Jill Poyerd

هنرمند و مدرس حرفه ای


جیل پویرد، NWS، یک رئالیست معاصر است که به دلیل موضوع آرام و سبک نقاشی منحصر به فردش شناخته شده است. آثار برنده جوایز او را می توان در مجموعه های خصوصی در سطح ملی و بین المللی یافت. او در نشریات ملی برجسته شده است، نویسنده کتاب نقاشی پرتره
پرتره های بی باک است، و یکی از اعضای امضاکننده چندین انجمن هنری معتبر، از جمله انجمن ملی آبرنگ است. جیل هم در رنگ‌های آبی و هم در رنگ‌های روغنی کار می‌کند و به‌طور گسترده در سراسر منطقه اقیانوس اطلس و همچنین در نمایشگاه‌های ملی به نمایش گذاشته است.

علاوه بر کار خود به عنوان یک هنرمند، جیل یکی از اعضای فعال جامعه هنری است. او سرپرستی بسیاری از نمایش‌های گروهی چند رسانه‌ای را برعهده داشته و بنیان‌گذار Fine Art Professionals ویرجینیای شمالی است. علاوه بر این، او ویدیوهای قدردانی از هنر را برای کانال بسیار موفق یوتیوب خود تولید می کند که در آن ویدیوهای او الهام بخش مخاطبان بین المللی بیش از سه میلیون بیننده است. جیل با شوهرش در ویرجینیای شمالی زندگی می کند.

کانال محبوب یوتیوب جیل بیش از 2 میلیون بازدید داشته است و قدردانی از هنرهای زیبا را بررسی می کند که قبلاً آن را ندیده اید.

از طریق ویدئوی مختصر جیل در یوتیوب که پس از خلق نقاشی او "Red Mountain Creek" است، به اوج فرآیند نقاشی آبرنگ دست پیدا کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش درک رنگ (بخش 3 از 4) - رنگ در نقاشی

Understanding Color (Part 3 of 4) - Color in Painting

دنیا را بدون رنگ تصور کنید و به زودی به اهمیت این موضوع پی خواهید برد. در هنر، اغلب چیزی است که مردم را به یک نقاشی جذب می کند و من. ..


آموزش فرآیند آبرنگ - بخش اول

The Watercolor Process - PART ONE

"در این کلاس جدید پیشگامانه، فرآیند نقاشی با آبرنگ بر اساس روش‌هایی که استادان آبرنگ استفاده می‌کنند به پنج رویکرد مختلف طبقه‌بندی می‌شود.


آموزش مکانیک نقاشی با آبرنگ (قسمت 1 از 3)

The Mechanics of Watercolor Painting (Part 1 of 3)

"من کاملاً این دوره را دوست داشتم! او یک معلم فوق العاده است، گوش دادن به آن بسیار آسان است و اطلاعات به روشی روشمند و قابل درک آموزش داده می شود. من ...


آموزش فرآیند رنگ‌آمیزی - لایه‌های بالایی (3 از 3)

The Oil Painting Process - Upper Layers (3 of 3)

«نگاهی جامع و ساده به نحوه ساخت یک نقاشی رنگ روغن، از زیرسازی تا لاک. "این متفکرانه ترین، جامع ترین و زیباترین کار است. .."


آموزش مکانیک نقاشی با آبرنگ (قسمت 3 از 3)

The Mechanics of Watercolor Painting (Part 3 of 3)

"اینها حرفه ای ترین دوره ها هستند و من به هر کسی که سفر آبرنگ خود را شروع می کند به شدت توصیه می کنم که با این دوره ها شروع کند تا پایه ای محکم داشته باشد.


آموزش مبانی تسلط بر نقاشی آبرنگ - کاغذ و لوازم

Foundations for Mastering Watercolor Painting - Paper & Supplies

"نگاهی عمیق و قابل دسترس به مواد نقاشی که تسلط بر رسانه را واقعا ممکن می کند. "من نمی توانم تصور کنم که نقاشی آبرنگ را بدون تو دنبال کنم..."


