Garima Srivastava

هنرمند و تصویرگر

سلام، من گاریما هستم.

من یک هنرمند و تصویرگر ساکن هلند هستم. یک دهه پیش دوباره با خود خلاقم ارتباط برقرار کردم تا از تنهایی تازه بودن در سرزمینی بیگانه فرار کنم. آثار هنری من به زبان مسواک های شاد و رنگ های زنده صحبت می کنند.

در یک روز معمولی مرا در استودیوی خانه ام خواهید یافت که در حال نقاشی گل ها، قوری ها، خانه ها و آدم های کوچولوی ناز و مجعد هستم. من با شوهرم و دختر کوچکمان در دهکده ای آرام در نزدیکی آمستردام زندگی می کنم. من هر روز نقاشی می کشم و سفر هنری خود را از طریق پست ها و ویدیوهای روزانه ام به اشتراک می گذارم. اغلب به من می گویند که هنر را دست یافتنی، ساده و در عین حال زیبا جلوه می دهم.

من از دنیای اطرافم الهام می‌گیرم و دوست دارم به تخیلم اجازه دهم بقیه کارها را انجام دهد. من بین رسانه های هنری، سبک ها و موضوعات حرکت می کنم تا روال هنری خود را تازه نگه دارم. در حالی که من عاشق طراوت آبرنگ، غیرمرکز بودن جوهر، سرزندگی گواش و خط خطی های خشن رنگ های مداد هستم، به همان اندازه عاشق خلق آثار هنری با فرزندان در iPad خود هستم.

جدا از بسیاری از پروژه های شخصی، من عاشق خلق آثار هنری برای صدور مجوز برای محصولات مد، لوازم التحریر و دکوراسیون خانه هستم. می‌توانید کارهای بیشتری از آخرین کار و نمونه کارها من را در .

بیابید


من شخصاً هنر را یک روش درمانی می‌دانم و معتقدم که قبل از اینکه در رسانه‌های اجتماعی انتظار قلب داشته باشیم، ابتدا باید فرآیند خلاقیت خود را دوست داشته باشیم. فرآیند خلاقانه خودم از این رویکرد پیروی می کند و می خواهم همین را در دانش آموزان Skillshare خود القا کنم.

از اینکه وقت گذاشتید و کمی در مورد من مطالعه کردید متشکرم.

من همیشه برای همه نظرات و نظرات محبت آمیز دانش آموزانم در اینجا در Skillshare سپاسگزارم. این به من کمک می کند با انگیزه بمانم و کیفیت کلاس هایم را بهبود بخشم.

دوره های این مدرس:

آموزش آبرنگ شکوفه های گیلاس: 3 پروژه سرگرم کننده و آسان

Watercolor Cherry Blossoms : 3 Fun and Easy Projects

در این کلاس، گل های شکوفه گیلاس را برای 3 فعالیت حیله گر سرگرم کننده با آبرنگ نقاشی می کنیم. بهار که نزدیک است نمی توان از فکر کردن دست برد. ..


آموزش یک اسم حیوان دست اموز آبرنگ زیبا را رنگ کنید: قدم به قدم

Paint a Cute Watercolor Bunny: Step by Step

در سفر با آبرنگ خود یک قدم به جلو بردارید و یاد بگیرید که یک خرگوش نوازشگر زیبا بکشید. در این کلاس مفصل، تکنیک خود را برای نقاشی آنی با آبرنگ به اشتراک خواهم گذاشت. ..


آموزش تصویرسازی آبرنگ زمستانی: 7 پروژه نقاشی تعطیلات جشن

Winter Watercolor Illustration: 7 Festive Holiday Painting Projects

"یاد بگیرید که 7 تصویر ساده و جشن تعطیلات زمستانی را نقاشی کنید، که برای کارت های تبریک با آبرنگ مناسب است. درختان کریسمس تزئین شده، زیور آلات، ورا رنگ کنید. .."


آموزش دسته گل شل آبرنگ: پروژه آبرنگ کوتاه و ساده

Watercolor Loose Floral Bouquet: Short and Simple Watercolor Project

به دسته گل آبرنگ خوش آمدید: پروژه آبرنگ کوتاه و ساده  در عرض 30 دقیقه نقاشی های زیبای آبرنگ را یاد بگیرید! آیا شما می بینید. ..


آموزش نقاشی آبرنگ گیاه شناسی از منابع زنده در سه سبک هنری

Painting Watercolor Botanicals from Live References in Three Art Styles

"نقاشی از منابع تازه گیاه شناسی در ابتدا می تواند دلهره آور باشد، اما راهی عالی برای ایجاد الهام و خلاقیت است. با این کلاس شما یاد خواهید گرفت که ...."


