Leah Goren

تصویرگر

یک تصویرگر و طراح الگوی سطح است که در جنوب کالیفرنیا زندگی می کند. او در سال 2012 از دانشکده طراحی پارسونز با مدرک BFA در تصویرسازی فارغ التحصیل شد. کارهای او از الگوی سطح و طراحی محصول برای مشتریانی مانند Anthropologie و Loeffler Randall تا جلد کتاب برای ناشران از جمله Penguin Random House و Macmillan و طراحی زنده را در بر می گیرد. در رویدادهای کیت اسپید و نایک.

آیا از ایده افزودن افراد و پرتره به نقاشی‌های خود ترسیده‌اید؟ می‌خواهید با نکات و تمرین‌هایی ساده که به شما کمک می‌کند در کمترین زمان از افراد ترسیم کنید، بر این کمال‌گرایی غلبه کنید؟ به لیا گورن در جدیدترین کلاس او در مورد طراحی پرتره و فیگور بپیوندید تا تصاویر خود را ارتقا دهید! این درس ها عبارتند از:

  • کاوش تصاویر الهام بخش
  • یافتن نمونه هایی برای ترسیم
  • ترسیم ارقام در محدودیت های زمانی
  • ترسیم پرتره در محدودیت زمانی
  • استفاده از گواش در نقاشی های خود
  • گره زدن افراد با چهره به صحنه ها

ترسیم افراد، و به خصوص چهره ها، می تواند یک چالش باشد، و این کلاس به شما کمک می کند تمرین هایی را انجام دهید که تمرین های زیادی را برای کشیدن چهره و چهره به روش های مختلف ارائه می دهد. p>

!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی فیگور برای تصویرسازی: ترسیم افراد، چهره ها و صحنه ها

Figure Drawing for Illustration: Drawing People, Faces & Scenes

"آیا از ایده اضافه کردن افراد و پرتره ها به نقاشی های خود ترسیده اید؟ می خواهید با نکات و تمرین های ساده بر این کمال گرایی غلبه کنید."


آموزش تصویرسازی و الهام: نگه داشتن یک کتاب طرح

Illustration & Inspiration: Keeping a Sketchbook

اجازه دهید لیا گورن، تصویرگر محبوب، شما را الهام بخشد تا کتاب طراحی را شروع کنید و نگه دارید که به شما کمک می کند خلاق باشید و زیبایی را در دنیای خود ثبت کنید. کتاب طراحی لیا ص. ..


فراتر از آبرنگ: آموزش نقاشی با گواش

Beyond Watercolor: Learn to Paint with Gouache

به دنبال قدم بعدی خود بعد از آبرنگ هستید؟ 3 روش آسان و سرگرم کننده برای نقاشی با گواش را در این کلاس زیبا با تصویرگر لیا گورن یاد بگیرید! ..