آموزش توسعه یک چشم برای ترکیب منظره (بخش 3 از 3)

Developing an Eye for Landscape Composition (Part 3 of 3)

یاد بگیرید هنگام نقاشی با رنگ روغن، آبرنگ یا اکریلیک یا در ترکیب بندی های عکاسی، منظره را با موفقیت ببینید. "چشم هایم را به جنبه های مقایسه منظر باز کرد...


آموزش مکانیک نقاشی با آبرنگ (قسمت 2 از 3)

The Mechanics of Watercolor Painting (Part 2 of 3)

"مبتدیانی که در مورد یادگیری نقاشی جدی هستند - این برای شماست، اما همچنین برای کسانی از ما است که در تلاش برای رسیدن به نتایج ثابت هستند." - Fae D. .. .


آموزش توسعه یک چشم برای ترکیب منظره (قسمت 2 از 3)

Developing an Eye for Landscape Composition (Part 2 of 3)

یاد بگیرید هنگام نقاشی با رنگ روغن، آبرنگ یا اکریلیک یا در ترکیب بندی های عکاسی، منظره را با موفقیت ببینید. "البته یک نوع دوره MUST DO. من خیلی خوب یاد گرفتم...


آموزش تسلط بر ضربه های قلم مو - ضربه های قلم مو نامرئی (قسمت 1 از 6)

Mastering Brushstrokes - Invisible Brushstrokes (Part 1 of 6)

"یکی از بهترین دوره های نقاشی که من گذرانده ام. و تعداد زیادی را مشترک کرده ام. این مربی فوق العاده آگاه است. او توضیحات مفصلی ارائه می دهد ...


آموزش توسعه یک چشم برای ترکیب منظره (قسمت 1 از 3)

Developing an Eye for Landscape Composition (Part 1 of 3)

یاد بگیرید هنگام نقاشی با رنگ روغن، آبرنگ یا اکریلیک یا در ترکیب بندی های عکاسی، منظره را با موفقیت ببینید. "این باید بهترین اطلاعاتی باشد که من دارم...


آموزش تسلط بر ضربه های قلم مو - قرار دادن همه چیز در کنار هم (قسمت 6 از 6)

Mastering Brushstrokes - Putting It All Together (Part 6 of 6)

بر روی کلیدهای قلم مو که در هسته نقاشی آبرنگ، رنگ روغن و اکریلیک قرار دارند، استاد باشید. "بسیاری از سوالات من برای سالها پاسخ داده شده است." - Lynne B. B.


آموزش تسلط بر ضربه‌های قلم مو - ضربه‌های قلم‌مو مستقیم نقاشی شده (قسمت ۲ از ۶)

Mastering Brushstrokes - Directly Painted Brushstrokes (Part 2 of 6)

«مسلط کلیدهای قلم مو که در هسته نقاشی آبرنگ، رنگ روغن و اکریلیک قرار دارند. "احساس می کنم با تماشای و گوش دادن به این دوره بیشتر یاد گرفتم تا یک ...."


آموزش بهبود اعتماد به نفس و چابکی قلم مو

Improving Your Brush Confidence & Agility

استفاده از اصول نقاشی شستشو با جوهر برای اصلاح و تقویت مهارت های نقاشی خود. در این دوره مهارت آموزی از ماندگاری جوهر و جذب سریع استفاده می شود. ..


آموزش فرآیند آبرنگ - بخش دوم

The Watercolor Process - PART TWO

"در این کلاس جدید پیشگامانه، فرآیند نقاشی با آبرنگ بر اساس روش‌هایی که استادان آبرنگ استفاده می‌کنند به پنج رویکرد مختلف طبقه‌بندی می‌شود.


