Max Brinckmann

محقق و طراح

سلام، نام من مکس است و من یک محقق ارشد کاربر و طراح دیجیتال با بیش از ده سال تجربه حرفه ای هستم. من عاشق نوشتن و صحبت در مورد موضوعات مرتبط با UX هستم. علاوه بر این، من گاهی اوقات در حال ضبط موسیقی هستم.

در طول حرفه‌ام، من مفتخر بودم و هنوز هم هستم که برای بسیاری از مشتریان مختلف از صنایع مختلف مانند خودروسازی، فناوری اطلاعات، غذا، مراقبت‌های بهداشتی یا علوم زندگی کار کنم. با کارکردن هم برای آژانس‌ها و هم در داخل، می‌توانم مجموعه وسیعی از دانش خود را که بر اساس پروژه‌های موفق تقریباً همه مکان‌های عمل ممکن برای طراحی UX و محصول دیجیتال است، به اشتراک بگذارم. span>


تا کنون، مطالب آموزشی آنلاین من به بیش از 60000 دانش‌آموز از سراسر جهان و در همه کانال‌ها کمک کرده است.
اشتراک‌گذاری اهمیتی است، و من واقعاً به آن اعتقاد دارم. من می خواهم دانش خود را با شما به اشتراک بگذارم تا محدودیت های هر یک از ما را پشت سر بگذاریم. فقط با یادگیری چیزهای جدید هر روز و به اشتراک گذاشتن دانش خود، می توانیم پیشرفت کنیم و بهتر شویم.

امیدوارم از دوره های من لذت ببرید. اگر سوالی دارید، در صورت تمایل به من سر بزنید!

دوره های این مدرس:

آموزش نحوه استفاده از Notion - یک تجربه یادگیری سریع و آسان!

How to Use Notion – A Quick & Easy Learning Experience!

"با Notion، اپلیکیشن معروف بهره وری آشنا شوید و تنها در 42 دقیقه به خودتان برسید! هدف این دوره ارائه یک کیفیت بالا و ... است."


آموزش نمونه کارها طراحی UX با مفهوم (از جمله الگو)

UX Design Portfolios with Notion (including Template)

"ایجاد یک نمونه کار می تواند یک کار کاملا خسته کننده باشد. اما لزومی ندارد! با استفاده از مزایای Notion، یادداشت برداری و تولید رایگان..."


آموزش شروع سریع: از طراحی UX تا تحقیقات UX

Quickstart: From UX Design to UX Research

"آیا در تحقیقات UX شروع به کار کرده اید؟ آیا از خود می پرسید که تحقیقات UX چیست و تفاوت تحقیقات کاربر در کجاست؟ و در مورد طراحی UX چطور؟ ! در این ...."


آموزش تست کاربر از راه دور با Figma & Maze

Remote User Testing With Figma & Maze

کار از خانه، که می‌تواند هم - سنگین و هم پاداش‌دهنده باشد، نحوه انجام کارهایی را که قبلاً بی‌معنا بودند، تغییر داده است: جلسات خود را کجا برگزار می‌کنید. ..


آموزش یادگیری جریان های کاربر

Learning User Flows

«جریان‌های کاربر، نمودارهای جریان، نقشه‌های جریان، جریان‌های صفحه، جریان‌های سایت، جریان‌های کلیک، … نام‌های زیادی برای چیزی وجود دارد که همه ما در مقطعی از زمان به آن‌ها برخورد کرده‌ایم...».


آموزش چگونه می توان نظرسنجی هایی را انجام داد که تبدیل و موفق شوند

How to Conduct Surveys that Convert and Succeed

نظرسنجی‌ها یکی از محبوب‌ترین ابزارها در جمع‌آوری داده‌های کمی هستند.  این مورد مورد علاقه بسیاری است زیرا می‌توان آن را خیلی سریع تنظیم کرد و ...


آموزش Figma برای افراد غیر طراح

Figma for Non-Designers

"آیا با طراحان همکاری می‌کنید یا در استفاده از Figma مشکل دارید؟ هدف این دوره از بین بردن همه چالش‌ها در مورد استفاده اولیه از Fi است.


آموزش Figma: The Complete UX/UI Design Essentials Course در سال 2022

Learn Figma: The Complete UX/UI Design Essentials Course in 2022

شروع کنید و یک نمونه اولیه برنامه موبایل مدرن ایجاد کنید. درک عمیقی از Figma و آخرین ویژگی های آن ایجاد کنید. آیا می خواهید نحوه استفاده از Figma را یاد بگیرید؟ . ..


آموزش مصاحبه های کاربر - چگونه از آنها نهایت استفاده را ببریم

User Interviews - How to Make the Most of Them

آیا تا به حال مصاحبه با کاربران انجام داده اید؟ آیا ممکن است تجارت روزانه شما باشد؟ در هر مرحله ای که ممکن است باشید، این دوره به شما کمک می کند تا یک پایه محکم به عنوان w. ..


آموزش به برند خود شخصیت بدهید: چگونه لحن صدا را برای محصول یا برند خود تعریف کنید

Give Your Brand a Personality: How to Define the Tone of Voice for Your Product or Brand

چه روی یک محصول کار کنید، یک برند، یا روی خودتان به عنوان یک برند، در یک مقطع زمانی باید در مورد "لحن صدا" تصمیم بگیرید. این به شما امکان می دهد با هم ارتباط برقرار کنید..."


آموزش بهترین کارگاه از راه دور شما با Miro

Your Best Remote Workshop With Miro

"بیایید در مورد برگزاری کارگاه های آموزشی از راه دور (یا آنلاین) با استفاده از Miro که قبلاً به عنوان Realtime Board شناخته می شد صحبت کنیم. در حالی که منحنی یادگیری Miro نسبتاً شیب دار است و ...."


آموزش مقدمه ای بر FigJam

Introduction to FigJam

"بیایید نگاهی به FigJam بیاندازیم - جدیدترین نابغه Figma که به مجموعه محصولات آنها اضافه شده است! آیا می تواند در رقابت نرم افزار وایت بردینگ مقاومت کند؟ آیا به همین خوبی است ...."