The Dojo

استاد بزرگ فتوشاپ

ما بر این باوریم که خلاقیت فقط یک هدیه نیست که برای افراد برگزیده ارائه می‌شود، بلکه رشته‌ای است که می‌توان آن را با تمرین آموخت. به همین دلیل است که ما The Dojo Masterclass را ایجاد کردیم، یک دوره فتوشاپ پیشرفته که مانند یک آموزش هنر رزمی طراحی شده است، بنابراین شما می توانید به یک کمربند سیاه در هنر فتوشاپ تبدیل شوید.
( کمربند قرمز، سطح 7 را به صورت رایگان تماشا کنید)

می‌توانید آثار هنری بیشتر، پردازش ویدیوها و آموزش‌های کوچک را در YouTube بیابید، بنابراین با خیال راحت آنها را بررسی کنید!

گروه مربی ما در فیس بوک، برای به اشتراک گذاشتن کار خود با دیگران، نشان دادن پیشرفت خود یا درخواست کمک ، فتوشاپ ما استادان آنجا هستند تا به شما کمک کنند.

#creativityisadiscipline

دوره های این مدرس:

آموزش BROWN Belt – The Dojo Masterclass (دوره فتوشاپ)

BROWN Belt – The Dojo Masterclass (Photoshop course)

"به The Dojo خوش آمدید، اگر می خواهید مهارت های فتوشاپ خود را به سطح بالاتری برسانید، این کلاس برای شما مناسب است! BROWN سطح هشتم کلاس مستر دوجو است. من. .."


آموزش GREEN Belt – Masterclass Dojo (دوره فتوشاپ)

GREEN Belt – The Dojo Masterclass (Photoshop course)

"به The Dojo خوش آمدید، اگر می خواهید مهارت های فتوشاپ خود را به سطح بالاتری برسانید، این کلاس برای شما مناسب است! GREEN چهارمین سطح کلاس مستر کلاس The Dojo است. من. .."


آموزش کمربند زرد – کلاس مستر دوجو (دوره فتوشاپ)

YELLOW Belt – The Dojo Masterclass (Photoshop course)

"به The Dojo خوش آمدید، اگر می خواهید مهارت های فتوشاپ خود را به سطح بالاتری برسانید، این کلاس برای شما مناسب است! YELLOW سطح دوم The Dojo Masterclass است. من. .."


آموزش BLACK Belt – The Dojo Masterclass (دوره فتوشاپ)

BLACK Belt – The Dojo Masterclass (Photoshop course)

"به The Dojo خوش آمدید، اگر می خواهید مهارت های فتوشاپ خود را به سطح بالاتری برسانید، این کلاس برای شما مناسب است! BLACK نهمین سطح از کلاس مستر دوجو است. من. .."


آموزش کمربند نارنجی – کلاس مستر دوجو (دوره فتوشاپ)

ORANGE Belt – The Dojo Masterclass (Photoshop course)

به The Dojo خوش آمدید، اگر می خواهید مهارت های فتوشاپ خود را به سطح بالاتری برسانید، این کلاس برای شما مناسب است! ORANGE سطح سوم کلاس Master Dojo است. من. ..


آموزش WHITE Belt – Masterclass Dojo (دوره فتوشاپ)

WHITE Belt – The Dojo Masterclass (Photoshop course)

به The Dojo خوش آمدید، اگر می خواهید مهارت های فتوشاپ خود را به سطح بالاتری برسانید، این کلاس برای شما مناسب است! WHITE اولین سطح کلاس مستر کلاس The Dojo است. من. ..