Maggie Heraty

@maggieheraty

سلام! نام من است و من یک هستم هنرمند، طبیعت شناس، و سازمان دهنده عدالت اجتماعی مستقر در دورهام، کارولینای شمالی.

من در بسیاری از مشاغل حرفه‌ای هستم و می‌توانم در کار و اوقات فراغت خود هر تعداد از کارهای مرتبط با هنر و عدالت اجتماعی را انجام دهم. موضوع انتخاب من گیاهان است و من عاشق ساختن تصاویر گیاه شناسی در رسانه های مختلف هنری هستم. بیشتر اوقات، من با آبرنگ، خودکار و جوهر، و خاک رس کار می کنم ... و گاهی اوقات روی Adobe Illustrator کار می کنم، اگرچه من خیلی ترجیح می دهم از رایانه استفاده نکنم! من به عنوان یک تصویرگر مستقل و گاهی اوقات طراح لوگو کار کرده ام. من یک معلم اینجا در Skillshare هستم و همچنین کلاس‌های جوانان و برنامه‌های بعد از مدرسه را در مرکز هنری محلی خود تدریس می‌کنم.

من یکی از بنیانگذاران یک بنیاد عدالت اجتماعی هستم که از سازماندهی مردمی و ایجاد جنبش در کارولینای شمالی و جنوبی حمایت می کند. من همچنین بیشتر وقت خود را به عنوان سازمان دهنده اهداکننده با تولید منابع و سپری می کنم، جایی که افراد ممتاز طبقات جوان را سازماندهی می کنم تا ثروت، زمین و قدرت خود را در جنبش های عدالت اجتماعی توزیع کنند.

وقتی طراحی نمی‌کنم یا سازمان‌دهی نمی‌کنم، می‌توانم از باغچه پر از گیاهان بومی کارولینای شمالی در حیاط جلویی ام مراقبت کنم.

من را در اینستاگرام دنبال کنید:

وب سایت من را در بررسی کنید

طراحی لوگو برای

کاشی و سرامیک گیاه شناسی

تصویر گیاه شناسی

Octavia Butler ink

دوره های این مدرس:

آموزش تصویرسازی گیاه شناسی فشرده: گیاهان را با استفاده از علم و سبک بکشید

Botanical Illustration Intensive: Draw Plants Using Science and Style

به هنرمند و طبیعت‌شناس،  Maggie Heraty،  در این Intensive تصویرسازی گیاه‌شناسی بپیوندید و یاد بگیرید که تصاویر گیاه‌شناسی مبتنی بر علم و هنری را ایجاد کنید. ..