Katia Galante

طراح و تصویرگر الگوی سطحی

سلام، من کتیا هستم، یک هنرمند، تصویرگر، طراح الگوی سطح و یک روح آزاد!

من در سیسیلی آفتابی به دنیا آمدم و در مزرعه پدربزرگم بزرگ شدم، در محاصره انواع حیوانات و با وسعت وسیعی از زمین های خوش طعم به عنوان زمین بازی من. جای تعجب نیست که من عاشق طبیعت و همه موجودات آن هستم!

این عشق در طرح‌های من که اغلب مضامین گل، حیوانات و حشرات را نشان می‌دهند، منعکس شده است.

اگر می‌خواهید درباره من اطلاعات بیشتری کسب کنید یا کارهای بیشتری از من ببینید یا فقط می‌خواهید سلام کنید، بهترین مکان برای پیدا کردن من در من یا در اینستاگرام یا شما است. اگر واقعاً می خواهید در مورد من بیشتر بدانید می توانید به من مراجعه کنید :-)

من در سال 2008 در رشته میکروبیولوژی فارغ التحصیل شدم، اما اشتیاق واقعی من، نقاشی و خلاق بودن، مدام به صورت موجی برمی گشت تا اینکه طراحی الگوی سطح را کشف کردم، و آن موج بسیار بزرگ بود! اشتیاق پیدا کردم که صبح ها با هیجان برای روز خلاقانه پیش رو، مرا از رختخواب بیرون می آورد.

من همچنان عاشق خلق آثار هنری زیبا در آبرنگ و دیجیتال هستم.

هدف من این است که به شما کمک کنم مهارت‌هایی را بیاموزید که برای پیشرفت بیشتر در سفر خود برای تبدیل شدن به هنرمندی که همیشه می‌خواستید باشید، نیاز دارید!

برای همه شما هنرمندان آبرنگ، یک کتاب الکترونیکی کوتاه درباره اصول اولیه آبرنگ و نحوه انتخاب پالت رنگ مورد علاقه خود ایجاد کرده ام. در اینجا من به برخی از سوالات رایجی که هنرمندان مبتدی آبرنگ با آن روبرو هستند پاسخ داده ام. برای دانلود کپی خود کلیک کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش مجموعه کتاب‌های کم محتوا: ایده‌آفرینی و استراتژی کلمات کلیدی

Low Content Book Series: Idea Generation and Keyword Strategy

آیا به انتشار اولین کتاب کم محتوا خود فکر می کنید اما ایده روشنی برای کتاب خود ندارید؟ یا شاید قبلاً یک یا دو کتاب منتشر کرده باشید. ..


آموزش نقاشی کیهان با آبرنگ و جوهر برای مبتدیان

Watercolor and Ink Cosmos Painting for Beginners

جوهر و آبرنگ تکنیک جذابی است، از زمانی که نقاشی های زیبای بئاتریکس پاتر را دیدم عاشق آن شدم. من این ته را تمرین کرده ام. .."


آموزش چگونه با دست یک کاشی تکراری الگو درست کنیم

How To Make A Pattern Repeat Tile By Hand

من علاقه زیادی به طراحی الگو دارم و اگرچه عاشق ابزارهایی هستم که فناوری جدید در اختیار ما قرار داده است، مانند iPad و تبلت‌های طراحی، اما دوست دارم کارم را شروع کنم.


آموزش یک کارت کریسمس آسان را با آبرنگ نقاشی کنید

Paint an Easy Christmas Card in Watercolor

کریسمس یک زمان بسیار خاص از سال است و راهی برای خاص تر کردن آن این است که به دوستان و خانواده خود یک کارت کریسمس نقاشی شده با دست بدهید تا آن را نشان دهید.


آموزش یک ردیاب عادت ماهانه قابل چاپ با Adobe Illustrator ایجاد کنید

Create A Printable Monthly Habit Tracker With Adobe Illustrator

"اگر می خواهید یاد بگیرید که یک عادت را برای همیشه حفظ کنید، موثرترین کار حفظ و ردیابی عادت است. در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه بسازید. .."


آموزش تکنیک های اساسی آبرنگ برای مبتدیان مطلق

Watercolor Basic Techniques For The Absolute Beginner

"نقاشی با آبرنگ ممکن است بسیار دشوار به نظر برسد و بسیاری از مردم تجربه زیبای نقاشی با این وسیله فوق العاده را از دست می دهند، زیرا آنها ترسناک هستند."


