Stephanie Fizer Coleman

تصویرگر کتاب کودک/هنرمند پرنده

سلام! من استفانی فیزر کلمن هستم، یک تصویرگر کتاب تصویری و هنرمندی که به خاطر خلق تصاویر حیات وحش پر از رنگ و بافت لایه‌ای شهرت دارد.

یک چیزی که من به آن علاقه دارم، چه در حال تصویرسازی یک کتاب کودک یا طراحی یک سری کارت پستال باشم، خلق آثار دیجیتالی پر از جزئیات و بافت دوست داشتنی است که تشخیص اینکه آیا این یک نقاشی دیجیتال است یا یک نقاشی دیجیتال دشوار است. نقاشی "واقعی".

من در فتوشاپ و Procreate کار می کنم و سبکی از کار را ایجاد کرده ام که عناصر دیجیتال و سنتی را با هم ترکیب می کند. من از بازی با الگو، بافت و رنگ های درخشان در کارم لذت می برم. حیوانات موضوعات مورد علاقه من برای تصویرسازی هستند و از اینکه دارم انواع کتاب هایی را که در زمانی که کمی کتابخانه می رفتم دوست داشتم به تصویر بکشم هیجان زده هستم.

فهرست مشتریان من شامل کتاب‌های کاترپیلار، هالمارک، احوال‌پرسی آمریکایی، کتاب‌های کلاریون، هارپرکالینز، چارلزبریج، پیچتری، برجسته‌ها، مادپاپی، انتشارات فروشندگان، مطبوعات میلبروک، احوالپرسی خانه طراحی، و کتاب‌های واکر است.

در کلاس‌هایم، تکنیک‌هایم را برای رسیدن به این هدف، هم در فتوشاپ و هم در Procreate به اشتراک می‌گذارم، و در طول مسیر، برخی از نکات و تکنیک‌های مورد علاقه‌ام را آموزش می‌دهم.

من نمی توانم صبر کنم تا در تلاش برای تبدیل شدن به یک تصویرگر دیجیتال بهتر به شما کمک کنم!

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، حتماً دکمه "دنبال کردن" را در بالای نمایه من بزنید. سپس مطمئن شوید که به‌روزرسانی‌های کلاس‌ها و هدایای جدید را اینجا در Skillshare دریافت خواهید کرد.

برای پست های هنری روزانه و کارهای در حال انجام، من را در .

دنبال کنید

برای فهرست هفتگی 5 چیز هنری و تجاری که در حال حفاری هستم و برای دانلود محتوای انحصاری هر ماه برای من ثبت نام کنید.

من هفته‌ای یک‌بار ویدیوها و آموزش‌های مربوط به فرآیند را پست می‌کنم.

و من هر روز آنچه را که برایم الهام بخش است به اشتراک می گذارم.

دوره های این مدرس:

آموزش لایه بندی رنگ و بافت در Procreate

Layering Color and Texture in Procreate

" سلام! به لایه بندی رنگ و بافت در Procreate خوش آمدید! اگر در Procreate کاملاً تازه کار هستید، ممکن است پیشنهاد کنم کلاس Procreate سطح مقدماتی من، Procrea را تماشا کنید. .."


آموزش سبک هنر دیجیتال خود را توسعه دهید: شش راه یک تصویر بکشید

Develop Your Digital Art Style: Draw One Illustration Six Ways

" به توسعه سبک هنر دیجیتال خود خوش آمدید: شش راه یک تصویر بکشید سلام! من استفانی فیزر کلمن هستم، یک تصویرگر کتاب کودک و هنرمند مجوز. ..."


آموزش اینستاگرام برای هنرمندان: رویکردی آگاهانه برای رشد و مشارکت

Instagram for Artists: A Mindful Approach to Growth and Engagement

در حال حاضر همه شما درگیر شماره های اینستاگرام خود هستید. همه چیز به تعداد فالوورهای شما بستگی دارد، تعداد لایک ها، نظرات و اشتراک گذاری هایی که دریافت می کنید. تو میدونی ..


آموزش Procreate Practice: ایجاد و تصویرسازی با پوشش های بافت

Procreate Practice: Creating and Illustrating With Texture Overlays

اگر کار من را دنبال کنید، می دانید که بافت مربای من است. بافت چیزی است که یک تصویر دیجیتال را فراتر از مرحله مسطح و خسته کننده می برد. در حالی که. ..


