Imelda Green

تصویرگر/طراح گرافیک

Imelda یک تصویرگر متخصص در آبرنگ است که در بوداپست، مجارستان مستقر است. او از سال 2018 به‌عنوان یک تصویرگر مستقل تمام وقت کار می‌کند. از آن زمان، او کتاب‌های کودکان، برنامه‌ریزان و بسیاری از پروژه‌های دیگر را تصویرگری کرد، اما این به فلسفه هنری او تبدیل شد که فرآیند نقاشی را بسیار مهم‌تر از نتیجه واقعی در نظر بگیرد.

او اینگونه شروع به تدریس حضوری کارگاه‌های آبرنگ کرد، که اکنون در حال انتقال آن به یک تجربه آنلاین است، بنابراین می‌تواند لذت نقاشی را با هر چه بیشتر مردم به اشتراک بگذارد.

او همچنین وبلاگی را در مورد آبرنگ و تصویرسازی راه‌اندازی می‌کند، جایی که به خلاقان کمک می‌کند تا از فشار جامعه بر کلمه "استعداد" خلاص شوند.

ایملدا از نقاشی‌های گیاه‌شناسی، غذا و بسیاری موضوعات دیگر لذت می‌برد، در حالی که برای او مهم است که دانش خود را در قالب‌های نوشتاری و تصویری با دیگران به اشتراک بگذارد.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی منفی در آبرنگ برای مبتدیان: برگ های جینکو

Negative Painting in Watercolor for Beginners: Ginkgo Leaves

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه نقاشی منفی را در آبرنگ انجام دهید. نقاشی منفی یک تکنیک آبرنگ جادویی است که حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی بر آن مسلط شوند. ..


آموزش فرو رفتن در صورتی! - 4 پروژه آبرنگ

Plunge Into Pink! - 4 Watercolor Projects

"صورتی رنگ بسیار زیبایی برای کار کردن با آن است، اما ایجاد آن در آبرنگ می تواند دشوار باشد. بنابراین در این کلاس، ما در حال غوطه ور شدن در مخلوط کردن هستیم..."


آموزش علامت ستاره خود را رنگ آمیزی کنید! | بافت های آبرنگ برای مبتدیان

Paint Your Star Sign! | Watercolor Textures For Beginners

"آبرنگ بسیار زیبا به نظر می رسد - اما واقعاً شروع کردن آن دلهره آور است. اگر اشتباه شود چه؟ در این کلاس من شما را به اصول اولیه هدایت می کنم و به شما نشان می دهم. .."


آموزش ترکیب رنگ و هماهنگی رنگ را کاوش کنید: کریستال های آبرنگ را رنگ کنید!

Explore Color Mixing and Color Harmony: Paint Watercolor Crystals!

"ترکیب رنگ در آبرنگ مشکل است، و ممکن است سالها تمرین و آزمایش طول بکشد تا همه چیز درست شود. کلاس من اینجاست تا کمی به شما کمک کنم. ..."