Valeria Garala

طراح پارچه و الگوساز

سلام خوش آمدید!

من یک طراح نساجی و الگوی سطح هستم که در مکزیکو سیتی مستقر است. من به همه چیزهای DIY علاقه دارم، دلیل اینکه چرا لباس زیر لباسم را خودم می‌دوزم، طرح‌هایی برای تزئین خانه‌ام طراحی می‌کنم و حتی لباس‌های خودم را درست می‌کنم، (خودم را حتی در آشپزخانه انجام می‌دهم!)

موضوع مورد علاقه من در مورد ایجاد قطعا اشتراک بخشی دانش فرآیند است، با خوشحالی می توانم بگویم که جالب ترین یافته ها و مهارت های من محصول جامعه خیاطی است که دانش و تجربه خود را به اشتراک گذاشته است، دقیقاً به همین دلیل است که می خواهم اینجا به اشتراک بگذارم. با شما لذت خالص از ایجاد و دوخت کمد لباس خود، به ویژه لباس زیر زنانه خود را.

برای دیدن آخرین کارهای در دست اجرا و دیدن آنچه که در حال انجام است، می توانید من را در اینستاگرام

پیدا کنید

خیلی دوست دارم ببینم چه چیزی ایجاد می‌کنید، و اگر سؤال یا نظری دارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید :)

خیاطی مبارک!

دوره های این مدرس:

آموزش دوخت لباس شنا قسمت 2 - پایین کمر بلند

Sewing Swimwear Part 2 - High Waisted Bottoms

حالا که چیزهای دیگر را به هم دوخته ایم، آیا هوس ارتقا به سطح متوسط ​​را دارید؟ در این کلاس ما مراحل اولیه ایجاد ow خود را یاد خواهیم گرفت. ..


آموزش دوخت لباس شنا قسمت 1 - تاپ نامتقارن

Sewing Swimwear Part 1 - Asymmetrical Top

«اکنون که ته مایو خود را دوخته ایم، آیا می‌خواهید تاپ را به عنوان هماهنگی کامل آن اضافه کنید؟ در این کلاس ما مراحل اولیه ایجاد ow خود را یاد خواهیم گرفت. .."


آموزش دوخت 102 - فراتر از اصول اولیه: زیپ، درزهای تکمیلی و سایر بخیه ها

Sewing 102 - Beyond the Basics: Zippers, Finishing Seams and Other Stitches

به عنوان سازندگان ما همیشه به دنبال ارتقاء سطح هستیم، درست است؟ اگر احساس می کنید وقت آن رسیده که بازی خیاطی خود را تقویت کنید و مهارت های بیشتری را با ماشین خیاطی خود بیاموزید. ..


آموزش Cose Tu Propia Ropa: Traje de Baño - TOP

Cose Tu Propia Ropa: Traje de Baño - TOP

"Ya cosimos el undie, la parte inferior, ¿Quieres terminal conel TOP como el complemento perfecto؟ En esta clase te voy a mostrar los pasos básicos para cose. .."


آموزش Basicos para Costura de Lencería - Undie Oyamel

Básicos para Costura de Lencería - Undie Oyamel

¿Te emociona la idea de poder crear tu propia lencería pero no sabes por dónde empezar؟ Con esta clase te voy a guiar por los pasos básicos para aprender a cose. ..


آموزش Cose tu propia ropa: Traje de baño - calzón

Cose tu propia ropa: Traje de baño - calzón

Ya que hemos cosido otras prendas básicas، ¿Quieres moverte a un nivel mas intermedio؟ En esta clase te voy a mostrar los pasos básicos para coser tu propio tra. ..


آموزش تصویر مد: طرح و طراحی لباس به شکل بدن خود با Procreate

Fashion Illustration: Sketch and Design Clothes Into Your Own Body Shape with Procreate

"آیا برای اینکه لباس دوخته شده واقعی شبیه طرح شما شود تلاش می کنید؟ پس این کلاس برای شما مناسب است. Fashion Illustration به خاطر باریک، بلند و باریک بودنش قابل تشخیص است. .."


آموزش دوخت لباس زیر زنانه - بیکینی مختصر دوخت در کنار

Sewing Lingerie - Bikini Brief Sew Along

آیا تا به حال خواسته اید لباس زیر خود را بسازید؟ فرقی نمی‌کند که در خیاطی تازه کار هستید یا یک صنعتگر ماهر، می‌توانید یاد بگیرید که چگونه لنگ خود را درست کنید. ..


آموزش مبانی دوخت لباس زیر زنانه - موفقیت کامل برای مبتدیان

Lingerie Sewing Basics - A Total Beginner's Walkthrough

"به این دوره آموزشی مبتدی در مورد دوخت لباس زیر خوش آمدید! در این کلاس ما تمام جزئیات را پوشش خواهیم داد تا پایه ای محکم از دانش در مورد لباس زیر زنانه ایجاد کنیم."


آموزش خیاطی 101 - اصول اولیه

SEWING 101 - The basics

آیا تا به حال رویای ایجاد کمد لباس شخصی دست ساز خود را داشته اید؟ یا تزئین خانه خود با هزار کوسن زیبای ساخته شده توسط خودتان؟ یا فقط در th. ..