Amit Ray

سازنده و کارآفرین محتوا

سلام خواننده،

اسم من آمیت ری است و یک خالق محتوای دیجیتال و کارآفرین آنلاین هستم.

یکی از بزرگترین علایق من آزمایش و آزمایش تکنیک های مختلف است که ممکن است نتایج بهتری برای من به همراه داشته باشد. به همین دلیل است که من دائماً به دنبال راه های جدیدی برای بهبود روش یادگیری و مطالعه خود هستم.

من آزمایش‌های بهره‌وری خود را پیگیری می‌کنم، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که هر چیزی که در اینجا آموزش می‌دهم برای من کار می‌کند. و احتمال زیادی وجود دارد که بتواند برای شما نیز کار کند! من هم واقعاً اهل تجارت هستم! و به همین دلیل است که من بر یادگیری مستمر تمرکز می‌کنم، چیزها می‌توانند بینش‌هایی را برای پروژه‌های آینده به من بدهند.

منظور بودن به من کمک می‌کند تا از دستاوردهای گذشته‌ام یادداشت کنم، خواسته‌های فعلی‌ام را مدیریت کنم و اهداف آینده‌ام را تعیین کنم. من فقط زمانی کارها را انجام می دهم که به آنها علاقه داشته باشم. بنابراین می توانید مطمئن باشید، هر آنچه که من در اینجا آموزش می دهم، چیزی است که مرا هیجان زده می کند!

هدف اصلی من در اینجا این است که دانش خود را با همه شما به اشتراک بگذارم! من همچنین حاضرم با دانش آموزان و معلمانم یاد بگیرم. پروژه بزرگ بعدی من این است: من به بریتانیا خواهم رفت تا ساکن شوم و زندگی رویایی خود را زندگی کنم... اوه، و من عاشق عکاسی و روزنامه نگاری هستم!

کار من را در اینجا بررسی کنید:

-وب سایت Amitraylive

فیس بوک

دوره های این مدرس:

آموزش حلقه های اینستاگرام برای مبتدیان و ویرایش فیلم ها

Instagram Reels for Beginners and Editing Videos

"اوایل سال 2020، اینستاگرام Reels for Stories خود را منتشر کرد. حلقه های اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از کاتالوگ موسیقی و استفاده، ویدئوهای جذاب، سرگرم کننده و کوتاه بسازند."


آموزش تسلط بر تبلیغات بازاریابی فیس بوک 2022: طرح کامل برای ایجاد نام تجاری خود در فیس بوک

Facebook Marketing Ads Mastery 2022: The Complete Blueprint To Build Your Brand on Facebook

"فیس‌بوک نزدیک به 10 سال است که یک پلت فرم تبلیغاتی قدرتمند دیوانه‌وار بوده است. در طول سال‌ها، گزینه‌های هدف‌گیری برای کمک به نشانه‌گذاری فوق‌العاده دقیق شده‌اند.


آموزش اصول وبلاگ نویسی: نحوه ایجاد ترافیک

Blogging Basics: How to Generate Traffic

به کلاس اصول وبلاگ نویسی خوش آمدید. نام من آمیت ری است، مربی کلاس شما. در این کلاس، من قصد دارم شما را گام به گام در مورد نحوه تولید راهنمایی کنم. ..


آموزش NFT برای مبتدیان 2022: چگونه به یک خالق NFT تبدیل شویم

NFT For Beginners 2022: How To Become An NFT Creator

این کلاس در 9 درس تشکیل می شود که شامل مراحل عملی برای شما می شود تا بفهمید NFT چیست، بازار چیست و همچنین. ..