آموزش تمرین Adobe Fresco: گیاهان آپارتمانی شاد را رنگ کنید

Adobe Fresco Practice: Paint Happy Houseplants

به Adobe Fresco Practice خوش آمدید: گیاهان آپارتمانی شاد را رنگ کنید! اگر در Adobe Fresco مشغول بازی بوده اید و در مورد نحوه استفاده از انواع مختلف آن مطمئن نیستید. ..


آموزش اینستاگرام برای هنرمندان: دنبال کنندگان خود را با چالش های روزانه طراحی افزایش دهید

Instagram for Artists: Grow Your Following with Daily Drawing Challenges

سلام! به اینستاگرام هنرمندان خوش آمدید: افزایش فالوور با چالش‌های ترسیم روزانه پس از چند سال ارسال محتوای تصادفی در اینستاگرام و. ..


آموزش طراحی حیوانات لذت بخش در فتوشاپ: فتوشاپ برای کلاس تصویرگران

Drawing Delightful Animals in Photoshop: A Photoshop for Illustrators Class

در این کلاس شما اصول اولیه طراحی حیوانات لذت بخش در فتوشاپ را یاد خواهید گرفت، از مطالعات طراحی گرفته تا ساده سازی آناتومی و اغراق کردن ویژگی ها. ..


آموزش 10 نکته سریع برای هنرمندان و تصویرگران ایجاد کنید

10 Procreate Quick Tips for Artists & Illustrators

به 10 نکته سریع برای Procreate Artists Illustrators خوش آمدید Procreate یک برنامه شگفت انگیز برای هنرمندان و تصویرگرانی است که تازه وارد هنر دیجیتال شده اند. من هستم ..


آموزش Procreate Basics 2: More Digital Sketchbook Techniques

Procreate Basics 2: More Digital Sketchbook Techniques

" سلام! من استفانی فیزر کلمن هستم. اگر از Procreate Basics: Keeping Digital Sketchbook در کلاس iPad Pro خود استفاده کرده باشید، می دانید که من از طرفداران پر و پا قرص آن هستم. .."


آموزش Adobe Fresco را کاوش کنید: با وکتور، پیکسل و براش های زنده نقاشی کنید

Explore Adobe Fresco: Paint with Vector, Pixel and Live Brushes

" اجازه دهید شما را به دوستم، Adobe Fresco معرفی کنم! اگر در هنر دیجیتال تازه کار هستید و نمی توانید اپلیکیشنی را پیدا کنید که به شما الهام بخشد یا اگر یک نقاش هستید که در تلاش برای پیدا کردن آن هستید. .."


آموزش مدیریت پروژه برای هنرمندان: با Trello هوشمندتر کار کنید

Project Management for Artists: Work Smarter with Trello

" به عنوان یک تصویرگر یا طراح، مدیران هنری از شما انتظار دارند که البته با استعداد باشید، اما همچنین انتظار دارند که کار را به موقع و سازمان یافته ارائه دهید. .."


آموزش Procreate Basics: نگه داشتن یک کتاب طراحی دیجیتال در iPad Pro خود

Procreate Basics: Keeping a Digital Sketchbook on Your iPad Pro

" اگر در Procreate تازه کار هستید یا چندان تازه کار نیستید اما هنوز عاشق آن نیستید، این کلاس جایی برای شروع است. من شما را از طریق اصول اولیه حفظ یک راهنمایی می کنم. .."


آموزش Lasso Tool Magic: کاوش های گل در فتوشاپ

Lasso Tool Magic: Floral Explorations in Photoshop

زمانی که تصویرسازی دیجیتالی را شروع کردم، از فرآیند بسیار کندی برای ساختن رنگ‌های مسطح در ایلوستریتور استفاده می‌کردم و سپس همه چیز را به فتوشاپ وارد می‌کردم. ..


آموزش رنگ بازیگوش: رنگ الهام گرفته شده از طبیعت برای فتوشاپ و تولید هنرمندان

Playful Color: Nature-Inspired Color for Photoshop and Procreate Artists

آیا می خواهید در انتخاب رنگ تصویر خود احساس اعتماد به نفس و بازیگوشی بیشتری داشته باشید؟ این کلاس برای شماست! در این کلاس می‌توانید:  در رنگ‌های پایه تازه‌سازی شوید. ..