Rob.C . Art

هنرمند متخصص در ماندالا

سلام!

اسم من راب است و من یک هنرمند ماندالا/آبرنگ از بریتانیا هستم

من از کودکی عاشق هنر بودم و همیشه به کارهای جزئی و طراحی بسیار دقیق علاقه داشتم. با گذراندن سال‌ها بی‌هدف در ساختن الگوها، در سال 2016 بالاخره ماندالاها را کشف کردم و توانستم نامی برای آنچه می‌کشیدم بگذارم. از آن زمان من کاملاً معتاد شده‌ام و سال‌ها را صرف تکمیل هنر خود در اینستاگرام به‌عنوان @rob.c.art کرده‌ام و بسیار هیجان‌زده هستم که بتوانم برخی از این مهارت‌ها را اکنون از طریق کلاس‌هایم با شما به اشتراک بگذارم. طرح های من برای همه چیز از طراحی پارچه گرفته تا استیکرها و جلد آلبوم ها استفاده شده است و من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در سال 2019 کارم توسط صفحه رسمی اینستاگرام به عنوان یکی از هنرمندان برجسته آنها معرفی شد.

در کنار ماندالاها، من همچنین عاشق خلق مناظر و کهکشان های آبرنگ هستم و به هر چیزی و هر چیزی که مربوط به طالع بینی است وسواس دارم. در کار خود من همیشه سعی می کنم راه های جدیدی برای ترکیب همه این احساسات در یک قطعه منسجم پیدا کنم و بنابراین یک سبک واقعا منحصر به فرد ایجاد کرده ام.

دوره های این مدرس:

آموزش چگونه یک ماندالا را با دست بکشیم

How To Draw A Mandala By Hand

اگر عاشق ماندالا هستید اما در این صنعت تازه کار هستید یا برای رسیدن به سطح تقارن مورد نظر خود تلاش می کنید، این کلاس برای شما عالی است! اسم من راب است. ..


آموزش نحوه کشیدن ماندالا با دست - متوسط

How to Draw a Mandala by hand - Intermediate

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش جنگل آبرنگ پاییزی

Autumn Watercolour Forest Tutorial

"این کلاس برای هنرمندان در تمام سطوح که می خواهند یاد بگیرند که چگونه یک جنگل آبرنگ ساده اما زیبا را نقاشی کنند عالی است. در آن ما یاد می گیریم که چگونه یک رنگ ایجاد کنیم. ..."


آموزش ماندالای گره دار

Knotted Mandala Tutorial

"در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که یک طرح ماندالای ساده و گره دار بکشید و چگونه جزئیات را در طرح اضافه کنید. اگر از علاقه مندان به ماندالا هستید و می خواهید د. .."


آموزش چگونه یک ماندالای منظره آبرنگ را نقاشی کنیم

How to Paint a Watercolour Landscape Mandala

"در این کلاس من نحوه رنگ آمیزی طرح های ماندالای آبرنگی خود را به اشتراک می گذارم. در پایان کلاس شما می توانید یک ماندالای آبرنگ را ترسیم کرده و نقاشی کنید و ..."


آموزش چگونه یک کهکشان آبرنگ را نقاشی کنیم

How to Paint a Watercolour Galaxy

"اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه کهکشان های آبرنگی زیبا و پیچیده ایجاد کنید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید یا با تکنیک دست و پنجه نرم می کنید، پس این کار است..."