April Mawhinney

تصویرگر و طراح الگوی سطح


April Mawhinney-wells یک تصویرگر، طراح پارچه و طراح الگوی سطح است. او همچنین مالک مدیر خلاق

است

اصالتاً از ایرلند شمالی - جایی که منطقه محلی آغشته به سنت صنعت کتانی است - اشتیاق آوریل به منسوجات او را به تحصیل در رشته نساجی در مدرسه مشهور هنر وینچستر، انگلستان، بریتانیا کشاند. عشق او به طراحی نوردیک همچنین او را به تحصیل در طراحی چاپ پارچه در Kunsthogskolen i Oslo در اسلو، نروژ سوق داد.

بیش از 15 سال است که آوریل در موقعیت های مختلف خلاقانه و طراحی کار کرده است. او عمدتاً به خاطر تصاویر و الگوهای گلدار دقیق، شاد و به زیبایی مصور شده است. او یک وسواس الگو است، و دوست دارد الگوهای عالی از آثار هنری خود را تکرار کند.

استودیوی طراحی آوریل موهینی تصاویر و طرح‌های الگوی سطح را برای کاربردهای مختلف تولید می‌کند، اما بیشتر با تأکید بر بازارهای دکور خانه. مشتریان شامل دیگر استودیوهای چاپ، تولیدکنندگان پوشاک و دکور خانه هستند. آوریل به طور منظم الگوهایی را برای مد طراحی می‌کند، همچنین طیف‌های پارچه‌ای آشپزخانه و رختخواب را طراحی می‌کند، و اکنون طرح‌های استودیو را می‌توان در برندهای بزرگ خیابانی در سراسر بریتانیا و سراسر جهان یافت.

آوریل عاشق نقاشی است و همیشه آثار هنری و تکه‌های استودیو خود را در سایت پست می‌کند. پس با خیال راحت سر بزنید و سلام کنید!

آوریل می‌خواهد اعتماد به نفس و هیجان را در دانش‌آموزان خود برانگیزد، و به آنها کمک کند تا از آن ابله‌ها در یک کتاب طراحی، الگوهای زیبا و قابل فروش خلق کنند که هر طراح به آن افتخار می‌کند. امیدوارم از شرکت در کلاس های او لذت ببرید!

دوره های این مدرس:

آموزش طراحی پارچه قسمت 2: ایجاد یک الگوی تکراری نیم قطره در فتوشاپ | مهارت های طراحی و فتوشاپ

Textile Design Part 2: Create a Halfdrop Repeating Pattern in Photoshop | Design & Photoshop Skills

"طراحی پارچه قسمت 2 - ایجاد یک الگوی تکراری نیم قطره در Adobe Photoshop در این دوره آموزشی خواهید دید که چگونه طراح پارچه، April Mawhinney، ha... را ایجاد می کند."


آموزش طراحی نساجی قسمت 1 - طراحی یک جایگذاری مصور چاپ | مهارت های تصویرسازی و فتوشاپ

Textile Design Part 1 - Design An Illustrated Placement Print | Illustration & Photoshop Skills

طراحی پارچه قسمت 1 - چاپ قرار دادن. در این دوره خواهید فهمید که چگونه طراح پارچه، April Mawhinney، قلم و جوهر دستی زیبایی را خلق می کند. ..


آموزش طراحی پارچه قسمت 3 - کاهش رنگ ها و ایجاد تفکیک رنگ در فتوشاپ | نمایه سازی

Textile Design Part 3 - Reducing Colours & Creating Colour Separations in Photoshop | Indexing

"طراحی پارچه قسمت 3 - کاهش رنگ ها ایجاد تفکیک رنگ در فتوشاپ | نمایه سازی | چاپ روی صفحه در این دوره آموزشی خواهید دید که چگونه نساجی..."