Watercolour Mentor

کلاس های هنری، مربیگری و الهام بخشی!

سلام، من دارن از Watercolor Mentor هستم، و من اینجا هستم تا مربی، شما را در سفر آبرنگ خود تشویق و الهام کنم! در این صفحه SkillShare، آموزش های متنوعی را خواهید یافت که به شما کمک می کند پیشرفت خود را در نقاشی آبرنگ سریع پیگیری کنید. من برخی از جامع ترین کلاس های خط و شستشو را در Skillshare تدریس می کنم.

من دوست دارم دانش خود را با شما به اشتراک بگذارم و یک جامعه دوستانه بدون قضاوت بسازم تا به شما در کشف این مهارت و سرگرمی شگفت انگیز کمک کنم.

هدف من ارائه ویدیوهای ساده برای آسان کردن یادگیری آبرنگ و کمتر ترسناک است! من از یک پالت محدود استفاده می‌کنم و هنگام نقاشی مناظر، سبکی آزاد، پر جنب و جوش و رسا دارم.

یک چیز منحصر به فرد در مورد من و مربی آبرنگ این است که من دارای سوابق روانشناسی و تحصیلی هستم. من مشتاق ایجاد تفاوت در سطح شخصی با ارائه بازخورد و راهنمایی واقعی هستم. من دوست دارم از شما بشنوم. من یک هنرمند پاره وقت هستم و برای کارهایم جوایزی کسب کرده ام. آموزش آبرنگ علاقه من است و مشتاقانه منتظر هستم تا کلاس های برتر خود را در این پلتفرم با شما به اشتراک بگذارم. اگر سؤال یا پیشنهاد یا درخواستی برای کلاس های آینده دارید، فقط در یک پروژه یا منطقه بحث به من پیام دهید. من با شما تماس خواهم گرفت و تا جایی که بتوانم به شما کمک خواهم کرد.

حتماً من و کلاس‌هایم را در اینجا دنبال کنید تا به‌روز باشید!

اگر مایلید کارهای بیشتری از من ببینید، من پیوندهای رسانه های اجتماعی دیگر را در زیر تصویر نمایه خود قرار داده ام

Murano - 1/8th Sheet, Line and Wash

پرتره مرد - 1/4 ورق، آبرنگ

پرتره زن -1/4 برگه، آبرنگ

صحنه ساحل - 1/4 ورق، آبرنگ

سوئیس، حومه شهر - 1/4 ورق، آبرنگ

کپنهاگ - ورق 1/8، خط و شستشو

آفتابگردان، ورق 1/8، آبرنگ

میدان سنت مارک ونیز - 1/4 ورق، آبرنگ

آلمان، بازار خیابان - ورق 1/8، خط و شستشو

لندن، محله چینی - 1/4 ورق، آبرنگ

دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی گل آفتابگردان با آبرنگ

Painting Sunflowers in Watercolor

"به نقاشی آفتابگردان در آبرنگ خوش آمدید در این کلاس چند گل آفتابگردان زیبا را با آبرنگ نقاشی می کنیم. آبرنگ یک وسیله عالی برای همه است. .."


آموزش نحوه نقاشی پرتره های آبرنگ

How to Paint Watercolor Portraits

من دارن از مربی آبرنگ هستم و به "چگونه پرتره های آبرنگ نقاشی کنیم" خوش آمدید! نقاشی پرتره چالش برانگیز است! به خصوص برای مبتدیان چالش برانگیز است. ..


آموزش ملزومات طراحی آبرنگ: طراحی و نقاشی مناظر ساده

Watercolour Sketching Essentials: Drawing and Painting Simple Landscapes

سلام، من دارن از مربی آبرنگ هستم. اگر به دنبال کلاسی هستید که به شما اعتماد به نفس بدهد و به شما در بهبود طراحی و نقاشی آبرنگ کمک کند. ..


آموزش طراحی شهری در سنگاپور

Urban Sketching in Singapore

"به طراحی شهری در سنگاپور خوش آمدید. طراحی شهری راهی سرگرم کننده برای خلق آثار تازه و خودانگیخته و در عین حال لذت بردن از مدتی در فضای باز است. ترکیبی از ...."


آموزش ملزومات آبرنگ: تئوری، طرز فکر و تکنیک ها

Watercolor Essentials: Theory, Mindset and Techniques

"به ملزومات آبرنگ خوش آمدید: تئوری، ذهنیت و تکنیک‌ها. در این کلاس به بررسی اجزای سازنده نقاشی آبرنگ خواهیم پرداخت. درک کنید. ..."


