Henry Daw

طراح تجربه کاربری صوتی - مشاور


سلام ، نام من هنری داو است. من یک طراح Audio UX و هستم مشاور، مستقر در لندن. پس از 13 سال کار به عنوان یک طراح صدای داخلی، برای نوکیا و مایکروسافت، مستقل شدم پیمانکار در اواخر سال 2015. زمانی که در نوکیا و مایکروسافت بودم، صداهایی را برای میلیاردها دستگاه در سراسر جهان ایجاد کردم، از جمله جدیدترین نسخه‌های بدنام Nokia Tune و Mic rosoft لومیا آهنگ زنگ پیش‌فرض. من اکنون wor k با طیف وسیعی از مشتریان، تخصصی در توسعه ng ناحیه طراحی صدای UX/UI یا Audio UX - طراحی صدای رابط بسیار متمرکز که بخش مهمی از تجربه کاربر برای فناوری امروزی را تشکیل می دهد، خواه پیشرفته باشد پوشیدنی، دستگاه خانه هوشمند، دستگاه پزشکی بیمارستانی یا موبایل.

از طریق کارم، ارائه سخنرانی و استفاده از پلتفرم های آموزشی مانند Skillshare، هدف من برجسته کردن اهمیت طراحی صدا و کمک به آماده شدن برای رابط اصلی آینده، رابط صوتی است. من همچنین در تلاش هستم تا زمینه نوظهور Audio UX Design را رشد دهم و در نهایت طراحی صدا را عمیق‌تر به فرآیند کلی طراحی وارد کنم - e اطمینان حاصل کنیم که تجربیات صوتی ما برای فناوری امروز و فردا به طور ماهرانه و مناسب طراحی شده است.

خوشحالم که در اینجا با شما ارتباط برقرار می‌کنم، و همچنین می‌توانم آن را در LinkedIn و نیز پیدا کنم.

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی صدا در UX: مقدمه ای برای طراحان

Sound Design in UX: An Introduction for Designers

این دوره مقدمه ای بر استفاده از طراحی صدا در UX ارائه می دهد - یک جزء اغلب نادیده گرفته شده اما حیاتی در تجربیات کاربر محصول ما. اگر بدهید. ..