Rosie Bell

نویسنده و آزادی خواه

سلام! نام من است و من یک نویسنده مستقل از موقعیت مکانی، کارآفرین سبک زندگی، و نویسنده 'Escape to Self و . من همچنین آموزش مستقل موقعیت مکانی را اجرا می کنم. پلتفرم DiscoverySessions.io که در آن به دوستداران آزادی در سفر و کار آنلاین کمک می کنم.

سلام! نام من است و من یک نویسنده مستقل از موقعیت مکانی، کارآفرین سبک زندگی، و نویسنده 'Escape to Self و . من همچنین پلت فرم آموزشی مستقل از مکان را اجرا می کنم DiscoverySessions.io جایی که من به دوستداران آزادی در سفر و کار آنلاین کمک می کنم.

من به طور مرتب در مورد سفر و طراحی زندگی برای نشریات معتبر در هر دو طرف اقیانوس اطلس از جمله راهنمای سفر فوربس، سفر بی‌بی‌سی، بی‌بی‌سی Worklife، HuffPost، Cosmopolitan، Brides، Fodor s، TripSavvy، Condé Nast Traveler، و Lonely Planet، می‌نویسم. و من به عنوان کارشناس طراحی سفر و زندگی در شبکه‌هایی مانند ABC News، NBC News، Business Insider و South China Morning Post ظاهر شده‌ام.

ماموریت من (و بزرگترین لذت) این است که به مردم کمک کنم رضایت زندگی و موفقیت شغلی خود را پیدا کنند. من به انجام کاری که دوست دارید، زندگی در جایی که روح شما احساس می کند زنده است، و عمدا کاری که زندگی شما برای شما کار کند، باور دارم. امیدوارم این کلاس‌ها امروز به شما الهام بخشند.

آنچه دانش آموزان می گویند

"این کلاس بسیار دیدنی است! رزی آن را با انبوهی از اطلاعات آبدار و کاربردی پر کرده است بدون اینکه آن را طاقت فرسا یا ترسناک کند. – جسیکا، دانشجو

"ارائه، تصاویر و وضوح رزی در صحبت کردن قابل ستایش است. من خیلی چیزها یاد گرفتم متشکرم!»

– ماریل، دانشجو

«این کلاس الهام‌بخش بسیار خوبی داشت. سبک رزی بسیار جذاب است و دیدن نمونه‌های واقعی او در وب‌سایت خودش عالی بود، بنابراین می‌دانید که او می‌داند در مورد چه چیزی صحبت می‌کند!» – نینا، دانشجو

مشتریان گذشته و حال

وب سایت ها

https://rosiebell.net

اجتماعی

دوره های این مدرس:

آموزش سفرنامه نویسی 101: چگونه می توان یک شغل تمام وقت به عنوان یک سفرنامه نویس ایجاد کرد

Travel Writing 101: How To Build A Full-Time Career as a Travel Writer

آیا همیشه می خواستید یک سفرنامه نویس باشید، اما مطمئن نیستید که شامل چه چیزی می شود یا چگونه وارد صنعت شوید؟ تعجب کردم که چگونه داستان های سفر عالی بنویسم. ..


آموزش هر زمان و هر کجا بنویسید: 50 نکته برای شکست دادن بلاک نویسنده یک بار برای همیشه

Write Whenever, Wherever: 50 Tips to Defeat Writer’s Block Once and For All

«برای شکست دادن صفحه خالی عذاب که بلاک نویسنده است، درخواست‌هایی دریافت کنید. یک صفحه سفید خالی آفت وجود هر نویسنده ای است. ایده گرفتن برای اینکه چه چیزی بنویسیم. .."


آموزش دوره کامل کپی رایتینگ: نوشتن هر کلمه ای که تجارت یا برند شما نیاز دارد

The Complete Copywriting Course: Writing Every Word Your Business or Brand Needs

نوشتن کپی عالی یکی از مهم ترین مهارت هایی است که می توانید برای موفقیت در تجارت ایجاد کنید. این دوره شما را قادر می سازد تا به بهترین بازاریاب تبدیل شوید. ..


آموزش دوره کامل وب سایت فریلنسر: الهام بخش محتوا و طراحی برای کارت تلفن دیجیتال شما

The Complete Freelancer Website Course: Content & Design Inspiration For Your Digital Calling Card

"فریلنسر آزاد کننده است و به شما انعطاف پذیری، تنوع و فرصت انتخاب دست مشتریان ایده آل خود را می دهد. برای جذب آنها، به وب سایتی نیاز دارید که ...."


آموزش Pitching Perfection: The Freelance Writer's Guide to Landing (رویای شما) مشتریان

Pitching Perfection: The Freelance Writer’s Guide to Landing (Your Dream) Clients

"به راهنمای نهایی برای کمک به نویسندگان و روزنامه نگاران مشتاق و در مراحل اولیه برای ورود به نشریات برتر جهان خوش آمدید. پیچیدن به این صورت است .."