آموزش ملزومات خط و شستشو: طراحی منظره ساحلی

Line and Wash Essentials: Coastal Landscape Sketching

"سلام، من دارن یئو هستم، هنرمند آبرنگ از ملبورن، ویکتوریا. به Line and Wash Essentials: طراحی منظره ساحلی خوش آمدید. در این کلاس، شما یک را یاد خواهید گرفت. .."


آموزش صحنه کلبه جادویی: ملزومات منظره آبرنگ

Magical Cottage Scene: Watercolor Landscape Essentials

"خوش آمدید! در این کلاس، ما یک صحنه کلبه را با آبرنگ نقاشی می کنیم. مناظر طبیعی ساده و زیبا هستند و سوژه مناسبی برای یک بگی فراهم می کنند. ...."


آموزش کلبه های روستایی در آبرنگ: لائوس

Village Huts in Watercolour: Laos

"خوش آمدید! در این کلاس، ما یک صحنه کلبه روستایی را با آبرنگ نقاشی می کنیم. مناظر طبیعی ساده و زیبا هستند و سوژه مناسبی را برای یک کودک فراهم می کنند."


آموزش ملزومات آبرنگ: لحن و ارزش های ساده ساخته شده است

Watercolor Essentials: Tone and Values Made Simple

«سلام، من دارن از Watercolor Mentor هستم و به Watercolor Essentials: Tone and Values ​​Made Simple خوش آمدید. آیا تعجب می کنید که چگونه برخی از نقاشی ها دارای این «سه تاریکی» هستند. .."


آموزش طراحی شهری در آبرنگ: قایق ها و ساختمان های کپنهاگ

Urban Sketching in Watercolor: Copenhagen Boats and Buildings

"سلام و خوش آمدید. در این کلاس، ما یک منظره ساحلی از کپنهاگ، دانمارک را طراحی و نقاشی می کنیم. شما یاد خواهید گرفت که چگونه با قلم طراحی کنید و همچنین چگونه به ما ...."


آموزش پرتره های خانه و ساختمان: ملزومات خط و شستشو

House and Building Portraits: Line and Wash Essentials

سلام، من دارن از Watercolor Mentor هستم و به House and Building Portraits: Line and Wash Essentials خوش آمدید. خط و شستشو یکی از اولین معرفی های من بود. ..


آموزش ملزومات آبرنگ: توسعه سبک شما

Watercolour Essentials: Developing Your Style

"به Watercolor Essentials خوش آمدید: توسعه سبک منحصر به فرد خود. در این کلاس به نحوه ایجاد نقاشی های آبرنگ منحصر به فرد از یک سری می پردازیم. ..."


آموزش برای نقاشی خود برنامه ریزی کنید: 6 منظره مختلف آبرنگ را طراحی و نقاشی کنید

Planning Your Painting: Sketch and Paint 6 Different Watercolour Landscapes

سلام، من دارن از مربی آبرنگ هستم. تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه یک عکس یا منظره را به یک نقاشی تبدیل کنیم؟ در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه! شما y را خواهید ساخت. ..


آموزش خط نهایی و شستشو: تکنیک ها و مناظر

Ultimate Line and Wash: Techniques and Landscapes

"سلام، من دارن از Watercolor Mentor هستم و به Ultimate Line and Wash: Techniques and Landscapes خوش آمدید. Line and wash و یکی از اولین معرفی های من به ... بود."


آموزش ملزومات نقاشی آبرنگ شل: فرآیند و تکنیک های کامل

Loose Watercolour Painting Essentials: Complete Process and Techniques

"سلام، من دارن یئو هستم، هنرمند آبرنگ از ملبورن، ویکتوریا. به "لزومات نقاشی آبرنگ شل" خوش آمدید. در این کلاس، شما conce را یاد می گیرید و به کار می برید. .."


آموزش صحنه های خیابانی ساده با آبرنگ

Simple Street Scenes in Watercolor

به صحنه های خیابانی ساده در آبرنگ خوش آمدید. در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه چهار صحنه مختلف خیابانی را به صورت آزاد و امپرسیونیستی ترسیم و نقاشی کنید. ..


آموزش نقاشی پرتره با آبرنگ: تمرینات سرگرم کننده و آسان

Watercolor Portrait Painting: Fun and Easy Exercises

"تا به حال خواسته اید یاد بگیرید که چگونه یک پرتره آبرنگ شل و پر جنب و جوش بکشید؟ پرتره اغلب به عنوان یک فرآیند دشوار و طولانی در نظر گرفته می شود. اما لازم نیست. .."


آموزش ملزومات طراحی شهری: کتاب های رنگ آمیزی خود را ایجاد کنید!

Urban Sketching Essentials: Create Your Own Coloring Books!

