Kendyll Hillegas

هنرمند و تصویرگر

نام من کندیل است و من یک هنرمند و تصویرگر تجاری هستم که در رسانه های سنتی کار می کنم. سابقه من در نقاشی رنگ روغن کلاسیک است، اما من در 5 سال گذشته به عنوان یک تصویرگر کار کرده ام و برای Real Simple، Vanity Fair France و The Wall به اتمام رسانده ام. استریت ژورنال.

My il lustration به صورت تجاری در بسته بندی، روی کالاهای کاغذی و پوشاک، و در برنامه های تحریریه استفاده می شود، همچنین در مجموعه های خصوصی و شرکتی در سراسر جهان نمایش داده می شود. کارهای من در مجله Anthology، DPI Art Quarter و BuzzFeed به نمایش گذاشته شده است.

من سعی می‌کنم کاری بسازم که واقع بینانه باشد، اما همچنان پر از جنب و جوش و احساس باشد. من احتمالا بیشتر به خاطر نقاشی‌های غذایی و گیاه‌شناسی‌ام شناخته شده‌ام، اما من عاشق نقاشی مردم و حیوانات نیز هستم. ! کار با ترکیب های غیرمعمول رسانه ها برای ایجاد جلوه های جالب چیزی است که من واقعاً به آن علاقه دارم و عاشق آزمایش و یادگیری روش های جدید هستم! انتقال آنچه آموخته ام بسیار لذت بخش است، و این یکی از بخش های مورد علاقه من در یک هنرمند تمام وقت است.

می‌توانید در صفحه من و سؤالات متداول درباره من اطلاعات بیشتری کسب کنید و فهرستی از کلاس‌هایی را که در Skillshare تدریس می‌کنم را در زیر مشاهده کنید.

________________________________________________________________________________

رویکرد من برای آموزش ساده است: من سعی می‌کنم فرآیندهای پیچیده را به مفاهیمی با اندازه کوچک تقسیم کنم و توضیح دهم که می‌توان آنها را تمرین کرد و در کار خود به کار برد. تمام تلاشم را می‌کنم تا به‌طور سیستماتیک تکنیک‌هایی را که استفاده می‌کنم و اینکه چگونه/چرا برای من کار می‌کنند به اشتراک بگذارم، به این امید که بتوانید مهارت‌های هنری خود را توسعه دهید و عمیق‌تر کنید.

هدف من هرگز فقط این نیست که شما را در یک پروژه گام به گام راهنمایی کنم، بلکه ایجاد بینش و درک اصول هنری است که پایه ای برای آزمایش، تخصص و بیان خلاق خواهد بود. به طور خلاصه می خواهم ماهیگیری را به شما یاد بدهم نه اینکه به شما ماهی بدهم.

دوره های این مدرس:

آموزش تصویرسازی غذا: راهنمای احساسات و داستان سرایی از طریق هنر غذا

Food Illustration: A Guide to Emotion & Storytelling Through Food Art

اگرچه ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد، استفاده از تصاویر غذا در هنر راهی عالی برای تقویت ارتباطات نمادین و قدرت احساسی هنر شماست. این درست است که ..


آموزش با من نقاشی کن: ​​پرتره های دراماتیک با آبرنگ و مداد رنگی

Paint with Me: Dramatic Portraits in Watercolor & Colored Pencil

"یکی از وسواس های اخیر من نقاشی پرتره با نورپردازی دراماتیک است، جایی که واقعاً تعریف روشنی از روشنایی و تاریکی در سوژه وجود دارد.  من آموخته ام..."


آموزش Paint with Me: Create a Mixed Media Pastry Illustration

Paint with Me: Create a Mixed Media Pastry Illustration

شیرینی یا نان مورد علاقه شما در تمام دوران چیست؟ رول دارچین؟ دونات وگان؟ شیرینی های رولتی؟ یا، شاید مورد علاقه شما نباشد، اما حافظه خاصی دارد. ..


آموزش پرایمر مدیا ترکیبی: یاد بگیرید سریعتر نقاشی کنید، مشکلات را برطرف کنید و از ساختن هنر لذت ببرید

Mixed Media Primer: Learn to Paint Faster, Fix Problems, and Have Fun Making Art

"اگر اصطلاح ترکیبی را می شنوید، چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ کلاژ؟ قطعات انتزاعی بافتی؟ ترکیب لوازم هنری غیر سنتی و عناصر یافت شده؟ . .."