آموزش ایجاد الگوهای آبرنگ قسمت 2 - الگو را بسازید

Create Watercolor Patterns Part 2 - Make the Pattern

"به قسمت 2 کلاس "ایجاد الگوهای آبرنگ با الهام از طبیعت" خوش آمدید اگر هنوز کلاس اول را تماشا نکرده اید، به شما توصیه می کنم روی پیوند ab کلیک کنید. .."


آموزش رایج ترین اشتباهات هنگام ایجاد یک الگوی تکراری و نحوه رفع آنها

The Most Common Mistakes When Creating a Repeat Pattern and How To Fix Them

"شما طراحی الگوی سطح را کشف کرده اید، کاملاً عاشق آن شده اید و شروع به ایجاد الگوهای تکراری کرده اید. همه چیز به آرامی پیش می رود..."


آموزش نحوه ترکیب آبرنگ های درخشان

How To Mix Luminous Watercolors

"در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه آبرنگ های درخشان را با استفاده از مثال های عملی و یک پالت رنگ محدود ترکیب کنید. در واقع، ما فقط از 6 رنگ استفاده می کنیم. .."


آموزش چگونه اولین کتاب رنگ آمیزی خود را ایجاد و منتشر کنید

How To Create and Publish Your First Coloring Book

کتاب های رنگ آمیزی بزرگسالان چند سال پیش به طور فزاینده ای محبوب شدند و هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای آرامش افراد هستند. اگر فقط یک جستجوی سریع در فا انجام دهید. ..


آموزش نحوه کشیدن برگ با دو روش

How To Draw Leaves With Two Methods

مردم معمولاً وقتی برگ‌ها را صاف و دوبعدی به نظر می‌رسند برایشان مشکل نیست، اما وقتی برگ خم یا تا شده است، مشکلات شروع می‌شوند. با این حال. .."


آموزش صحافی: بیایید یک دفترچه دوخت بسازیم

Bookbinding: Let's Make A Stitched Notebook

"اگر شما نیز مانند من می خواهید همیشه یک دفترچه یادداشت همراه خود داشته باشید تا ایده های عالی زودگذر را به دست آورید، پس چرا خودتان آن را درست نکنید؟ خیلی سخت نیست و می توانید. .."


آموزش پالت رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید - برای هنرمندان و طراحان الگوی سطح

Find Your Favourite Colour Palette - For Artists and Surface Pattern Designers

"اگر شما یک هنرمند یا طراح الگوی سطح هستید، ممکن است مجبور شده باشید تصمیم سختی را برای انتخاب یک پالت رنگ برای تصویر خود بگیرید..."


آموزش 9 متداول ترین الگوی سطحی که تکرار می شود و نحوه ایجاد آنها

The 9 Most Common Surface Pattern Repeats and How To Create Them

اگر من را در اینستاگرام، فیس‌بوک دنبال می‌کنید یا در خبرنامه من مشترک می‌شوید، احتمالاً می‌دانید که من راهنمای 9 Most Comm را منتشر کرده‌ام. ..


آموزش نحوه کشیدن گل: راهنمای گام به گام آسان

How to Draw Flowers: An Easy Step-by-Step Guide

"اگر برای کشیدن گل در تلاش بوده اید، به کلاس درستی آمده اید! من این کلاس را طراحی کردم تا به شما یاد بدهم که چگونه متداول ترین شکل های گل را به صورت مرحله به مرحله بکشید. .."


آموزش چگونه یک برگ واقعی را نقاشی کنیم

How To Paint a Realistic Leaf

"نقاشی برگ‌ها، به‌ویژه برای هنرمندان مبتدی، می‌تواند کاری دلهره‌آور به نظر برسد. رگه‌های ظریف، درجه‌بندی‌های ظریف رنگ، و چالش‌های کلاهک...."


آموزش چگونه می توان کتابی با محتوای کم یا بدون محتوا را در Amazon KDP برای مبتدیان منتشر کرد

How To Self-Publish A Low Or No Content Book On Amazon KDP For Beginners

"آیا تا به حال خواسته اید که دفترچه یادداشت، دفترچه طراحی یا حتی برنامه ریز خود را بسازید؟ شاید ایده ای برای کتابی داشته باشید که مخاطب خاصی را که دوست دارید..."


