Aleksandar Cucukovic

طراح UI/UX
دوره های این مدرس:

آموزش ایجاد کیت رابط کاربری در Adobe Xd

UI Kit Creation In Adobe Xd

" کیت‌های UI واقعاً مفید هستند، چه در حال کار بر روی یک پروژه بزرگ یا کوچک باشید، زیرا آنها در وقت شما در کارهای تکراری صرفه‌جویی می‌کنند و باعث تولید بیشتر شما می‌شوند. .."


آموزش جریان های کاربر برای طراحی UI/UX در Adobe Xd

User Flows For UI / UX Design In Adobe Xd

جریان های کاربر یا فلوچارت ها، همانطور که گاهی اوقات نامیده می شوند، نمودارهایی هستند که مسیر کاملی را که کاربر در هنگام استفاده از یک محصول طی می کند، نشان می دهد. آنها به کاربران حرکت می کنند. ..


آموزش اصول انتخاب رنگ برای طراحی UI/UX

Color Selection Basics For UI / UX Design

جدا از تایپوگرافی، چیدمان و ریتم، رنگ یکی از مهم ترین اجزای طراحی UI/UX شما و به طور کلی طراحی است. رنگ می تواند ماه را تنظیم کند. ..


آموزش Adobe Xd Masterclass - طراحی UI/UX از ابتدا

Adobe Xd Masterclass - UI / UX Design From Scratch

" ورود به طراحی UI/UX می تواند دشوار باشد زیرا همه این نمونه ها را به صورت آنلاین می بینید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید، از کدام ابزار استفاده کنید و چگونه سازماندهی کنید. .."


آموزش طراحی اپلیکیشن موبایل از ابتدا در Adobe Xd

Mobile App Design From Scratch In Adobe Xd

" میلیاردها نفر در سراسر جهان هر روز از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند. و مشتریان بیشتر و بیشتری می خواهند برنامه های تلفن همراه را برای خدمت به آن بازار ایجاد کنند، بنابراین بدانید. .."


آموزش شخصیت های کاربر برای UI - پروژه های طراحی UX

User Personas for UI - UX Design Projects

«کاربر پرسوناها بخش مهمی از فرآیند طراحی شما هستند، زیرا مشخص می‌کنند که برای چه کسی طراحی می‌کنید. به جای اینکه برای همه طراحی کنید، متوجه خواهید شد. .."


آموزش طراحی سایت از ابتدا در Adobe Xd

Website Design From Scratch In Adobe Xd

" هنگامی که یک وب سایت طراحی می کنید، تبدیل شدن آن مهم تر است، سپس طراحی مد روز. از آنجا که وب سایت برای فروش یک سرویس یا یک محصول وجود دارد، بنابراین شما می توانید. .."


آموزش Mockplus RP - UX - UI Design from Zero To Hero

Mockplus RP - UX - UI Design from Zero To Hero

Mockplus RP یک ابزار طراحی UX/UI، نمونه‌سازی اولیه و همکاری است که برای شروع رایگان است و به طور کامل در مرورگر کار می‌کند. می‌توانید برنامه‌ریزی، طراحی، حرفه‌ای...


آموزش Adobe Xd Animation - راهنمای کامل از نمادها به رابط کاربری

Adobe Xd Animation - Complete Guide From Icons To UI

" متحرک سازی طراحی UI شما مهم است زیرا تفکر و پردازش شما را بهتر از یک تصویر ثابت نشان می دهد. . نمایش طراحی متحرک به مشتریان خود goi است. .."


آموزش تسلط در طراحی UX/UI - از تئوری تا وب سایت زنده در Adobe Xd و Webflow

UX / UI Design Mastery - From Theory To Live Website In Adobe Xd And Webflow

" اکثر طراحان وقتی یاد می گیرند، اصول اولیه را نادیده می گیرند و مستقیماً به سراغ نرم افزار مورد علاقه خود می روند و شروع به طراحی می کنند. و سپس آنها متوجه می شوند که چیزی. .."


آموزش تایپوگرافی و جفت کردن فونت در طراحی UI

Typography And Font Pairing in UI Design

«کار با تایپوگرافی یکی از زمینه‌هایی است که طراحان جوان در آن با مشکل مواجه هستند، زیرا نمی‌دانند از کجا شروع کنند. یادگیری اصول اولیه واقعاً می تواند به شما کمک کند. .."