آموزش ایجاد رنگ واقعی: آغازگر برای مبتدیان

Creating Realistic Color: A Primer for Beginners

«به عنوان یک تصویرگر حرفه‌ای، برخی از رایج‌ترین سؤالاتی که از ابتدا و هنرمندان مشتاق می‌شنوم، مربوط به رنگ است: "از کجا میدونی چه رنگی..."


آموزش تصویرسازی و کسب و کار: مقدمه ای در مورد نمونه کارها و قیمت گذاری هنر شما

Illustration & Business: A Primer on Portfolios & Pricing Your Art

"به Illustration Business Boot Camp خوش آمدید! این یک دوره نظرسنجی است، به این معنی که ما مروری کلی بر 10 مورد مهم تجاری، کاربردی خواهیم داشت. . .."


آموزش از مبل خود رنگ کنید: تصویر واقعی غذا در یک محیط راحت

Paint From Your Sofa: Realistic Food Illustration in a Comfy Setting

وقتی برای اولین بار کار تصویرگری را شروع کردم، تمام کارهایم را با نشستن روی مبل انجام دادم و چیزهایی را که در اطراف خانه ام داشتم (از جمله غذای زیاد) طراحی و نقاشی می کردم. ..


آموزش نقاشی با من: تصویر گیاه شناسی با الهام از وینتاژ با استفاده از رسانه های ترکیبی

Paint with Me: Vintage-Inspired Botanical Illustration Using Mixed Media

با من همراه باشید تا یکی از گل‌های مورد علاقه‌ام، کوکب را به سبکی واقع گرایانه و الهام‌گرفته از وینتج با استفاده از مدیا ترکیبی نقاشی کنم. با هم، الهام بخش را بررسی خواهیم کرد. ..


آموزش نقاشی با مداد رنگی: راهنمای مبتدیان

Painting with Colored Pencils: A Beginner's Guide

"مدادهای رنگی افزودنی همه کاره به کارنامه خلاقانه شما هستند و می توان از آنها برای ایجاد نقاشی های زیبا استفاده کرد. کار در لایه ها با ترکیبات مختلف ترکیبی...."


آموزش ترسیم هر چیزی: تکنیک های اساسی برای تناسبات واقعی

Draw Anything: Basic Techniques for Realistic Proportions

"آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه نقاشی های خود را واقعی تر جلوه دهید؟ آیا زمان زیادی را صرف قرار دادن جزئیات می کنید، اما هنوز هم تلاش می کنید تا به سوژه های خود اهمیت دهید..."


آموزش روش علمی برای هنرمندان: الهام بگیرید، انگیزه بگیرید و مهارت های خلاقانه خود را رشد دهید

The Scientific Method for Artists: Find Inspiration, Get Motivated and Grow your Creative Skills

الهام گرفتن در هنرسازی کاملاً حیاتی است (مخصوصاً برای مبتدیان)، اما یافتن آنچه واقعاً به شما الهام می‌بخشد و انگیزه می‌دهد همیشه آسان یا شهودی نیست. بنابراین. ..


آموزش چگونه طرح خود را به بوم، کاغذ هنری یا چوب منتقل کنید

How to Transfer Your Sketch to Canvas, Art Paper or Wood

"بسیاری از هنرمندان حرفه‌ای، از جمله من، طرح‌های ما را روی کاغذ ارزان‌قیمت می‌سازند تا ما آزاد باشیم که اشتباه کنیم، پاک کنیم و نظرمان را تغییر دهیم.


آموزش با من نقاشی کن: ​​علف های هرز و گل های وحشی

Paint with Me: Weeds and Wildflowers

"به استودیوی من بیایید و مراقب 3 تصویر گیاهی مداد رنگی دراماتیک و با الهام از علف های هرز و گل های وحشی باشید.  به عنوان ...."


آموزش سایه و ارزش ها: از قدرت نور و سایه برای ایجاد هنر واقعی استفاده کنید

Shading & Values: Use the Power of Light & Shadow to Create Realistic Art

"دانستن نحوه استفاده از سایه‌زنی برای ایجاد حس تاریکی روشن در کارتان، برای واقعی‌تر جلوه دادن یک طراحی کاملاً حیاتی است. ممکن است بیشترین دقت را داشته باشید..."


آموزش با استفاده از Pixelmator پس زمینه را از هر تصویر برداری حذف کنید

Remove the Background from Any Illustration Using Pixelmator

اگر آثار هنری رسانه‌ای سنتی ایجاد می‌کنید و می‌خواهید به‌عنوان یک تصویرگر تجاری حرفه‌ای کار کنید، باید مهارت‌های اولیه ویرایش دیجیتال را داشته باشید. بدانید. ..