Gaia Massara

معلم انگلیسی | کمبریج | TEFL

سلام من گایا هستم،

من یک معلم انگلیسی از استرالیا هستم، اما اکنون با دختر و شوهر زیبایم در ایتالیا زندگی می کنم. سفر من به زبان انگلیسی با یادگیری ایتالیایی من آغاز شد، جایی که متوجه شدم صحبت کردن به یک زبان جدید یکی از شخصی‌ترین تجربیاتی است که می‌توان با آن مواجه شد.

من و شوهرم در سال 2015 یک آموزشگاه زبان انگلیسی افتتاح کردیم، اما با تولد دختر بچه‌مان، تمام آموزش‌هایم را مستقیماً به صورت آنلاین منتقل کردم، که اکنون نزدیک به 7 سال است که انگلیسی تدریس می‌کنم.

علاوه بر اینکه علاقه مند به آموزش نوشتن، مطالعه رشد شخصی و فیکولوژی رفتاری و همچنین تمرین مراقبه هستم.

من تخصص و صلاحیت خود را (دارای گواهینامه کمبریج، گواهینامه TEFL) با رویکرد تدریس منحصر به فرد خود به منظور ارائه محصولات با بالاترین کیفیت به هر دانش آموزی اضافه می کنم. من معتقدم که یادگیری زبان انگلیسی فراتر از مطالعه و حفظ ساختارهای دستور زبان است.

این در مورد طرز فکر است.

به همین دلیل است که رویکرد من برای آماده‌سازی دانش‌آموزان برای مصاحبه‌ها، جلسات همکاری، ارائه‌های تجاری، گفتگوهای کوچک، شبکه‌سازی، مسافرت، کار، امتحانات آیلتس و استفاده اجتماعی از زبان انگلیسی مبتنی بر آموزش به شما است که چگونه ذهنیتی داشته باشید که از موفقیت انگلیسی شما حمایت می‌کند. همچنین دانش عملی مورد نیاز برای یادگیری مهارت های انگلیسی.

در اینجا در Skillshare انواع دوره های انگلیسی را خواهید دید که کاربردی و فعال هستند و نه تنها انگلیسی را به شما آموزش می دهند، بلکه ابزارها و تکنیک هایی را برای ایجاد اعتماد به نفس و تسلط شما به زبان انگلیسی در اختیار شما قرار می دهند.

خارج از Skillshare، وقتم را به آموزش و ایجاد جامعه ای از زنان اختصاص می دهم که به آنها انگلیسی را آموزش می دهم - "English for Women" . این مکان و محیطی عالی برای زنان است تا با هم زبان انگلیسی را در محیطی بیاموزند که در آن احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشند تا با یکدیگر صحبت کنند، ناامنی های خود را به اشتراک بگذارند و از تجربیات یکدیگر یاد بگیرند.

اگر هر یک از شما خانم ها علاقه مند به پیوستن هستید، می توانید پیوندهای من به رسانه های اجتماعی را در اینجا در این صفحه دنبال کنید

خیلی خوشحال می شوم که بپیوندید!

دوره های این مدرس:

آموزش در زبان انگلیسی خود موفق شوید- یاد بگیرید که چگونه یک برنامه اقدام خود مطالعه انگلیسی ایجاد کنید

SUCCEED IN YOUR ENGLISH- Learn how to create an English self study action plan

"من بسیار هیجان زده هستم که این کلاس را با همه شما به اشتراک می گذارم، زیرا این کلاس یکی از کلاس های درخواستی من توسط همه کسانی است که تدریس می کنم. در اینجا من به شما آموزش می دهم. .."


آموزش دوره مکالمه انگلیسی: زبان های عامیانه، اصطلاحات و عبارات طبیعی

English Speaking Course: Slangs, Idioms and Natural Expressions

"سلام به همه، من گایا هستم و معلم انگلیسی این دوره هستم. من الان نزدیک به 10 سال است که به تدریس زبان انگلیسی می پردازم و به مطالعه ای ندیده ام. .."


