HugsyArts

آرزوی الهام بخشیدن داشته باشید
دوره های این مدرس:

آموزش نقاشی خط خطی پرانرژی روی زاد و ولد

Energetic scribble drawing on procreate

"درباره این کلاس ایجاد آثار هنری خط خطی مدرن هرگز به این آسانی یا سرگرم کننده نخواهد بود! در این کلاس تمام ترفندهای کتاب مورد نیاز را گام به گام به شما آموزش می دهم. .."


آموزش کشیدن ابله های فانکی

Learn to draw Funky doodles

سلام و به این جدیدترین کلاس اشتراک مهارت، Doodles Funky خوش آمدید. این کلاس کاملاً سرگرم کننده است، این روش سرگرم کننده است و ظاهری واقعاً سرگرم کننده و در عین حال دوست داشتنی ایجاد می کند. ..


آموزش کلاس کاریکاتور. یاد بگیرید چگونه مانند یک کاریکاتوریست ببینید

Caricature class. Learn How to see like a caricaturist

«چگونه در کاریکاتور ببینیم یک آموزش نقاشی است که روش‌های چگونگی دیدن مانند یک هنرمند کاریکاتور را آموزش می‌دهد. آیا شما هنوز نمی دانید که چگونه کاریکاتور هنر. .."


آموزش روش HugsyArts برای طراحی تلطیف شده و کارتونی روی فرزند

HugsyArts method to stylised and cartoon drawing on procreate

با روش من طراحی استایل و کارتونی را یاد بگیرید! برای این آموزش به iPad، Apple Pencil و برنامه procreate نیاز دارید، اما این روش در اکثر موارد کار خواهد کرد. ..


آموزش سبک کتاب داستان SweetArt در مورد تولید مثل

SweetArt storybook style on procreate

سلام به همه و به کلاس اشتراک مهارت جدید من در مورد نحوه ایجاد تصاویر شیرین کتاب داستان با استفاده از تکنیک های ویرایش عکس خوش آمدید. من بروس را تهیه کرده ام. ..


آموزش روش من برای تبدیل عکس ها به پرتره های سرگرم کننده کارتونی را بیاموزید

Learn my method to turn photographs into cartoony fun portraits

سلام و به کلاس اشتراک مهارت جدید من در مورد چگونگی تبدیل عکس ها به کارتون های مدرن جالب با استفاده از Procreate خوش آمدید. من براش های مورد استفاده در این کلاس را ارائه کرده ام. ..


آموزش کلاس کاریکاتور: تشبیه، طراحی و اغراق

Caricature class: likeness, sketching and exaggeration

سلام و به کلاس اشتراک مهارت جدید من در مورد روش من در ایجاد نقاشی های کارتونی کاریکاتور از افرادی که از procreate استفاده می کنند خوش آمدید. این قسمت 1 از یک سری کلاس هاست. ..


آموزش خودتان را مانند یک حرفه ای کارتون کنید

Cartoon yourself like a pro

" سلام به همه و به کلاس اشتراک مهارت جدید من در مورد نحوه کارتون کردن مانند یک حرفه ای خوش آمدید. من براش های مورد استفاده در این کلاس را ارائه کرده ام که می توانید آنها را در resou پیدا کنید. .."


آموزش ایجاد تصاویر حیوانات خانگی از روی عکس

Creating pet illustrations from photographs

"درباره این کلاس جهان در حال حاضر دیوانه می شود برای پرتره های حیوانات خانگی از اعضای خانواده محبوب آنها! این یک روش فوق العاده برای به دست آوردن کمیسیون است. .."


آموزش در تولید مثل، مقیاس خاکستری را به رنگ تبدیل کنید

Turn Greyscale into colour on procreate

" سلام به همه و به کلاس اشتراک مهارت جدید من در مورد نحوه تبدیل نقاشی های خاکستری به رنگ کامل خوش آمدید. این یک روش فوق العاده قدرتمند برای داشتن آستین بالا است. .."


آموزش بیاموزید که چگونه هنر مدرن جوهری را بر روی مجموعه قلم مو procreate inc ایجاد کنید

Learn how to create inky modern art on procreate inc brushset

"درباره این کلاس ایجاد آثار هنری با جوهر مدرن هرگز به این آسانی یا سرگرم کننده نخواهد بود! در این کلاس قدم به قدم تمام ترفندهای کتاب مورد نیاز برای س. .."


آموزش طراحی شهری روی زایش

Urban sketching on procreate

"درباره این کلاس طراحی شهری روز به روز در سراسر جهان محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این کار بسیار ساده است و نیازی به مدرک طراحی گرافیک ندارید. .."


آموزش نقاشی رسا بر روی زاد و ولد برای مبتدیان

Expressive drawing on procreate for beginners

"درباره این کلاس من از شما دعوت می کنم که به سفری به آن سوی مغز خود بیایید. جنبه خلاقانه، جایی که اتفاقات زیبایی رخ می دهد، من به شما نشان خواهم داد که چگونه آن را حذف کنید. .."


آموزش با نحوه تبدیل عکس های حیوان خانگی به پرتره حیوانات خانگی در Procreate آشنا شوید

Learn how to turn pet photos into pet portraits in Procreate

سلام و به کلاس اشتراک مهارت جدید من در مورد چگونگی تبدیل عکس های حیوان خانگی خود به پرتره های حیوان خانگی واقعاً زیبا با استفاده از نسل خوش آمدید. من براش را تهیه کرده ام. ..