آموزش از قدرت ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی - InvideoAI استفاده کنید

Utilize The Power Of AI Video Editing - InvideoAI

"تولید ویدئو گاهی اوقات می تواند فرآیند پیچیده و زمان بری باشد. از تصویربرداری گرفته تا ویرایش، فیلم برداری، متن و صداگذاری کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. نه به ...."


آموزش تابلوهای خلق و خوی برای طراحی UI

Mood Boards For UI Design

تابلوهای خلق و خوی بخش اساسی هر فرآیند طراحی هستند زیرا در مرحله سوار شدن به حالت، شما در حال بررسی اهداف احتمالی، جهت و لحن طراحی هستید. ..


آموزش طراحی سایت از ابتدا در Adobe Xd - آژانس مسافرتی

Website Design From Scratch In Adobe Xd - Travel Agency

" سلام طراح، اسم من الکس است و به این کلاس Skillshare در زمینه طراحی وب سایت در Adobe Xd خوش آمدید. . در این کلاس قصد داریم یک وب سایت برای سفر طراحی کنیم. .."


آموزش تجزیه و تحلیل رقابتی برای پروژه های UI - UX

Competitive Analysis For UI - UX Projects

"تحلیل رقابتی بخشی ضروری از طراحی محصول است زیرا بینش های ارزشمندی را در مورد تصمیمات طراحی شما، شکاف های موجود در بازار و آنچه که کامپوننت است به دست می دهد."


آموزش طراحی سایت ریسپانسیو در Adobe Xd

Responsive Website Design In Adobe Xd

ایجاد طراحی واکنشگرا بخش ضروری برای مجموعه مهارت های طراحان است، به خصوص در بازار امروز که ترافیک بیشتر و بیشتری از دستگاه های تلفن همراه می آید. ..


آموزش تصاویر کوچک YouTube عالی ایجاد کنید

Create Awesome YouTube Thumbnails

" سلام!. به این کلاس در مورد نحوه ایجاد تصاویر کوچک عالی برای YouTube خوش آمدید. . نام من الکس است، من بیش از 20 کلاس ایجاد کرده ام و تعداد بیشتری نیز دارم. .."


آموزش کار با تصاویر در پروژه های طراحی رابط کاربری

Working With Images In UI Design Projects

" می دانید چه می گویند، که تصویر هزاران کلمه را بیان می کند. در طراحی همان داستانی است که در نقاشی و عکاسی وجود دارد. . هی طراح، اسم من هستم. .."


آموزش اصول اولیه Adobe Xd

Adobe Xd Basics

Adobe Xd یک ابزار UI/UX است که برای کمک به شما در کار با سرعت رعد و برق طراحی شده است تا بتوانید طرح های زیبا و تجربه کاربری ایجاد کنید. . استفاده از Adobe Xd برای طراحی i. ..


آموزش مطالعات موردی UI/UX عالی انجام دهید

Make Awesome UI / UX Case Studies

" از مطالعات موردی برای ارائه طرح، محصول یا خدمات شما با جزئیات استفاده می‌شود تا به مخاطبان شما در مورد تفکر و فرآیند پشت پروژه شما اطلاعاتی بدهد. . .."


آموزش ایجاد سیستم های طراحی پیچیده در Adobe Xd

Create Complex Design Systems In Adobe Xd

" سیستم‌های طراحی پل کلیدی بین طراحان، توسعه‌دهندگان و رشد شرکت هستند، زیرا همانطور که شرکت مقیاس می‌گیرد، سیستم طراحی نیز مقیاس می‌شود. با داشتن یک. .."


آموزش Wireframing برای طراحان

Wireframing For Designers

" وایرفریم ها بخش مهمی از هر فرآیند طراحی هستند زیرا پل بین ایده و اجرا هستند. . آنها عالی هستند زیرا ساده هستند. .."


آموزش پایه های Adobe Xd 2021 - کلاس طراحی UI/UX

Adobe Xd 2021 Basics - UI / UX Design Class

" Adobe Xd 2021 یک ابزار طراحی UI/UX است که توسط Adobe ایجاد شده است و نکته جالب در مورد آن این است که هم روی مک و هم رایانه شخصی کار می کند، به روز رسانی های منظم دریافت می کند، می توانید طراحی کنید. .."