Rose Sprinkle

طراح و نویسنده کودکان

سلام دوستان! من رز هستم و از حضور شما در اینجا و پیوستن به بیش از 30000 دانش آموزی که قبلاً دوره های من را گذرانده اند بسیار هیجان زده هستم. من عاشق آموزش طراحی داخلی هستم، اما به نوعی یک کارآفرین سریالی هستم و در همه حرفه ها دختر هستم، به این معنی که همیشه در حال انجام کاری هستم :) من همه کارها را انجام داده ام از آمازون گرفته تا مالکیت شرکت حمام و بدن خودم و... انتشار کتاب های کودکان و یادگیری در کنار طراح داخلی که خانه ادوارد کالن را در فیلم های گرگ و میش طراحی کرده است. بله، گرگ و میش. اما تدریس و طراحی همیشه اولین عشق من بوده است، بنابراین من نمی توانم صبر کنم تا تمام نکات و ترفندهایم را با شما به اشتراک بگذارم و جادوی طراحی داخلی را که قرار است انجام دهید، ببینم!

دوره های این مدرس:

آموزش حکاکی با Glowforge، دستور پخت روی تخته برش.

Engraving with the Glowforge, a recipe on a cutting board.

در این کلاس شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از پرینتر لیزری glowforge، یک دستور غذای مورد علاقه را بر روی تخته برش انتخابی خود حک کنید. اگر ندارید. ..


آموزش ظروف مرمری و دکور خانه

DIY Marbled Plateware & Home Decor

در این کلاس به شما نشان می‌دهم که چگونه لوازم جانبی و ظروف سفارشی خود را برای استفاده در مهمانی‌های شام، وسایل مرکزی و به عنوان یک دسترسی تزئینی مرمر کنید. ..


آموزش بهره وری: چگونه با ذهنیت مثبت به اهداف برسید

Productivity: How to Achieve Goals with a Positive Mindset

برای همه شما افرادی که در خارج از کشور هستند، این کلاس برای شماست. در این کلاس یاد می گیرید که چگونه بدون استفاده از اجاق، هدف گذاری را به درستی انجام دهید و در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهید. ..


آموزش راز برنده شدن و درک مشتریان

The Secret to Winning & Understanding Clients

در این کلاس ما در مورد چگونگی ایجاد روابط بهتر با مشتری و نحوه جذب مشتری برای کار خود بحث خواهیم کرد. شما می توانید یک هنرمند با استعداد باشید، اما اگر بله. ..


آموزش اسلات Passthrough با Glowforge

Passthrough Slot with the Glowforge

آیا شما علاقه مند به حکاکی لیزری اقلام بزرگ مانند علائم، نقشه ها یا حتی پوستر هستید؟ چاپگر لیزری Glowforge همه اینها را از خانه شما ممکن می کند. ..