Shayna Sell

تصویرگر و خالق

من به عنوان یک خالق از میشیگان با علایق بیش از حد قابل شمارش، هدف من این است که با کارم شادی را گسترش دهم. من روزها در زمینه بازاریابی جمع آوری سرمایه کار می کنم و بیشتر وقت آزاد خود را به طراحی، نقاشی و باغبانی می گذرانم. من از بروشورهای مسافرتی قدیمی، مد اواسط قرن، و مردم الهام گرفته ام.

وقتی بزرگ می‌شدم و از بی حوصلگی شکایت می‌کردم، مادرم همیشه یک راه حل داشت: کتابی بخوانم یا چیزی بکشم (اما مخفیانه امیدوار بودم که به من اجازه دهد تلویزیون تماشا کنم). من از آن زمان طراحی می کنم و دفترچه یادداشت و مدادهایم را در اطراف رویدادهای ورزشی برادرانم و ماشین سواری طولانی می اندازم.

من با مدرک لیسانس فارغ التحصیل شدم. در طراحی هنر از دانشگاه میشیگان در سال 2013. پس از آن، من اشتیاق خود را برای تحصیلات عالی در حرفه‌ام دنبال کردم، اما در چند سال گذشته شروع به بازگشت به عشق اولم - هنر کردم.

موضوعی که در تمام کارهای من وجود دارد این است که من عاشق ساختن چیزهایی با دستانم هستم. مهم نیست از چه رسانه ای استفاده می کنم، قطعه پایانی همیشه با لمس انسانی شروع می شود.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی با Procreate: برچسب های هدیه، برچسب ها و برچسب ها

Design With Procreate: Gift Tags, Stickers, and Labels

"با پروژه ای سریع، آسان و پر از امکانات با Procreate آشنا شوید. در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه تگ های هدیه قابل چاپ، برچسب ها، sti. .. را ایجاد کنید."


آموزش هنر خود را به صفحات رنگ آمیزی قابل چاپ تبدیل کنید

Turn Your Art Into Printable Coloring Pages

" صفحات رنگ آمیزی یک راه سرگرم کننده و آسان برای به اشتراک گذاری آثار هنری شما هستند. می توانید صفحات رنگ آمیزی برای به اشتراک گذاشتن با دوستان و خانواده، برای کلاس درس خود ایجاد کنید، آنها را به عنوان pri بفروشید. .."


آموزش نحوه فروش چاپ های دیجیتال در Etsy: هنر خود را به قابل چاپ تبدیل کنید

How to Sell Digital Prints on Etsy: Turn Your Art Into Printables

در این کلاس، یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از مثال کارت تبریک، آثار هنری اصلی خود را به محصولات دیجیتالی برای فروش در Etsy تبدیل کنید. این کلاس عالیه ..


آموزش الگوهای جوهری: یک الگوی دستی ایجاد کنید که منحصر به فرد شماست

Inky Patterns: Create a Hand Drawn Pattern That’s Uniquely Yours

" الگوها شما را احاطه کرده‌اند - روی لباس‌ها، ملحفه‌ها، کیف‌های تلفن، کاغذ دیواری‌ها از تصاویر پیچیده گرفته تا اشکال ساده. در این دوره مقدماتی. .."


آموزش Let’s Get Critical: چگونه کار خود را خود ویرایش کنیم

Let’s Get Critical: How to Self-Edit Your Work

"نقد کار خود یکی از مهمترین کارهایی است که می توانید انجام دهید تا هنرمند، تصویرگر، طراح گرافیک یا خالق بهتری شوید.


آموزش فضایی ایجاد کنید که متعلق به شماست: پرده های سفارشی خود را رنگ کنید

Create A Space That’s Yours: Paint Your Own Custom Curtains

" آیا دیوارهای شما با رنگ خاکستری، سفید یا بژ خنثی پوشیده شده است؟ آیا به هنرمندان و خلاقان دیگر نگاه می کنید و اتاق نشیمن جسورانه و چشم نواز آنها را تحسین می کنید؟ ..."


آموزش موضوع نوشتن: چگونه به طور موثر تجارت خلاقانه خود (و خودتان) را بازاریابی کنید

Writing Matters: How to Market Your Creative Business (and Yourself) Effectively

"بازاریابی و برقراری ارتباط موثر برای یک کسب و کار یا حرفه خلاق ضروری است و توصیه های بسیار خوبی در مورد راه های انجام آن وجود دارد. ارسال ایمیل، صفحه ...."