آموزش بعد استادی: نقاشی یک روبان سه بعدی در آبرنگ

Mastering Dimension: Painting A 3D Ribbon in Watercolor

"اگر می خواهید نقاشی های آبرنگ خود را بهبود ببخشید، تکنیک هایی وجود دارد که باید یاد بگیرید و یکی از تکنیک های مهم برای تسلط بر این است که چگونه به صورت سه بعدی ارائه دهید..."


آموزش یک برنامه ریز قابل چاپ با Adobe Illustrator ایجاد کنید

Create a Printable Planner With Adobe Illustrator

«ایجاد یک برنامه‌ریز قابل چاپ ممکن است انجام دادن یک کار ترسناک به نظر برسد، اما لازم نیست! در این کلاس قصد دارم قدم به قدم به شما نشان دهم که چگونه ج. .."


آموزش ترکیب بندی برای نقاشی گل

Composition For Floral Painting

"به دنیای شگفت انگیز ترکیب آبرنگ خوش آمدید! به عنوان یک هنرمند، من می دانم که ایجاد یک ترکیب زیبا و متعادل با آن کلاه چقدر می تواند چالش برانگیز باشد. .."


آموزش جادوی نمادها: مجموعه های الگو را در چند دقیقه ایجاد کنید

The Magic of Symbols: Create Pattern Collections in Minutes

«اگر قصد تماشای این کلاس را دارید، احتمالاً یک طراح الگوی سطح هستید که به دنبال راه‌هایی برای بهبود گردش کار و بهره‌وری شماست. شما معمولا .."


آموزش خنثی های زیبا را با آبرنگ مخلوط کنید

Mix Beautiful Neutrals With Watercolors

مردم اغلب رنگ‌های خنثی را رنگ‌های «گل‌آلود» می‌نامند، اما من دوست ندارم آن‌ها را اینطور بنامم. من فکر می‌کنم رنگ‌های خنثی می‌توانند زیبا باشند و ما هنگام نقاشی به آن‌ها نیاز داریم. ..


آموزش یک تصویر طبیعی را با آبرنگ و پالت رنگ مورد علاقه خود نقاشی کنید

Paint a Naturalistic Illustration in Watercolor and Your Favourite Color Palette

"آیا تا به حال خواسته اید یک تصویر آبرنگ عجیب و غریب و طبیعی نقاشی کنید اما هرگز امتحان نکرده اید زیرا فکر می کنید نمی توانید نقاشی کنید یا بکشید (یا هر دو)؟ .. ."


آموزش نحوه ایجاد الگوهای تروشت را به روش ساده بیاموزید!

Learn How To Create Truchet Patterns The Easy Way!

آیا تا به حال چنین الگوهایی را دیده اید و فکر کرده اید که آنها چگونه ساخته می شوند؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که هرگز نمی توانید یک الگوی اینقدر پیچیده بسازید؟ . ..


آموزش ابزارهایی برای طراحان و تصویرگران الگوهای سطحی در Adobe Illustrator

Tools for Surface Pattern Designers and Illustrators in Adobe Illustrator

"Adobe illustrator یک برنامه عظیم است. من در همان زمان شروع به یادگیری آن کردم که طراحی الگوی سطح را یاد گرفتم، و اگر سعی کنید همه چیز را یاد بگیرید ...."


آموزش الگوهای آبرنگ با الهام از طبیعت ایجاد کنید

Create Watercolor Patterns Inspired By Nature

"اگر عاشق نقاشی گیاه شناسی هستید و همچنین عاشق الگوها هستید، این کلاس برای شما مناسب است! این قسمت 1 از یک کلاس دو قسمتی است که در آن به شما یاد می دهم تا از id تا انتها بروید. .."


آموزش چگونه با iPad و Procreate یک کاشی تکرار الگو بسازیم

How To Make a Pattern Repeat Tile With the iPad and Procreate

"در یکی از کلاس های قبلی ام به شما نشان دادم که چگونه یک کاشی تکرار الگو را با دست درست کنید، و به همان اندازه که من این روش را دوست دارم، می دانم که بسیاری از مردم ترجیح می دهند ..."