Christelle Cristina

مربی محیط زیست


• پرماکالچر • زندگی پایدار • زباله صفر •

Permacrafters یک آنلاین Eco School است که 8 دوره در مورد موضوعات مختلف پایداری را به بیش از 6000 دانش آموز در سراسر جهان ارائه می دهد. این مدرسه توسط معلم محیط زیست فرانسوی کریستل سیوهان و هنرمند پرویی کریستینا روخاس تاسیس شد. ما با هم لذت می بریم. محصولات مراقبت از بدن، پاک کننده ها، داروهای گیاهی خود را می سازیم، و ما عاشق علوفه جویی، تخمیر، رشد غذای خود و صرفه جویی در همه چیز هستیم. اصول و اصول اخلاقی راهنمایی کننده فرهنگ دائمی به ما در طراحی صنایع دستی و زندگی خود کمک می کند.

کریستل سیوهان

مسافر • جوکستر • Treehugger

کریستل یک معلم محیط زیست و مربی دائمی فرهنگ است که در کلاس های خود خوش بینی را القا می کند و به شوخی های خود می خندد. اصالتاً اهل ژنو، سوئیس است، تحصیلات و حرفه او بر حفاظت از محیط زیست متمرکز شده است. او دارای مدرک لیسانس در مطالعات محیطی و مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت منابع طبیعی و توسعه پایدار است. او در سازمان های بین المللی محیط زیست از جمله برنامه محیط زیست سازمان ملل متحد، صلح سبز، صندوق جهانی طبیعت و OneAction کار کرده است. او یکی از مدیران ارشد Eco-School آنلاین Permacrafters است. او چند زبانه، یک مادر (یا "Permamacita")، یک زنبوردار، و یک علاقه‌مند به جستجوی غذا با کنجکاوی سیری ناپذیر برای زندگی است.

کریستینا روجاس

کاوشگر • عاشق • Crafter

کریستینا یک کارآفرین اهل پرو است که عاشق ملاقات با افراد جدید، کاوش در محیط اطراف خود، پرورش جوانه در خانه، سفالگری و ایجاد دستور العمل از ابتدا است. پس از گذراندن دو دوره پرماکالچر (گواهی طراحی Permaculture و دوره مبانی Permaculture) در موسسه Eco-Institute، او تصمیم گرفت که یک تغییر شغلی داشته باشد تا بر حفاظت از محیط زیست تمرکز کند. او دارای مدرک لیسانس در مدیریت بازرگانی (BBA)، متخصص در مدیریت خرده فروشی و اخلاق تجاری است. او رهبری طراحی و بازاریابی وب Permacrafters را بر عهده دارد.

دوره های این مدرس:

آموزش Green Cleaning منهای Greenwashing BS

Green Cleaning minus the Greenwashing BS

"به کریستل از Permacrafters بپیوندید تا یاد بگیرید چگونه محصولات پاک کننده سبز خود را بسازید.  این کلاس 120 دقیقه ای اطلاعاتی را در مورد تمیز کردن سبز منهای به اشتراک می گذارد.


آموزش سبک زندگی بدون زباله

Zero Waste Lifestyle

در این کلاس یاد می گیرید که چگونه زباله های خود را کاهش دهید. من موضوع جنبش Zero Waste و همچنین 5 اصل موجود در هسته m را توضیح خواهم داد. ..


آموزش نحوه رشد جوانه ها و میکروگرین ها

How to Grow Sprouts & Microgreens

به کریستل از Permacrafters بپیوندید تا نحوه پرورش جوانه ها و میکروگرین ها را در طول سال بیاموزید. این کلاس 60 دقیقه ای نحوه تبدیل آشپزخانه خود را به اشتراک می گذارد. ..


آموزش امور مالی اکو-آگاهانه (منهای Greenwashing B.S.)

Eco-Conscious Finance (minus the Greenwashing B.S.)

"به کلاس کوچک ما در مورد "مالی با آگاهی زیست محیطی منهای Greenwashing B. S. خوش آمدید."