Dan Dan

تحلیلگر + یوتیوبر

سلام،

من شینونسو دانیل هستم. من یک کارشناس امور مالی و تجارت هستم که به مردم کمک می کنم تا به صورت آنلاین درآمد کسب کنند.

می‌توانید نحوه سرمایه‌گذاری در بازار سهام، راه‌اندازی کسب‌وکار خود، تجارت فارکس و کسب درآمد با ارزهای دیجیتال را بیاموزید. من همچنین در مورد نکات مربوط به فشارهای جانبی صحبت خواهم کرد و به شما بینشی در مورد چگونگی کارآفرین بودن خواهم داد.

من شروع به ایجاد محتوای دیجیتال کردم زیرا می‌خواستم به مردم کمک کنم تا یاد بگیرند که چگونه پول کار می‌کند و چگونه می‌توانند از آن سود بیشتری ببرند. من خودم در این زمینه ها موفقیت های زیادی کسب کرده ام، بنابراین می دانم چه چیزی کار می کند.

در ارتباط با معلم Skillshare بودن، من به صورت هفتگی در YouTube کار می کنم. لطفاً من را در Skillshare و برای به‌روزرسانی‌های منظم دنبال کنید.

دوره های این مدرس:

آموزش 15 ایده برتر Side Hustle در سال 2022: رئیس خود باشید

15 Best Side Hustle ideas in 2022: Be Your Own Boss

15 بهترین ایده‌های جانبی برای خلاقان، یک دوره کارآفرینی درباره بهترین و بهترین مشاغلی است که می‌توانید از خانه یا هر جای دنیا کار کنید، به عنوان مثال. ..


آموزش 20 بهترین شغل آزاد و فعالیت های جانبی: رئیس خود شوید

20 Best Freelancing Jobs and Side Hustles: Become Your Own Boss

Freelancing Fundamentals: Become Your Own BossThis دوره، Freelancing Fundamentals: Become Your Own Boss: Become Your Own Boss، دوره ای است که شما را در معرض آن قرار می دهد. ..


آموزش چاپ بر اساس تقاضا برای خلاقان: راهنمای نهایی برای تجارت تی شرت

Print on Demand Business for Creatives: The Ultimate Guide to T-Shirt Business

"Print on Demand Business for Creatives: The Ultimate Guide to T-Shirtاین دوره آموزشی، Print on Demand for Creatives، راهنمای کاملی در مورد نحوه شروع، فهرست کردن و ... است."


آموزش 20 بهترین کسب و کار آنلاین برای نوجوانان برای شروع در سال 2022

20 Best Online Businesses for Teens to Start in 2022

20 بهترین کسب و کار آنلاین برای نوجوانان در این کلاس، بهترین راه‌ها را برای نوجوانان برای شروع کسب‌وکارهای آنلاین بررسی کردیم. این شرکت‌های تجاری بکسل طراحی شده‌اند. .."


آموزش Canva برای مبتدیان: راهنمای نهایی طراحی های Canva

Canva for Beginners: The Ultimate Guide to Canva Designs

Canva for Beginners: The Ultimate Guide to Canva Designs، یک دوره کامل در مورد نحوه طراحی در Canva است. این اصول اولیه طراحی و نحوه کار شما را توضیح می دهد. ..