Tracy Una Wagner

مربی زندگی فراشخصی

سلام، من تریسی هستم!

راهنمای سیستم انرژی فرافردی، مربی و معلم | راهنمای فرشته | پزشک زمین پزشکی | نویسنده | حامی حیوانات

من در خانه‌ای متافیزیکی به دنیا آمدم و بزرگ شدم که در آن داستان‌های پدیده‌های ماوراء الطبیعه، تجربیات روشن بینانه و شاهکارهای مافوق بشری سر میز شام صحبت می‌شد.

پس از تجربه‌ای نزدیک به مرگ پس از یک تصادف رانندگی وحشتناک در نوجوانی، می‌دانستم که همه ما واقعاً موجودات روحانی هستیم که تجربه‌ای فیزیکی داریم. بنابراین، من تصمیم گرفتم تلاش کنم تا معنای آن را تا حد کامل بفهمم.

در طول یک حرفه موفق بیش از 20 سال در صنعت زیبایی، که شامل داشتن چندین کسب و کار مانند یک سالن آبگرم روز بود، از تلنگرهای ملایمی که از چندین منبع می آمد کنار زدم که نشان می داد زمان آن رسیده است که ابزارهای زیبایی خود را بسته بندی کنم، زیرا زمان تغییر بود... تا اینکه کیهان با یک ضربه نه چندان ملایم به شلوار وارد شد - سندرم تونل کارپال در هر دو دست! آن زمان بود که ماجراجویی بعدی شروع شد - به اشتراک گذاشتن کارهای دیگر زندگی من - متافیزیک!

در طول سال‌ها در کلاس‌ها، دوره‌ها و دوره‌های آموزشی در متافیزیک، ماوراء الطبیعه، عصر جدید و بسیاری از موضوعات مشابه دیگر شرکت کرده‌ام تا هرچه بیشتر در این زمینه‌ها برای آگاهی شخصی و به اشتراک گذاشتن با دیگران دانش کسب کنم.

من در زمینه هایی مانند بررسی/تحقیق ماوراء الطبیعه، طالع بینی، پیام های راهنمایی فرشته، استاد/معلم کریستال ریکی، هیپنوتیزم، تسهیل کننده قانون جذب، شفا دهنده کریستال تایید شده، و موارد دیگر گواهینامه دارم! دکتری هم گرفتم. در علوم متافیزیک پس از آموزش گسترده از طریق مؤسسه متافیزیک IMHS که به من عنوان Reverend را نیز اهدا کرد.

من در بسیاری از مجلات کتاب از جمله "365 روز دعای فرشته" و "365 راه برای ارتباط با روح خود" نویسنده مشارکت کننده هستم. اولین کتاب نویسنده انفرادی او، "بیداری فراشخصی شما: خرد باستانی تحول" در حال نگارش است.

من را می توان یافت که در اطراف خانه ام در شمال غربی اقیانوس آرام عرفانی که در میان درختان جادویی ایجاد می کنم! من عاشق گذراندن وقت با مایکل، شوهر بسیار صبور و فهمیده ام، اعضای خانواده پشمالو هستم - هم از درون، و هم وقتی دو پسر بالغم خوش شانس هستم.

https://direct.me/tracyunawagner

دوره های این مدرس:

آموزش چاکرا 101

Chakras 101

آیا درباره این چیزهایی به نام چاکرا شنیده اید و می خواهید بیشتر بدانید؟ کنجکاو در مورد بدن انرژی خود و نحوه عملکرد آن با وجود فیزیکی شما هستید؟ تعجب می کنم که چه س. ..