آموزش مبانی تسلط بر نقاشی با آبرنگ - رنگ ها چگونه متفاوت هستند

Foundations for Mastering Watercolor Painting - How Paints Differ

نگاهی عمیق و قابل دسترس به مواد نقاشی که تسلط بر رسانه را واقعا ممکن می کند. "بهترین دوره آبرنگی که من دیده ام... عالی است. ..


آموزش فرآیند رنگ‌آمیزی - لایه‌های آماده‌سازی (1 از 3)

The Oil Painting Process - Preparatory Layers (1 of 3)

«نگاهی جامع و ساده به نحوه ساخت یک نقاشی رنگ روغن، از زیرسازی تا لاک. "این یک دوره شگفت انگیز است... این دوره تمام شکاف ها را پر کرده است. .."


آموزش درک رنگ (بخش 4 از 4) - فعالیت های نقاشی

Understanding Color (Part 4 of 4) - Painting Activities

دنیا را بدون رنگ تصور کنید و به زودی به اهمیت این موضوع پی خواهید برد. در هنر، اغلب چیزی است که مردم را به یک نقاشی جذب می کند و من. ..


آموزش تسلط بر ضربه‌های قلم مو - ضربه‌های قلم مو شکسته (قسمت 4 از 6)

Mastering Brushstrokes - Broken Brushstrokes (Part 4 of 6)

بر روی کلیدهای قلم مو که در هسته نقاشی آبرنگ، رنگ روغن و اکریلیک قرار دارند، استاد باشید. "این دوره برای درک رنگ و قلم مو بهترین است!! I c. ..


آموزش درک رنگ (بخش 1 از 4) - رنگ چیست؟

Understanding Color (Part 1 of 4) - What IS Color?

"دنیای بدون رنگ را تصور کنید و به زودی به اهمیت این موضوع پی خواهید برد. در هنر، اغلب چیزی است که مردم را به یک نقاشی جذب می کند و من. .."


آموزش مبانی تسلط بر نقاشی آبرنگ - درک رنگ خود

Foundations for Mastering Watercolor Painting - Understanding Your Paint

"نگاهی عمیق و قابل دسترس به مواد نقاشی که تسلط بر رسانه را واقعا ممکن می کند. "من خیلی یاد میگیرم. این واقعاً به من کمک می کند تا خلاص شوم. .."


آموزش تسلط بر ضربه قلم مو - رنگ سبک و سنگین (قسمت 3 از 6)

Mastering Brushstrokes - Light & Heavy Paint (Part 3 of 6)

«مسلط کلیدهای قلم مو که در هسته نقاشی آبرنگ، رنگ روغن و اکریلیک قرار دارند. "به عنوان یک تازه کار، این دوره مسحورکننده است! من به تکنیک های مختلف علاقه مند هستم.


آموزش تسلط بر ضربه های قلم مو - ضربه های قلم مو جایگزین (قسمت 5 از 6)

Mastering Brushstrokes - Alternative Brushstrokes (Part 5 of 6)

«مسلط کلیدهای قلم مو که در هسته نقاشی آبرنگ، رنگ روغن و اکریلیک قرار دارند. "این بهترین دوره آنلاینی است که من تا به حال گذرانده ام. جیل جنس هایی را ارائه کرده است. ..."


آموزش فرآیند رنگ‌آمیزی - آماده‌سازی برای لایه‌های بالایی (2 از 3)

The Oil Painting Process - Preparing for the Upper Layers (2 of 3)

«نگاهی جامع و ساده به نحوه ساخت یک نقاشی رنگ روغن، از زیرسازی تا لاک. "عالی! جیل یک معلم باورنکردنی است که سبک تدریس او w ... است."


آموزش درک رنگ (بخش 2 از 4) - استراتژی های رنگ استادان

Understanding Color (Part 2 of 4) - Color Strategies of the Masters

دنیا را بدون رنگ تصور کنید و به زودی به اهمیت این موضوع پی خواهید برد. در هنر، اغلب چیزی است که مردم را به یک نقاشی جذب می کند و من. ..