"سلام، من دارن از مربی Watercolor هستم، و به ملزومات طراحی شهری خوش آمدید: کتاب های رنگ آمیزی خود را بسازید! طراحی شهری با خط و شستشو یک راه سرگرم کننده است. ..."


آموزش تسلط بر منظر شهری در آبرنگ: دوره نهایی

Mastering Urban Landscape in Watercolor: The Ultimate Course

"در این کلاس جامع، شما هر آنچه را که باید در مورد نحوه نقاشی مناظر شهری با آبرنگ بدانید، یاد خواهید گرفت. مناظر شهری یک جذابیت است.


آموزش ملزومات خط و شستشو: طراحی شهری برای مبتدیان

Line and Wash Essentials: Urban Sketching for Beginners

به Line and Wash Essentials: Urban Sketching برای مبتدیان خوش آمدید. در این کلاس، ما به بررسی نکات اساسی در مورد آنچه که یک صحنه شهری را تشکیل می دهد خواهیم پرداخت. ..


آموزش نقاشی منظره ساحلی با قایق ها و ساختمان ها: ملزومات آبرنگ

Painting a Coastal Landscape with Boats & Buildings: Watercolor Essentials

"به نقاشی منظره ساحلی با قایق ها و ساختمان ها خوش آمدید. در این کلاس، ما یک منظره ساحلی را با عناصر مختلف از جمله قایق، بو نقاشی خواهیم کرد. .."


آموزش طراحی شهری در بورانو: خط و شستشوی آبرنگ

Urban Sketching in Burano: Watercolour Line and Wash

"سلام و به طراحی شهری در بورانو: ملزومات قلم و آبرنگ خوش آمدید. همه ما به مکان‌هایی رفته‌ایم که با ما همراه شده‌اند، خواه یک شهر جدید، شهر یا شب باشد. ..."


آموزش Cinque Terre در آبرنگ: پیچیدگی تا نقاشی شل

Cinque Terre in Watercolor: Complexity to Loose Painting

درود و خوش آمد! در این کلاس می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه Cinque Terre، ایتالیا را با آبرنگ نقاشی کنید. یکی از چیزهایی که من به عنوان یک مبتدی با آن دست و پنجه نرم کردم لیا بود. ..


آموزش منظره شهری نیویورک در آبرنگ

New York City Urban Landscape in Watercolour

"خوش آمدید! در این کلاس، نیویورک را با آبرنگ نقاشی می کنیم. یادگیری نحوه ثبت منظره شهری به شیوه ای سریع، سرگرم کننده و آزاد یک امر ضروری است."


آموزش تسلط بر نقاشی آبرنگ شل: مناظر شب و روز

Mastering Loose Watercolour Painting: Night and Day Landscapes

"به دنیای هیجان انگیز و فریبنده نقاشی آبرنگ خوش آمدید! به عنوان یک مبتدی، تسلط بر هنر ایجاد یک منظره شل و در عین حال دقیق می تواند احساس خوبی داشته باشد. ...."


آموزش نقاشی صحنه رودخانه با آبرنگ

Painting a River Scene in Watercolor

"طبیعت مملو از انواع شگفتی ها است. در حالی که ساختار وجود دارد، پیچیدگی و تنوع در سنگ ها، درختان، برگ ها و شاخه ها نیز وجود دارد. جایی که آب i. .."


آموزش تسلط بر آبرنگ: مبانی نقاشی آزاد

Mastering Watercolor: The Basics of Loose Painting

"به دنیای هیجان انگیز و فریبنده نقاشی آبرنگ خوش آمدید! به عنوان یک مبتدی، تسلط بر هنر ایجاد یک منظره شل و در عین حال دقیق می تواند احساس خوبی داشته باشد. ...."


آموزش نقاشی با آبرنگ جوی - تکنیک ها و مناظر

Atmospheric Watercolor Painting - Techniques and Landscapes

"سلام، من دارن از مربی آبرنگ هستم و به "نقاشی آبرنگ جوی - تکنیک ها و مناظر" خوش آمدید. پرسپکتیو جوی یا پرسپکتیو هوایی. .."


آموزش مناظر آبرنگ برای مبتدیان

Watercolor Landscapes For Beginners

"به "منظره های آبرنگ برای مبتدیان" خوش آمدید. در این کلاس به شما نشان خواهم داد که چگونه یک منظره آبرنگ را در کمتر از 30 دقیقه طراحی و نقاشی کنید. من...


آموزش مناظر استرالیایی آسان شده است

Australian Landscapes Made Easy

"به مناظر آبرنگ استرالیا خوش آمدید. در این کلاس، من به شما نشان خواهم داد که چگونه چهار منظره مختلف استرالیا را در فضایی آزاد و جوی ترسیم و نقاشی کنید."


