Wayne McConnell

طراحی وب و دیجیتال مارکتینگ

اسم من است و من یک طراح وب سایت، بازاریاب دیجیتال، طراح گرافیک، چند رسانه ای هستم -هنرمند، بلاگر، مستقر در Durban، eThekwini، Kwa-Zulu-Natal، آفریقای جنوبی.

من بیش از 10 سال است که وب سایت می سازم. این شامل همه چیز می شود، از طراحی و ردیابی صفحات فرود پایه، مستقل، HTML، و صفحات فشرده، تا جوملا و وردپرس، وب سایت های مدیریت محتوا، و تجارت الکترونیک، فروشگاه های آنلاین.

من همچنین تبلیغات گوگل، فیسبوک و لینکدین را برای کسانی که به دنبال جذب ترافیک بیشتر به وب‌سایت‌های خود، افزایش تعامل، یا تولید سرنخ و فروش محصول بیشتر هستند، ارائه می‌دهم.

من امیدوارم برای همه چیزهایی که برای شروع آنلاین به آن نیاز دارید، یک فروشگاه یک مرحله ای باشم. من تمام طراحی وب، توسعه وب، برنامه نویسی، بازاریابی دیجیتال و تبلیغات آنلاین را خودم انجام می دهم. من هیچ چیز را برون سپاری نمی کنم و به کیفیت کاری که ارائه می دهم بسیار افتخار می کنم.

وب سایت:

دوره های این مدرس:

آموزش سونی وگاس برای مبتدیان کامل

Sony Vegas for Complete Beginners

"ویرایش ویدئو می‌تواند برای بسیاری از افراد دلهره‌آور باشد.   هدف این دوره آموزش مهارت‌های اساسی برای ویرایش و رندر کردن یک ویدیو در Sony Vegas Pro است.   مهارت‌های...


آموزش هنر پیانو جاز برای مبتدی تا متوسط ​​با وین مک کانل

The Art of Jazz Piano for Beginners to Intermediate with Wayne McConnell

یادگیری نحوه بداهه گویی می تواند یک راه دشوار باشد، چیزهای زیادی برای یادگیری، و تمرین بسیار زیادی باید انجام شود. وین مک کانل یک پیانیست حرفه ای جاز است که دارد. ..