Sarah

مدرس معتبر یوگا و انگلیسی

سلام بچه ها :)

من سارا هستم و یک مربی باتجربه یوگا و بومی معلم انگلیسی هستم.

من 200 ساعت آموزش معلم Ashtanga Vinyasa خود را در بارسلون، اسپانیا انجام دادم. یوگا بخشی از زندگی من در 11 سال گذشته بوده است. این چیزی است که من همیشه حتی پس از مراحل اجتناب از آن به آن بازگشته ام. اگرچه آشتانگا را مطالعه کردم، اما معمولاً ترکیبی از سبک‌های مختلف یوگا را تمرین می‌کنم. برای من یوگا همه چیز در مورد حرکت و کشف توانایی های بدن است. با یک لیست پخش خوب و یک ذهن باز، همه ما کمی وضوح بیشتر را ترک خواهیم کرد!

در کنار یوگا، من همچنین دارای گواهی TEFL هستم و بیش از 7 سال است که تدریس می کنم. من در حال حاضر برای چهارمین سال در مدرسه ای در بارسلون اسپانیا تدریس می کنم. در این مدرسه من در تمام سنین از 5 سال تا بزرگسالان بزرگتر تدریس می کنم. این واقعاً به من کمک می کند تا زبان انگلیسی را از منظرهای مختلف درک کنم.

من افتخار را در دوره‌هایم می‌گذرانم و نه تنها کلاس‌های یوگا می‌گذارم، بلکه آنها را نیز شرکت می‌کنم! هر معلمی دیدگاه متفاوتی برای ارائه و چیزی برای یادگیری دارد! من همچنین کاملاً عاشق یادگیری زبان هستم. وقتی چهار سال پیش به اسپانیا نقل مکان کردم با چالش های تفاوت زبانی مواجه شدم. من واقعاً هرگز آن طرفی نبودم که در آن فشار داشتم تا به یک زبان جدید صحبت کنم. یادگیری زبان اسپانیایی واقعاً به من نشان داد که چقدر عاشق یادگیری زبان‌ها هستم و درک زبان از همه مهم‌تر است. من اکنون یک زبان اسپانیایی پیشرفته هستم و بسیار هیجان زده هستم که به زبان بعدی بروم.

یوگا و زبان آسان نیست، اما با نظم و انضباط و عزم صحیح شما می توانید به همان سرعتی که هر کس دیگری (از نظر جسمی و ذهنی) رشد کنید! مهمترین بخش در هنگام تمرین یوگا و یادگیری زبان، تکرار و تمرین مداوم است. پس بیایید تمرین کنیم! من مشتاقانه منتظر دیدار شما در دوره های آموزشی هستم!

متشکرم

سارا

دوره های این مدرس:

آموزش چمن به باغ خوراکی

Lawn to Edible Garden

سبزیجات و میوه های خانگی برای زندگی پرمشغله. این کلاس شما را در فرآیند ایجاد یک باغ جدید کم تعمیر و نگهداری از ابتدا یا ساختن یک باغ راهنمایی می کند. ..


آموزش Bullet Journaling برای مبتدیان//تنظیم ماهانه و هفتگی من 2020 (+ نکات و ترفندها!)

Bullet Journalling for Beginners // My 2020, Monthly and Weekly Set Up (+ Tips and Tricks!)

"این کلاس مقدمه ای بر ژورنال بولت و نحوه استفاده از آن برای برنامه ریزی سال، ماه و هفته است. من چند سالی است که از ژورنال های بولت استفاده می کنم و ...."


آموزش Pre-Intermediate - Grammar l - Learn English Fast - English Masterclass Lessons

Pre-Intermediate - Grammar l - Learn English Fast - English Masterclass Lessons

انگلیسی یاد بگیر! توسط EnglishCafeClass برای شما آورده شده است. آیا شما یک دانش آموز Pre-Intermediate هستید که به دنبال بهبود گرامر خود هستید؟ این سریال چهار d را به شما آموزش می دهد. ..


آموزش رایج ترین اشتباهات انگلیسی - انگلیسی برای زبان آموزان متوسط ​​- درس 1

Most Common English Mistakes - English for Intermediate Learners - Lesson 1

«در این کلاس کارشناسی ارشد بر روی رایج‌ترین اشتباهاتی که زبان‌آموزان انگلیسی هنگام صحبت کردن مرتکب می‌شوند تمرکز خواهیم کرد. ما بیش از 10 جمله‌ای را که مستقیماً آمده است مرور می‌کنیم. .."


آموزش انگلیسی کامل - سطح 1 مبتدی

Perfect English - Beginners Level 1

"سریال The Everyday English for the Beginners مجموعه ای کامل و کامل است که به شما کمک می کند راحت تر و با اطمینان بیشتر انگلیسی صحبت کنید! دوره ...."


آموزش چگونه برنامه رشد شخصی خود را ایجاد کنید

How To Create Your Own Personal Growth Plan

"سلام به همه، امیدوارم که حال شما خوب باشد! در این کلاس، چند تمرین ژورنالیستی و دور انداختن مغز را با شما به اشتراک می گذارم تا به شما در توسعه شخصیت خود کمک کند..."