آموزش افعال معین انگلیسی- B2 انگلیسی

English Modal Verbs- B2 English

سلام به همه و به این کلاس خوش آمدید! من واقعا خوشحالم که شما انتخاب کرده اید که انگلیسی خود را در اینجا بهبود بخشید. من از نزدیک مشغول تدریس زبان انگلیسی هستم. ..


آموزش SPEAK FLUENT ENGLISH: با تغییر طرز فکرتان، یاد بگیرید که انگلیسی را روان صحبت کنید

SPEAK FLUENT ENGLISH: Learn to speak English fluently by changing your mindset

این کلاس یک کلاس انحصاری است که تصمیم گرفتم از محتوایی که در انجمن آنلاین خود ارائه می‌دهم با شما به اشتراک بگذارم زنان به زبان انگلیسی این یک کلاس برای همه زبان انگلیسی است. ..


آموزش دستور زبان انگلیسی ضروری - همه زمان های فعل

ESSENTIAL ENGLISH GRAMMAR - All The Verb Tenses

"سلام و به این کلاس خوش آمدید. نام من گایا است و من معلمی خواهم بود که هر آنچه را که برای تسلط بر تمام فعل انگلیسی te باید بدانید به شما آموزش می دهم. .."


آموزش رایج ترین اصطلاحات انگلیسی را بیاموزید: آمادگی آیلتس

LEARN THE MOST COMMON ENGLISH IDIOMS : IELTS preparation

نحوه استفاده از اصطلاحات انگلیسی از طریق صحبت کردن، گوش دادن و نوشتن را بیاموزید. مقدماتی برای آمادگی آیلتس. بهترین اصطلاحات انگلیسی برای آیلتس انگلیسی را بیاموزید. .."


آموزش Essential English Grammar: Sentence Structures

Essential English Grammar: Sentence Structures

"سلام و خوش آمدید به این کلاس، من گایا هستم و در این دوره به شما آموزش می دهم که چگونه جملات انگلیسی را برای پیشبرد صحبت کردن و نوشتن خود بسازید."


آموزش رایج ترین افعال عبارتی انگلیسی را یاد بگیرید .1: آماده سازی زبان انگلیسی آیلتس

LEARN THE MOST COMMON ENGLISH PHRASAL VERBS .1: IELTS English preparation

یاد بگیرید که چگونه از افعال عبارتی انگلیسی از طریق صحبت کردن، گوش دادن و نوشتن استفاده کنید. مقدماتی برای آمادگی آیلتس. افعال عبارتی رایج انگلیسی یک ph انگلیسی است. ..


آموزش MASTER BUSINESS ENGLISH: نحوه برگزاری جلسه به زبان انگلیسی

MASTER BUSINESS ENGLISH: How to give a meeting in english

"سلام به همه در این کلاس، من به شما همه چیز را در مورد یک جلسه تجاری انگلیسی آموزش می دهم! من می دانم که برگزاری یک جلسه به زبان انگلیسی می تواند ترسناک باشد و شما در مورد آن مطمئن نیستید. .."


آموزش مصاحبه شغلی انگلیسی: آماده سازی کامل مصاحبه شغلی انگلیسی

ENGLISH JOB INTERVIEW : The complete English job interview preparation

دوره کامل انگلیسی برای مصاحبه شغلی آیا مصاحبه شغلی به زبان انگلیسی دارید اما نمی دانید چه انتظاری دارید؟ احتمالاً مضطرب و نامطمئن هستید. ..


آموزش مکالمه ضروری انگلیسی: چگونه در مورد کار صحبت کنیم

Essential English Conversation: How to talk about work

سلام به همه و به این کلاس خوش آمدید، من گایا هستم و در این دوره به شما آموزش خواهم داد. کار در یک محیط بین المللی انگلیسی زبان تبدیل می شود. ..