Tracy Anne Wilkinson

هنرمند/طراح/معلم

سلام، نام من تریسی آن ویلکینسون است

من عاشق همه نوع هنر و صنایع دستی هستم، اما علاقه زیادی به نقاشی ابریشم، حکاکی روی شیشه، Zentangle® و ایجاد هنر در iPad خود دارم.

سابقه من در زمینه تدریس است و بیش از 30 سال در مدارس ابتدایی استرالیا تدریس کردم. از زمان بازنشستگی از آموزش به کودکان، زمان بیشتری برای صرف علایقم دارم. تدریس در خون من است، بنابراین نمی توانم کمکی بکنم اما بخواهم مهارت هایم را به اشتراک بگذارم. من در سال 2018 یک CTZ (معلم خبره Zentangle) شدم و یک کانال YouTube دارم که در آن به طور مرتب آموزش های ویدیویی را ارسال می کنم، در درجه اول در مورد ایجاد هنر الهام گرفته از Zentangle. کانال یوتیوب من تریسی آن ویلکینسون است.

همچنین می توانید من را در اینجا پیدا کرده و دنبال کنید:

وب سایت من

اینستاگرام

رنگ با تراسیان

فیس بوک

رنگ با تریسی آن

YouTube

دوره های این مدرس:

آموزش Tangle in Procreate - Faux Delftware

Tangle in Procreate - Faux Delftware

این کلاس به دنبال اولین کلاس من است - Zentangle® Inspired Art in Procreate در این کلاس ما از سایه های آبی برای ایجاد ظاهری استفاده می کنیم که اغلب در De می بینید. ..


آموزش درهم تنیدگی در Procreate - SCRATCH ART

Tangle in Procreate - SCRATCH ART

در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از الگوهای Zentangle® Inspired در Procreate، اسکرچ آرت زیبایی ایجاد کنید. به یاد داشته باشید زمانی که ما عادت داشتیم در Scratch Art بسازیم. ..


آموزش Zentangle® Inspired Art in Procreate

Zentangle® Inspired Art in Procreate

این کلاس برای کسانی است که می خواهند در مورد روش Zentangle® با استفاده از Procreate به عنوان یک رسانه بیاموزند. شما را از طریق این نوع هنر مراقبه ای بدون پریو راهنمایی می کند. ..