Jacqueline Jax

"خلاقیت آرامش را به زندگی شما می آورد"

سلام، من ژاکلین هستم. من از 12 سالگی کار هنری می‌کردم. این روزها من یک هنرمند حرفه‌ای هستم که سفارشات پرتره را انجام می‌دهم و با فروش چاپ‌هایی از نقاشی‌های آبرنگم زندگی تمام وقت خود را می‌سازم. اگر می خواهید با زیبایی و خواص فوق العاده منحصر به فرد کار با آبرنگ آشنا شوید، بیایید در دوره های هنری من شرکت کنید. من هر هفته یک کلاس جدید آپلود می کنم که شامل ترکیبی از بررسی مطالب و مشاوره با تکنیک هایی برای همه سنین و سطوح مهارت است. با کاوش در سفر هنری خود و شروع به نقاشی مانند یک حرفه ای در کمترین زمان، برای الهام گرفتن آماده شوید. حتماً در دوره‌های من برای دوره‌های جایزه در مورد ایجاد یک کسب‌وکار با هنر خود و نحوه استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای قرار گرفتن در معرض دید و فروش آثار هنری مشترک شوید. از آشنایی با شما خوشحالم.

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی گلدار آبرنگ فضای منفی

Negative Space Watercolor Floral Painting

برای یادگیری نحوه ایجاد گل‌های آبرنگ در فضای منفی زیبا با درس‌های آسانی که سبک نقاشی شما را سبک‌تر می‌کند و به شما نشان می‌دهد چگونه این کار را بسازید، آماده شوید. ..


آموزش رنگ آمیزی شاخ و برگ پاییزی با آبرنگ: با استفاده از 3 رنگ اصلی

Painting Fall Foliage with Watercolor : using 3 primary colours

ژاکلین جکس، هنرمند حرفه ای در مورد نقاشی درختان آبرنگ در رنگ های پاییزی تنها با استفاده از 3 رنگ اصلی صحبت می کند. دانش آموزان یاد خواهند گرفت که چگونه مخلوط کنند. ..


آموزش نقاشی گلهای آبرنگ شل برای مبتدیان

Painting Loose Watercolor Flowers for Beginners

آنها می گویند نشانه یک هنرمند واقعی زمانی است که هنر نه تنها منحصر به فرد است، بلکه بیننده را تشویق می کند که کار را متوقف کند و مطالعه کند. در این دوره شما یاد خواهید گرفت که چگونه به شما. ..


آموزش آبرنگ برای مبتدیان - گل و پس زمینه آسان

Watercolor For Beginners - Easy florals and backgrounds

"در این کلاس قصد دارم به شما نشان دهم که چگونه می توانید به راحتی تکه های گل خود را با آبرنگ بسازید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه پس زمینه های آبرنگ را به راحتی نقاشی کنید. . .."


آموزش نقاشی گل رز آبرنگ برای مبتدیان

Painting a Watercolor Rose for Beginners

هر نقاش بزرگی از جایی شروع می‌شود و من معتقدم با تکنیک‌های درست می‌توانید به هر چیزی دست پیدا کنید، مهم نیست که در چه سطحی از آبرنگ خود هستید، نقاشی...


آموزش نقاشی شهودی گل های آبرنگ شل

Painting Intuitive Loose Watercolor Flowers

آنها می گویند نشانه یک هنرمند واقعی زمانی است که هنر نه تنها منحصر به فرد است، بلکه بیننده را تشویق می کند که کار را متوقف کند و مطالعه کند. در این دوره شما یاد خواهید گرفت که چگونه به شما. ..


آموزش نقاشی آبرنگ انتزاعی غروب خورشید درخشان

Painting Shimmering Sunset Abstract Cityscape Watercolor

در این کلاس یاد خواهید گرفت که چگونه مناظر شهری انتزاعی درخشان غروب خورشید را با آبرنگ نقاشی کنید! در این کلاس شما یاد می گیرید که چگونه: از پای آبرنگ روان استفاده کنید. ..


آموزش نقاشی پرتره های مدرن با تکنیک پالت 3 آبرنگ

Painting Modern Portraits with a 3 Watercolors Palette Technique

"اگر همیشه می خواستید یاد بگیرید که چگونه یک پرتره آبرنگ نقاشی کنید، این کلاس برای شماست. این دوره نحوه استفاده از یک پالت رنگ محدود را در خلاقیت نشان می دهد. ..."


آموزش مناظر انتزاعی آسان در آبرنگ برای مبتدیان

Easy Abstract Landscapes in Watercolor for Beginners

این یک کلاس بسیار آسان و آرامش بخش است!! با 3 آموزش گام به گام نقاشی که توسط واترکل نشان داده شده است، نقاشی مناظر انتزاعی را به روشی آسان بیاموزید. ..


آموزش عکاسی در نور خورشید نقاشی درختان با آبرنگ برای مبتدیان

Capturing Sunlight Painting Trees with Watercolor for Beginners

"با یادگیری نحوه گرفتن نور خورشید در حین نقاشی درختان با آبرنگ، پتانسیل واقعی خود را باز کنید. این کلاس برای مبتدیانی که می خواهند آن nex را انتخاب کنند عالی است."


آموزش نقاشی پرتره های آبرنگ رنگارنگ و منحصر به فرد برای مبتدیان

Painting Colorful and Unique Watercolor Portraits for Beginners

اگر همیشه دوست داشتید نحوه نقاشی پرتره های آبرنگ رنگارنگ را بیاموزید، این کلاس برای شما مناسب است. این دوره نحوه استفاده از رنگ کم رنگ محدود را نشان می دهد. ..