Nizar Bredan

معمار-عکاس

نزار بردان هنرمندی چندزبانه، چند رشته‌ای و خودآموخته با اشتیاق به یافتن انسجام در مقابل است. او استعدادهای خلاقانه متنوع خود را برای کشف و تأثیرگذاری بر دنیای اطراف خود ترکیب می کند. یک معمار با تحصیلات رسمی با مدرک کارشناسی ارشد از ISA ویکتور هورتا و ده سال تجربه در این زمینه، تلاش بردان برای بیان هنری فراتر از طراحی به ترکیب پیانو، عکاسی، و هنرهای بصری ترکیبی است.

بردان آزمایش روش‌های هنری را در کارهای اولیه‌اش به‌عنوان یک معمار شروع کرد، با ایجاد تصاویر سه‌بعدی کامپیوتری و استفاده از دانش عکاسی خود در مورد کنتراست و ترکیب‌بندی برای تنظیم نور، سایه و جزئیات تصاویرش. او لمس های رویایی الهام گرفته از مونتاژ سورئال را برای تصعید یک تصویر، ایجاد جلوه ای جوی اضافه کرد. او شروع به ترکیب عکاسی از طبیعت خود در طرح ها کرد تا تصویری زیباتر و تقویت شده از پروژه ها ارائه دهد. این منجر به کاوش بیشتر در ترکیب رسانه ها برای دستیابی به نتیجه چند بعدی شد.

سخنرانی او در مورد بحث TEDx متقاعد کننده ای را تشکیل می دهد که در آن او به دنبال باز کردن طیف احتمالات با ارائه زاویه ای متفاوت در مورد نحوه بهره برداری از دانش ماست. در طول کار خود، او همچنان به نوآوری، ترکیب و آزمایش با طیف گسترده ای از فرآیندهای خلاقانه ادامه می دهد. "این چیزی است که به طور طبیعی برای من اتفاق می افتد. این وجه مشترکی است که در کل کار من یافت می شود. شیفتگی متعادل کردن ارزش‌های متضاد برای ایجاد هماهنگی و میل به کاوش.»

دوره های این مدرس:

آموزش با استفاده از Sketchup - Part 3، طرح خود را به بهترین شکل نشان دهید

Show your design in its best form using Sketchup - Part 3

"به این دوره منحصر به فرد و هیجان انگیز که بر روی لیزر بر نمایش طراحی شما به بهترین شکل با Sketchup متمرکز شده است، خوش آمدید. هدف از این دوره محدود کردن ..."


آموزش با استفاده از Sketchup - Part 1، طرح خود را به بهترین شکل نشان دهید

Show your design in its best form using Sketchup - Part 1

این دوره بر روی لیزر بر نمایش طراحی شما به بهترین شکل با اسکچاپ متمرکز است. هدف از این دوره مجذوب کردن بینندگان پروژه های شما است. ..


آموزش با استفاده از Sketchup - Part 2، طرح خود را به بهترین شکل نشان دهید

Show your design in its best form using Sketchup - Part 2

این دوره بر روی لیزر بر نمایش طراحی شما به بهترین شکل با اسکچاپ متمرکز است. هدف از این دوره مجذوب کردن بینندگان پروژه های شما است. ..