Jarmila Oškerová

معلم زبان انگلیسی و مربی عصبی زبان

سلام، من میلا هستم

من یک متخصص زبان و مربی عصبی زبان هستم. من اهل جمهوری چک هستم و در اسپانیا مستقر هستم.

من از سال 2012 به تدریس زبان انگلیسی پرداخته ام و با هزاران مشتری از 6 کشور مختلف کار کرده ام. من یادگیری زبان را با علوم اعصاب و مربیگری ترکیب می کنم. از سال 2018 من 100٪ به صورت آنلاین تدریس می کنم و بیش از 9000 کلاس زیر کمربند خود دارم.

من دارای مدرک لیسانس در رشته فیلولوژی و اقتصاد و مدرک کارشناسی ارشد در ترجمه و ترجمه هستم. در دوران تحصیل در دانشگاه، در مصر، اسپانیا و چین انگلیسی تدریس کردم. پس از فارغ التحصیلی، به اسپانیا نقل مکان کردم و در آنجا مدرک CELTA خود را گرفتم و در یک آکادمی زبان انگلیسی کار کردم.

در سال 2018، همزمان با داشتن شاگردان خودم، تدریس آنلاین را برای یک شرکت چینی شروع کردم. در سال 2021، من به عنوان یک مربی Neurlanguage® دارای گواهینامه تبدیل شدم و از تدریس به مربیگری منتقل شدم.

من صحبت می کنم: انگلیسی، اسپانیایی، چکی، روسی

نقاط قوت من:

  • رویکرد دوستدار مغز
  • همدلی
  • کنجکاوی
  • ذهن باز
  • آگاهی فرهنگی
  • طرز فکر رشد
  • انگیزه
  • علوم اعصاب

آنچه مشتریان من می گویند

با من در info @jarmilaoskerova.com تماس بگیرید

من قول می دهم در اسرع وقت با شما تماس بگیرم.

دوره های این مدرس:

آموزش Jamboard برای معلمان

Jamboard for Teachers

تمام مواد آموزشی خود را در یک مکان نگه دارید و کلاس های خود را برای دانش آموزان خود تعاملی و جذاب کنید. من شما را در مسیر درست شروع می کنم و به شما کمک می کنم. ..


آموزش فایل های PDF خود را قابل ویرایش کنید: راهنمای گام به گام

Make your PDF Files Editable: Step-by-Step Guide

دیگر نیازی به هدر دادن کاغذ برای چاپ فایل های PDF خود نیست! در این کلاس، من به شما یک راه سریع برای ساختن کتاب‌های کار، کتاب‌های راهنما، برگه‌های کاری، آزمون‌ها، سوالات خود را نشان می‌دهم. ..


آموزش مخاطبان خود را در طول جلسات زوم درگیر کنید

Engage Your Audience During Zoom Meetings

درگیر کردن مخاطبان نه تنها برای سخنرانی در جمع ضروری است، بلکه یک ویژگی کلیدی رهبری است. اولین قدم درک پیچیدگی o است. ..


آموزش یک کتاب کار برای مشتریان خود در Canva ایجاد کنید: راهنمای گام به گام

Create a Workbook for Your Clients in Canva: A Step-by-Step Guide

آیا می خواهید یک کتاب کار زیبا با ظاهر حرفه ای برای مشتریان خود ایجاد کنید تا بتوانید هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت کنید؟ اگر چنین است، در مسیر درستی هستید. ..