Douglas Butner

مدرس عشایر، بازاریابی هنر، رپ

من عاشق یادگیری و تدریس هستم. من یک خالق آزاد هستم و بیش از سه سال است که به عنوان یک کوچ دیجیتال به دنیا سفر کرده ام. دوره های من بر فروش هنر آنلاین، کار انرژی و موسیقی متمرکز است. من چیزهایی را به من آموزش می دهم که به من کمک می کند، از جمله راهبردهایی که برای فروش بیش از 20000 نسخه از آثار هنری خود بدون تبلیغات پولی استفاده کردم، تکنیک های انرژی که برای باز کردن پتانسیل های انسانی آموخته ام، و نکاتی برای کمک به نوازندگان.

زندگی من

من در مریلند بزرگ شدم و در حال حاضر به دلیل فروش آثار هنری و تدریس آنلاین به کندی در جهان سفر می کنم. من قصد دارم تا زمانی که زنده هستم به سفر، خلق کردن و یادگیری از این سیاره شگفت انگیز ادامه دهم!

هدف من در زمین عشق است. عشق بزرگترین معلم، شفا دهنده و خالق است. من معتقدم وقتی فرد تصمیم می گیرد همه را بدون قید و شرط دوست داشته باشد، آن احساس فوراً تمام جهان را روشن می کند. این دنیایی است که من می خواهم در آن زندگی کنم، بنابراین انتخاب می کنم. امیدوارم دیگران را ترغیب کنم که این ارتعاش را به روش خودشان پیدا کنند.

پروژه های من

من پلتفرمی به نام cXc Music (cxc.world) ایجاد کردم که به شما امکان می دهد موسیقی محلی را از سراسر جهان پیدا کنید و هنرمندان را قادر می سازد با یکدیگر همکاری کنند. این برنامه پارادایم های جدیدی از جمله رای موافق با زمان محدود و مدیریت جغرافیایی در نسخه بتا را ارائه خواهد کرد. cXc Music طولانی‌ترین پروژه من بود که ایده‌های آن تقریباً یک دهه پیش شکل گرفت. برنامه وب ما از سال 2018 آنلاین است.

من همچنین آکادمی Aquarius (aquarius.academy) را شروع کردم، یک مدرسه آگاهی آنلاین رایگان. ماموریت ما کمک به تکامل آگاهی سیاره ای با عشق است. ما محتوا را به اشتراک می گذاریم و ایجاد می کنیم تا به جویندگان کمک کنیم با اطلاعات مناسب برای نقطه سفر خود ارتباط برقرار کنند. ما یک حساب Skillshare داریم! اما Skillshare فقط به ما اجازه می دهد تا انواع خاصی از محتوا را به اشتراک بگذاریم، بنابراین تمام دوره های آینده با محوریت معنویت، علاوه بر دوره های مرتبط با موسیقی، در اینجا پست خواهند شد. ما به تازگی یک کلاس رایگان درباره آگاهی جهانی پست کردیم.

عشق بی نهایت،

- داگلاس

دوره های این مدرس:

آموزش ویدیوهای هنری هوش مصنوعی برای سرگرمی، NFTs + روی جلد متحرک ایجاد کنید

Generate AI Art Videos for Fun, NFTs + Animated Cover Art

"تا به حال یک هنر دیوانه کننده و گیج کننده را دیده اید و تعجب کرده اید که چگونه ساخته شده است؟ به احتمال زیاد، تصاویر و ویدیوهای هوش مصنوعی را بدون اینکه بدانید نگاه کرده اید. شاید شما یک بازی کرده باشید. .."


آموزش یک تجارت آنلاین تی شرت با هزینه صفر راه اندازی کنید

Start an Online T-Shirt Business at Zero Cost

"در این دوره شما یاد خواهید گرفت که یک برچسب تی شرت را به صورت آنلاین راه اندازی و تبلیغ کنید. ما از تمام هزینه های موجودی و سربار با استفاده از چاپ بر اساس تقاضای بازرگانان جلوگیری خواهیم کرد."


آموزش یک عشایر دیجیتالی شوید: زندگی سفر را زندگی کنید

Become a Digital Nomad: Live the Travel Life

" این دوره شما را از حالت ثابت به سفر در سراسر جهان، بدون محدودیت یا نگرانی می برد. شما حتی تحقیق می‌کنید و یک ماجراجویی برای کلاس برنامه‌ریزی می‌کنید. .."


آموزش بازاریابی فیسبوک بدون خرید تبلیغات

Facebook Marketing Without Buying Ads

برای صفحه خود لایک بیشتری می خواهید؟ مشارکت بیشتر از پست های شما؟ در این دنیای شگفت‌انگیز در همه جا، محتوای باکیفیت افراد باکیفیت را به ارمغان می‌آورد. این دوره یک. ..


آموزش هوش مصنوعی برای چاپ بر حسب تقاضا: ساخت تصاویر GPT سفارشی + کلمات کلیدی

AI for Print on Demand: Build a Custom GPT Images + Keywords

"یاد بگیرید چگونه از هوش مصنوعی GPTs سفارشی ChatGPTs برای تولید همزمان تصاویر و ابرداده استفاده کنید و فروش آنلاین هنر هوش مصنوعی خود را آسان کنید. نکات کاربردی، ابزار و. .."


آموزش صدای خود را باز کنید: تکنیک های انرژی برای رپرها و خوانندگان

Unlock Your Voice: Energy Techniques for Rappers and Singers

"شما این اطلاعات را از یک مربی آواز یا هیچ هنرمند دیگری دریافت نخواهید کرد. این دوره فراتر از یک دوره رپ است، دوره ای برای استفاده و بیان است."


آموزش فروش مسترکلاس هنر آنلاین

Sell Art Online Masterclass

" من می خواهم به شما کمک کنم تا هنر دیجیتال خود را بفروشید، از جمله عکس، گرافیک و وکتور. وقتی بیش از 5 سال پیش تجارت آنلاین تی شرت خود را شروع کردم، نمی دانستم کجاست. .."


آموزش نحوه رپ آزاد: ریتم، شعر و تحویل

How To Freestyle Rap: Rhythm, Lyrics & Delivery

در این دوره، مهارت رپ آزاد را در سبک‌های مختلف بدون تمام شدن میله‌ها توسعه می‌دهید، حتی اگر قبلاً رپ نکرده‌اید. این یک b است. ..


آموزش وکتوریزه کردن هر چیزی در Adobe Illustrator با ردیابی تصویر (بدون لمس ابزار Pen)

Vectorize Anything in Adobe Illustrator with Image Trace (Without touching the Pen Tool)

پورتفولیوی دیجیتالی شما بدون وکتور چگونه خواهد بود؟ در این کلاس، نکات و گردش‌های کاری خود را برای یکی از با ارزش‌ترین مهارت‌ها به‌عنوان دیجی با شما به اشتراک می‌گذارم. ..


آموزش فروش یک تن هنر در Redbubble

Sell a TON of art on Redbubble

"اولین محصولی که تا به حال فروختم، یک تی شرت، از Zazzle در سال 2013 بود. من خیلی هیجان زده بودم که رسید فروش را به همه دوستانم نشان دادم، برخی از افراد متنفر (شما جورج) این کار را کردید."