Imogen White

استرس کمتر، بیشتر بدوزید

سلام! من ایموجن هستم، سازنده و معلم گلدوزی از استرالیا.

بعد از گذراندن هر کاردستی که در کودکی قابل تصور بود، عمه بزرگم نورما در 14 سالگی به من یاد داد که گلدوزی کنم و از آن زمان دیگر به گذشته نگاه نکرده ام! گلدوزی هنر فوق العاده ای است و هدف من این است که آن را برای افراد در هر سطح مهارتی در دسترس قرار دهم!

از حضور شما متشکریم و امیدوارم یادگیری گلدوزی کمی نور بیشتری به زندگی شما بیاورد!


دوره های این مدرس:

آموزش گلدوزی ساده با کوک پشت

Simple Embroidery with Back Stitch

وقت ندارید؟ جای نگرانی نیست! برای دیدن این سری از الگوهای گلدوزی ساده که در عرض چند ساعت از بین می برید، به من بپیوندید. ما روی یک یا دو دوخت ساده تمرکز خواهیم کرد. ..


آموزش Upcycling با گلدوزی دستی: تی شرت و بلوز

Upcycling with Hand Embroidery: T-Shirts & Blouses

"گلدوزی های خود را از حلقه بیرون بیاورید و به کمد لباس خود وارد کنید! این کلاس تمام آنچه را که باید در مورد افزایش چرخه تی شرت های خود با گلدوزی دستی بدانید را پوشش می دهد! ما..."


آموزش تکه های نمدی با گلدوزی دستی

Felt Patches with Hand Embroidery

"تا به حال خواسته اید تکه های نمدی خود را بسازید؟ این کلاس برای شماست! فقط با استفاده از یک دوخت مبتدی گلدوزی، دوخت زنجیره ای، رنگ ها، ترکیب بندی را بررسی خواهیم کرد."


آموزش گیاهان گلدوزی شده: رزهای بافته شده و گره فرانسوی

Embroidered Botanicals: Woven Roses & French Knots

با این گل رزهای بافته شده به گلدوزی های خود بُعد و جذابیت بدهید! این کلاس شما را از میان دو گل رز مختلف می برد و مرحله به مرحله گره فرانسوی را طی می کند. ..


آموزش گیاهان گلدوزی شده: سبدهای بافته شده و گیاهان لاستیکی

Embroidered Botanicals: Woven Baskets & Rubber Plants

"به سری Embroidered Botanical خوش آمدید، مجموعه ای از کلاس های مبتدی دوستانه با پروژه های گل و گیاه. در این کلاس ما سبد S را پوشش خواهیم داد."


آموزش بدون استرس گلدوزی: راهنمای مبتدیان برای گلدوزی با دست

No Stress Embroidery: A Beginner's Guide to Hand Embroidery

آیا تا به حال به آزمایش گلدوزی دستی فکر کرده اید اما کاملاً خسته شده اید؟ این کلاس برای شماست! در این کلاس پنج دوخت اصلی را یاد می گیرید که می توانید از آنها استفاده کنید. ..


آموزش پرواز در ارتفاع با گره فرانسوی

Flying High with French Knots

"گره های فرانسوی می توانند بسیار دلهره آور باشند، زمانی که شما به تازگی با گلدوزی شروع کرده اید، بنابراین در این کلاس ما با برخی از استراتژی ها در مورد همه ترس های شما مقابله خواهیم کرد."