Brittany Joyner

SoCal WoodGal

اخیراً در

معرفی شده است

سلام، من بریتنی هستم. من یک خالق و سازنده مشتاق هستم. چه در فروشگاه چوب، چه در حال فیلمبرداری از یک فیلم یا نوشتن آهنگ، من قصد دارم هر روز خلق کنم.

امیدوارم شما هم برای انجام همین کار الهام بگیرید!

*لطفاً توجه داشته باشید که من برای طرح‌ها یا مبلمان کمیسیون نمی‌گیرم. سوالات تجاری را می توان به ایمیل من که در وب سایت من یافت می شود ارسال کرد.

"من کاملاً عاشق این کلاس و این مربی هستم. من لیست علاقه مندی هایم را به روز کرده ام و هیجان زده هستم که با چوب دستی خود را به سطح بعدی ببرم." -Bonnie S. درباره

"من در کار چوب و ساخت مبلمان تا حدودی مبتدی هستم. قبلاً میزهایی ساخته بودم، اما این درس واقعاً به من کمک کرد تا اشتباهات زیادی را که در فرآیند نازک کاری مرتکب می شدم بیاموزم، و قطعاً باید یک جک پیچ جیبی تهیه کنم. . بسیار متشکرم، میز من به لطف دستورالعمل های سرگرم کننده، شیک و بسیار عمیق شما شگفت انگیز شد! به علاوه طنز اضافه شما باعث می شود ویدیو و روند ساخت بسیار سرگرم کننده تر شود! باز هم متشکرم." -Melinda P. در مورد

"کلاس کوتاه اما بسیار الهام بخش با معلمی مشتاق و جذاب. کشف خوب! من حس شوخ طبعی بریتنی را دوست دارم و برخی از کلمات او باعث شد فکر کنم او ذهن من را خوانده است :) من این کلاس را به هر کسی که احساس می کند ترسیده است توصیه می کنم. ابزارهای برقی است اما به کار با چوب علاقه مند است. از بریتنی برای این معرفی فوق العاده متشکرم! -Frederique M. درباره

"من هر دو کلاس را تماشا کردم و شگفت زده شدم. من واقعاً برای ساختن این جدول خاص استفاده نکردم، اما از دو پروژه دیگر که مدت زیادی در ذهن داشتم. من نمی توانم برای کلاس بعدی منتظر بمانم تا بهبود یابد. این بهترین کلاسی بود که تا به حال در Skillshare تماشا کردم، قدرت بیشتر برای شما!" -Andre B. در مورد

دوره های این مدرس:

آموزش نجاری مبتدی: جعبه جواهرات ساده

Beginner Woodworking: Simple Jewelry Box

"در این کلاس اصول نجاری، ما یک جعبه جواهر مروارید مصنوعی از ابتدا تا انتها ایجاد خواهیم کرد. مقدمه ایده ها و تغییرات جعبه جواهرات طرح مامان .."


آموزش نجاری مبتدی: هدایای دست ساز کریسمس!

Beginner Woodworking: Handmade Christmas Gifts!

در این کلاس نجاری مبتدی، مراحل ساخت 3 هدایای چوبی کریسمس خانگی را از ابتدا تا انتها شرح خواهیم داد. معرفی کریس چوبی خانگی. ..


آموزش راه اندازی Woodshop خود را

Setting up your Woodshop

"در این کلاس مبانی نجاری، ما آنچه را که برای شروع کار با فروشگاه چوبی خودتان نیاز دارید، پوشش خواهیم داد! ما فضای مورد نیاز شما را بررسی خواهیم کرد ابزار شما .."


آموزش نجاری مبتدی: شگفت انگیز کردن پروژه چوب خود از طریق رنگ و لکه (تمام)

Beginner Woodworking: Making Your Wood Project Amazing through Paint and Stain (finishing)

"در این کلاس اصول اولیه نجاری، ما مراحل را از ابتدا تا انتها در مورد نحوه تکمیل پروژه های چوبی خود پوشش خواهیم داد! اتمام چیست؟ انواع پایان سندی. .."


آموزش نجاری مبتدی: ساخت پلاک دیوار

Beginner Woodworking: Making a Wall Plaque

"در این کلاس اصول نجاری، مراحل ساخت پلاک دیواری تزئینی را از ابتدا تا انتها شرح خواهیم داد! انواع پلاک دیواری چرا دیوار را دوست دارم .."


آموزش ساخت پایه لباسشویی

Building a Laundry Pedestal

"در این کلاس مبانی نجاری، ما یک پایه لباسشویی از ابتدا تا انتها، در کنار یک تازه وارد در نجاری ایجاد خواهیم کرد. معرفی روی پایه .."


آموزش نجاری مبتدی - ساختن نگهدارنده نخ

Beginner Woodworking- Building a Thread Spool Holder

" در این کلاس Basics of Woodworking، ما یک Spool Holder از ابتدا تا انتها ایجاد می کنیم. مقدمه نمای کلی قرقره طرح مواد و اس. .."


آموزش نجاری مبتدی: ساختن یک میز ساده

Beginner Woodworking: Building a Simple Table

در این کلاس اصول اولیه نجاری، مراحل ساخت یک میز ساده را از ابتدا تا انتها شرح خواهیم داد! چرا میز؟ ابعاد میز خود را برنامه ریزی کنید اس..


آموزش ساختن یک نیمکت اسلت مدرن

Building a Modern Slat Bench

در این کلاس اصول اولیه نجاری، یک نیمکت مدرن از ابتدا تا انتها ایجاد خواهیم کرد. نمای کلی نیمکت مقدماتی و برنامه‌های کاربردی طراحی مواد و مواد. ..


آموزش نجاری متوسط ​​- ساخت یک بوفه

Intermediate Woodworking- Building a Sideboard

"در این کلاس نجاری متوسط، ما از ابتدا تا انتها یک تابلوی جانبی ایجاد خواهیم کرد. مقدمه ای برای بوفه ها برای بوفه خود برنامه ریزی کنید مواد و لوازم. .."


آموزش نجاری مبتدی: نازک کاری

Beginner Woodworking: Joinery

"در این کلاس اصول نجاری، ما 4 روش مختلف نازک کاری را پوشش خواهیم داد - هنر اتصال دو تکه چوب به یکدیگر. معرفی نازک کاری 4 متفاوت است. .."


آموزش ساخت پایه تلویزیونی چوبی

Building a Wooden TV Stand

"در این کلاس اصول نجاری، ما یک پایه تلویزیون از ابتدا تا انتها ایجاد خواهیم کرد. مقدمه برنامه ریزی برای جایگاه خود مواد و لوازم مورد نیاز اندازه گیری ها الف. .."