آموزش مناظر ساحلی جوی برای مبتدیان - اصول اولیه آبرنگ

Atmospheric Beach Landscapes for Beginners - Watercolour Basics

"به مناظر ساحلی جوی برای مبتدیان خوش آمدید: مبانی آبرنگ در این کلاس، ما یک منظره ساحلی از ویکتوریا، ملبورن را نقاشی خواهیم کرد. ساحل لا. .."


آموزش طراحی آسان منظر شهری

Easy Urban Landscape Sketching

"سلام، من دارن از راهنمای Watercolor Mentor هستم و به طراحی Easy Urban Landscape Sketching خوش آمدید. طراحی شهری با خط و شستشو یک راه سرگرم کننده برای ایجاد تازگی و اسپانتا است. .."


آموزش ملزومات نقاشی آبرنگ شل: منظره خانه انبار روستایی

Loose Watercolor Painting Essentials: Country Barn House Landscape

"خوش آمدید! در این کلاس، ما یک صحنه خانه روستایی شل را با آبرنگ نقاشی خواهیم کرد. مناظر طبیعی ساده و زیبا هستند و زیربنای عالی را ارائه می دهند.


آموزش نقاشی چهره ها با آبرنگ: تمرین های سرگرم کننده برای کمک به شما برای شروع

Painting Faces in Watercolour: Fun Exercises To Help You Get Started

"سلام و خوش آمدید به نقاشی چهره ها در آبرنگ: تمرین های سرگرم کننده برای کمک به شما برای شروع چهره ها و پرتره ها یکی از چالش برانگیزترین موضوعات برای شروع هستند. .."


آموزش آبرنگ های جوی: مناظر مرطوب در خیس

Atmospheric Watercolors: Wet-in-wet Landscapes

"به راهنمای آبرنگ های جوی: مناظر مرطوب در مرطوب خوش آمدید" در این کلاس، دو منظره ساده شده را با استفاده از انواع مرطوب در مرطوب نقاشی می کنیم. .."


آموزش یک مزرعه آفتابگردان جوی را با آبرنگ نقاشی کنید

Paint an Atmospheric Sunflower Field in Watercolor

"به نقاشی یک مزرعه آفتابگردان با آبرنگ خوش آمدید در این کلاس، یک مزرعه آفتابگردان زیبا را با آبرنگ نقاشی می کنیم. آبرنگ وسیله ای عالی است. .."


آموزش مناظر ساحلی استرالیا که ساده شده اند

Coastal Australian Landscapes Made Simple

"به مناظر ساده استرالیایی ساحلی خوش آمدید در این کلاس، چند مناظر استرالیایی از ویکتوریا شرقی ( دماغه ویلسون) را نقاشی خواهیم کرد. بودن. .."


آموزش Line and Wash Essentials: برنامه ریزی و ترکیب نقاشی شما

Line and Wash Essentials: Planning and Composing Your Painting

"به Line and Wash Essentials خوش آمدید: برنامه ریزی و آهنگسازی نقاشی خود را. در این کلاس، ما به بررسی نکات ضروری در مورد آنچه که زیربنای یک زیباست..."


آموزش مناظر طبیعی جوی در آبرنگ

Atmospheric Natural Landscapes in Watercolor

"به مناظر طبیعی جوی در آبرنگ خوش آمدید. همه ما می خواهیم یک منظره جوی زیبا را نقاشی کنیم. اغلب ما آن تصویر کاملی از مجموعه خود داریم..."


آموزش ملزومات پرتره آبرنگ: رنگ آمیزی رنگ پوست

Watercolour Portraiture Essentials: Painting Skin Tones

«سلام و خوش آمدید به ملزومات پرتره آبرنگ: رنگ‌آمیزی پوست. نقاشی پرتره برای نقاشان مبتدی و پیشرفته چالش برانگیز است. در پایان. .."


آموزش مناظر آبرنگ شل برای مبتدیان: پیاده روی در جنگل

Loose Watercolor Landscapes for Beginners: A Walk in The Forest

"در این کلاس، ما یک منظره جنگلی را با استفاده از انواع تکنیک‌های مرطوب در خیس و تکنیک‌های مرطوب در خشک نقاشی می‌کنیم. ایجاد ظاهری نرم و مه آلود با se. .."


آموزش مناظر ساحلی آبرنگ آسان

Easy Watercolor Coastal Landscapes

"سلام، من دارن از مربی آبرنگ هستم. در این کلاس، مناظر آزاد ساحلی را نقاشی می کنیم و فرآیند دو مرحله ای سرگرم کننده و آسان خود را برای نقاشی کردن یاد می گیریم..."