Sherjan Husainie

مربی شخصی شما برای شغل و زندگی

سلام، من شرجان هستم، من معاون بانکداری سرمایه گذاری در مورگان استنلی بودم و قبل از آن در Google بودم.

من به بیش از 20000 دانش آموز و متخصص جوان در سراسر جهان آموزش داده و انگیزه داده ام و مشتاق کمک به میلیون ها نفر دیگر برای رسیدن به رویاهای شغلی خود هستم.

من در سال 200 از پاکستان به کانادا مهاجرت کردم 0، معدل 3.0 در کالج داشت، به مدرسه ای غیر هدف رفت و با همان تنگناها و فشارهایی مواجه شد که ممکن است امروز در مسیر شغلی و زندگی خود به طور کلی با آن روبرو شوید. اما، از طریق سخت کوشی مداوم، حریص ماندن درازمدت، و با انبوهی از شانس، توانستم به اهداف و رویاهای شغلی خود در زمینه‌های مختلف برسم: از تحلیلگر، همکار و معاون رئیس‌جمهور مورگان استنلی در بانکداری سرمایه‌گذاری. ، برای پیوستن به Google و کمک به این شرکت در سرمایه گذاری جهانی.

اگر می‌توانستم این کار را انجام دهم، می‌دانم که میلیون‌ها نفر دیگر هستند که می‌توانند از مربی مانند من استفاده کنند و حتی بهتر از من کار کنند. به همین دلیل این دوره ها را تدریس می کنم: توصیه های عملی شغلی و زندگی از سوی کسی که خیلی متفاوت از خودتان نیست .

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه رزومه ای عالی برای گلدمن ساکس، مک کینزی و گوگل بسازیم

How to Build the Perfect Resume for Goldman Sachs, McKinsey, and Google

رزومه مهم ترین سند زندگی ماست. این تنها سند زنده ای است که دائماً در حال به روز رسانی است و مهمتر از همه، نشان دهنده شما است. ..