Christopher Richter

یاد بگیرید که هر طور که می خواهید موسیقی بسازید!


هی، من کریس هستم!

من فقط 35 سال پیش پا به دنیای شگفت انگیز موسیقی گذاشتم و از آن زمان تا کنون این بزرگترین علاقه من در زندگی بوده است. موسیقی در زمان های چالش برانگیز به من کمک کرد و باعث شد تا خلاق باشم، اما باورنکردنی ترین چیزی که موسیقی به من داده تجربه زندگی است. تجربیاتی که در هیچ حرفه یا سرگرمی دیگری به دست نمی آورید.

هدف من از آموزش این دوره‌ها این است که به هر کسی و هرکسی این فرصت را بدهم تا یک ساز را یاد بگیرند و از آنچه می‌آموزند برای ایجاد چیزی برای خود استفاده کنند. من فقط بر روی جلدها تمرکز نمی‌کنم یا شما را محدود نمی‌کنم که به اندازه کافی یاد بگیرید تا از پس آن بربیایید. من می خواهم به شما یاد بدهم که به روش خود خلاق باشید و به شما کمک کنم صدای خود را پیدا کنید.

در طول سال‌ها، من یک مربی موسیقی بوده‌ام و در راه‌اندازی حرفه ترانه‌سراها و نوازندگان خواننده مشتاق از روستاهای استرالیا کمک کرده‌ام. اشتیاق من این است که به مردم کمک کنم تا به اولین آهنگ های خود در صنعت موسیقی، اولین آهنگ در رادیو، اولین تک آهنگ، انتشار اولین آلبوم و غیره برسند. من با بسیاری از افراد حرفه ای و آماتور در صنعت موسیقی کار کرده ام. من با هنرمندانی از انتشار آهنگ‌هایشان، ضبط EP و انتقال به قراردادهای ضبط، اجرا در جشنواره‌های بزرگ استرالیا، تور و راه‌اندازی کسب‌وکار موسیقی خود، کار کرده‌ام.

من یک دانش آموز، یک معلم، یک مربی، یک عضو گروه در حال تور، "The sound guy"، یک تهیه کننده موسیقی بوده ام، من در سراسر اروپا با نواختن سازهای مختلف سفر کرده ام و هر ثانیه آن را دوست داشته ام!

من اینجا هستم تا به شما کمک کنم! اگر اصلاً سؤالی دارید، در تماس با ما دریغ نکنید، با استفاده از بحث در Skillshare برای من پیام ارسال کنید.

امیدوارم از دوره های من لذت ببرید و از اینکه وقت گذاشتید و چیز جدیدی یاد گرفتید متشکرم!

من از این درس‌ها لذت می‌برم... فکر می‌کنم این درس‌ها بیشتر روی آکوردها تمرکز می‌کنند... تمرین‌ها لذت‌بخش هستند... نکات کوچکی که در طول صحبت‌های او ارائه می‌شود مفید هستند (مثلاً موقعیت انگشت شست هنگام نواختن آکورد) . من هنوز در هفته 5 کلاس هستم ... تا اینجا خیلی خوب است :) - A.S.

من از این کلاس کوتاه و آموزنده چیزهای زیادی یاد گرفتم! برنامه ریزی برای به اشتراک گذاشتن آهنگ به زودی. - O.J.

تفسیری از فرآیند، ایده‌ها، تئوری و کاربرد توضیح داده شده و دست اول نشان می‌دهد که روی چه چیزی باید کار کرد، فرمولی با انتخاب‌هایی برای حرکت بر روی سبک‌ها یا جهت‌ها. در ساخت، مهارت و هنر برای زنده کردن یک آهنگ منعکس می شود. یک هدیه واقعی برای همه ما به لطف شما آموختن درس های شما بود. - R.S.

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه نواختن 6 ریتم گیتار برای ترانه سراها و گیتاریستان شماره 2

How to play 6 guitar rhythms for songwriters and guitarists #2

"در این کلاس شما 6 ریتم گیتار را یاد خواهید گرفت که از یک ریتم پایه مبتدی تا یک الگوی ریتم 6/8 و یک ریتم بسیار پیچیده تر نت شانزدهم تشکیل شده است. یادگیری این پا. .."