آموزش گیاهان گلدانی را با آبرنگ رنگ کنید: یک چالش هنری 14 روزه

Paint Potted Plants in Watercolor: A 14 Day Art Challenge

آیا شما عاشق گیاهان و آبرنگ هستید؟ با یک چالش هنری 14 روزه، نقاشی تصاویر محبوب گیاهان گلدانی را با استفاده از آبرنگ بیاموزید. شما نیازی به صبر ندارید. ..


آموزش آبرنگ فراتر از گل های شل: 8 پروژه منحصر به فرد گل و گلدان

Watercolors Beyond Loose Florals: 8 Unique Flowers and Pots Projects

در سفر خلاقانه خود یک گام جلوتر بردارید و یاد بگیرید که با آبرنگ فراتر از گل‌های آزاد نقاشی کنید: ۸ پروژه منحصر به فرد گل و گلدان. در این کلاس شما 8 چو دارید. ..


آموزش پرهای آبرنگ تزئینی: تکنیک های نقاشی سریع و آسان

Decorative Watercolor Feathers: Quick and Easy Painting Techniques

در این کلاس من به شما یاد می دهم که چگونه پرهای آبرنگ زیبا را به سبک منحصر به فرد خود نقاشی کنید و روش های پیچیده ای را برای تزئین بی دردسر آنها انجام دهید. به غیر از پ. ..


آموزش برای ایجاد یک روال خلاقانه روزانه، گل های آبرنگ رنگ کنید

Paint Watercolor Florals to Build a Daily Creative Routine

"Skillshare یک انجمن یادگیری برای سازندگان است. هر کسی می تواند در کلاس آنلاین شرکت کند، درس های ویدیویی را تماشا کند، پروژه ها را ایجاد کند و حتی خود یک کلاس تدریس کند."


آموزش گل های وحشی آبرنگ: 2 پروژه سرگرم کننده

Watercolor Wildflowers: 2 Fun Projects

در این کلاس Skillshare به شما یاد خواهم داد که چگونه تعداد زیادی گل وحشی آبرنگ را با قلم موی ساده و سبک گل آزاد رنگ کنید. این کلاس برای ..


آموزش گل های شل آبرنگ: رنگ آمیزی و کاوش کنید

Watercolor Loose Florals: Paint and Explore

«آیا ظاهر گل‌های شل آبرنگ را دوست دارید و دوست دارید نحوه نقاشی آنها را از ابتدا یاد بگیرید؟ به من در این کلاس بپیوندید و یاد بگیرید که چگونه یک وری را نقاشی کنید. .."


آموزش میوه ها و سبزیجات آبرنگ شل

Loose Watercolor Fruits and Vegetables

"آبرنگ شل: میوه ها و سبزیجات یاد بگیرید که میوه ها و سبزیجات پر جنب و جوش را به سبک آبرنگ آزاد رنگ آمیزی کنید و بلوک های ساختمانی برای تصاویر غذایی خود ایجاد کنید. .."


آموزش گل های آبرنگ را کاوش کنید: 5 تکنیک برای نقاشی خشخاش

Explore Watercolor Florals : 5 Techniques for Painting Poppies

"می خواهید سبک ها و تکنیک های مختلف نقاشی گل های آبرنگ را کشف کنید؟ خشخاش یک موضوع عالی و سرگرم کننده برای مبتدیان آبرنگ است و من به شما آموزش می دهم."


آموزش مقدمه ای بر گواش: محیط را کاوش کنید و یک پروژه گل سرگرم کننده را رنگ کنید

Introduction to Gouache: Explore the Medium and Paint a Fun Floral Project

" در این کلاس شما اصول اولیه گواش را یاد می‌گیرید، رسانه را بهتر می‌شناسید و از قبل شروع به ایجاد یک تصویر سرگرم‌کننده با مضمون گل و آشپزی خواهید کرد. .."


آموزش Watercolor Dreamcatcher: گام به گام پروژه

Watercolor Dreamcatcher: Step by Step Project

آموزش نقاشی یک Dreamcatcher با آبرنگ به سبک بوهمیایی با این کلاس گام به گام آسان. رویا گیرها با عناصر عرفانی خود هستند. ..


آموزش تبدیل الهام به تصویرسازی با تخیل: 4 پروژه آبرنگ

Transform Inspiration into Illustration with Imagination: 4 Watercolor Projects

یاد بگیرید که الهام خود را تفسیر کنید و چگونه از تخیل خود برای ایجاد تصاویر آبرنگ چشم نواز و منحصر به فرد با این کلاس دقیق استفاده کنید. به. ..


آموزش آبرنگ های آرامش بخش: گل هایی به سبک قدیمی را روی پس زمینه های رنگی نقاشی کنید

Relaxing Watercolors: Paint Vintage Style Flowers on Colored Backgrounds

"آیا گاهی اوقات نقاشی با آبرنگ را بسیار طاقت‌فرسا می‌دانید؟ با گاریما سریواستاوا، هنرمند و معلم برتر در Skillshare، برای یک آبرنگ آرامش‌بخش همراه شوید. ..."