنم، در حالی که من پای هستم.


آموزش آبرنگ - زمان‌بندی درست: بین مرطوب روی خشک و مرطوب روی مرطوب چه می‌شود؟

Watercolor - Getting your timing right: What comes Between Wet on Dry and Wet on Wet!?

زمانی که برای اولین بار نقاشی با آبرنگ را شروع کردم، غریزه باعث شد یا روی کاغذ خشک نقاشی کنم (مثلاً در نقاشی رنگ آمیزی کنم) یا خیس را روی کاغذ خیس بکشم. ..


آموزش آبرنگ مبتدیان! بیایید پراگ را به صورت لایه ای رنگ کنیم.

Watercolor Beginners! Let's Paint Prague in Layers.

در این درس با انجام یک نقاشی تونال تنها با 2 رنگ به مفهوم لایه ها می پردازیم. با رنگ آمیزی لایه های متمایز، s های مختلف را یاد خواهید گرفت. ..