آموزش ساختار اولیه آهنگ ها را برای ترانه سراها بیاموزید.

Learn the basic structure of songs for songwriters.

"این دوره به شما کمک می کند تا بفهمید موسیقی چگونه ساختار یافته است و چگونه می توانید از آن برای ساختن موسیقی خود ساختارمندتر و آسان تر استفاده کنید."


آموزش نحوه نواختن گیتار - متوسط، 6 هفته برای تبدیل شدن به یک گیتاریست آکوستیک بهتر

How to play guitar - intermediate, 6 weeks to become a better acoustic guitarist

گیتار متوسط ​​مهارت‌های گیتار شما را یک درجه بالا می‌برد. به افزایش اعتماد به نفس شما کمک می‌کند و به شما کمی برتری می‌دهد تا مخاطب را تحت تاثیر قرار دهید. تو را ببر. .."


آموزش نحوه نواختن گیتار برای مبتدیان در 10 هفته - هفته 1

How to play Guitar for beginners in 10 weeks - Week 1

در این کلاس یاد خواهید گرفت: درباره گیتار. چگونه دو آکورد اول خود را بنوازیم. چگونه یک ریتم را روی گیتار بنوازیم چگونه اولین قطعه موسیقی خود را بنوازیم. . ..


آموزش نحوه نواختن گیتار برای مبتدیان در 10 هفته - هفته 7

How to play Guitar for beginners in 10 weeks - Week 7

"در این کلاس یاد خواهید گرفت: آکورد Dm اف ماژور آکورد کارکنان یک الگوی نوک تیز این کلاس هفته اول از یک دوره 10 هفته ای است که شما را از 0 تا C می برد. .."


آموزش نحوه نواختن گیتار برای مبتدیان در 10 هفته - هفته 2

How to play Guitar for beginners in 10 weeks - Week 2

"این کلاس هفته دو (2) از یک دوره 10 هفته ای است که شما را از 0 تا نوازنده گیتار ریتم آکوستیک مطمئن در 10 هفته می برد. در این کلاس یاد خواهید گرفت: تی..."


آموزش نحوه نواختن گیتار برای مبتدیان در 10 هفته - هفته 3

How to play Guitar for beginners in 10 weeks - Week 3

"در این کلاس یاد خواهید گرفت: نحوه کوک کردن گیتار با گوش C آکورد ماژور یک آکورد ماژور تکرار می کند یک الگوی نوک نوازی این کلاس هفته اول از یک دوره 10 هفته ای است. .."


آموزش درک آکوردها برای بهبود ترانه سرایی

Understanding chords to improve songwriting

مجموعه ترانه‌نویسی «درک آکوردها» به شما درکی از ساختار موسیقی می‌دهد. این راهنمای نحوه شکل‌گیری موسیقی معاصر در ...


آموزش چگونه در سه روز یک آهنگ بنویسیم

How to write a song in three days

به «چگونه در سه روز یک آهنگ بنویسیم»، مجموعه ترانه سرایی XSNoise با کریستوفر ریشتر، خوش آمدید. من شما را از طریق مراحل ترانه سرایی و چای راهنمایی خواهم کرد. ..


آموزش نحوه نواختن گیتار برای مبتدیان در 10 هفته - تمام هفته های 1 تا 10

How to play Guitar for beginners in 10 weeks - All Weeks 1 to 10

در این کلاس یاد خواهید گرفت: درباره گیتار. چگونه اولین 20 آکورد خود را بنوازید. نحوه نواختن 10 ریتم مختلف روی گیتار چگونه اولین قطعه خود را بنوازیم ..


آموزش نحوه نواختن گیتار برای مبتدیان در 10 هفته - هفته 8

How to play Guitar for beginners in 10 weeks - Week 8

"در این کلاس یاد خواهید گرفت: نت های روی یک گیتار آکورد Em7 آکورد Dm7 خواندن یادداشت ها یک الگوی نوک تیز این کلاس هفته اول از یک دوره 10 هفته ای است که وی. .."