Chia-Luen Lee

خلاق دیجیتال

سلام! من چیا هستم و یک خلاق دیجیتال در هستم . تولید ویدیوها برای کمک به آموزش افراد در مورد نظارت بر رسانه و بازاریابی دیجیتال روشی است که من بیشتر وقت خود را صرف می کنم.

و به‌عنوان کسی که دوست دارد چیزهای جدید بیاموزد، هیچ چیز را بیشتر از زمانی که بتوان یک مفهوم پیچیده را به گونه‌ای توضیح داد که درک آن آسان باشد، قدردانی نمی‌کنم... بنابراین سعی می‌کنم این را در ویدیوهای خودم نیز به کار ببرم.

هر وقت دانشی را به اشتراک می‌گذارم، دوست دارم موضوعات بزرگ را با تقسیم کردن آنها به تکه‌های کوچک و ساده اطلاعات توضیح دهم. بهترین کاری است که من انجام می دهم امیدوارم موافق باشید

وقتی ویدیو نمی‌سازم، احتمالاً متوجه می‌شوید که گربه‌ام را سرگرم می‌کنم، دستور العمل‌های گیاهی «عجیب» را امتحان می‌کنم و رمان‌های علمی تخیلی «باحال» می‌خوانم.

برای اینکه ببینید در حال حاضر روی چه چیزی کار می کنم، فقط را بررسی کنید ! من سعی می کنم لیست پخش #ChiaExplains را به طور مرتب با نکات و اطلاعات مفید در مورد نظارت بر رسانه، بازاریابی رسانه های اجتماعی، استراتژی های دیجیتال و موارد دیگر به روز کنم...

همچنین می توانید با من در شبکه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید: (امیدوارم گربه ها را دوست داشته باشید)، توییتر ، ، لینکدین و چند فضای دیگر در اینترنت ;-)

از خواندن این سپاسگزاریم — و برای شرکت در کلاس من یادگیری مبارک!

دوره های این مدرس:

آموزش نظارت بر رسانه | راهنمای مدیریت شهرت و گوش دادن اجتماعی

Media Monitoring | Guide to Reputation Management and Social Listening

نظارت بر رسانه | راهنمای مدیریت شهرت و گوش دادن اجتماعی این کلاس اصول نظارت بر رسانه را که یک استراتژی رایج است، به شما نشان می‌دهد. ..